Dat ziet er heel gezellig uit op de fotos! jammer dat ik er niet bij kon zijn, de volgende keer ga ik echt mijn best doen. Vind het echt super dat Jenny de meeting bij haar thuis wilde doen. Als het bij mij is huis was zou ik echt gek worden want ik kan absoluut niet tegen rommel. @ juud: heerlijk zeg twee keer op vakantie naar tunesie! @ toetie: jammer zeg dat je de vakantie hebt geannuleerd, maar zou het ook doen want vind het niet echt netjes. @ rebbel: jeetje wat een druk dagje vandaag! Hoe zijn je haren geworden? Wat goed dat mylan op de wc geplast heeft! @ arri: van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma meid! Wat ga je er nu precies mee doen? @ duster: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje jasmijn. Heel veel geluk en gezondheid gewenst voor jullie toekomst met zn viertjes! @ chantico: knap zeg dat je haar zo makkelijk van haar speen af hebt. Hopelijk blijft het goed gaan, ben benieuwd. @ alieke: eindelijk vakantie meid, geniet ervan! Heb geen tips voor leuke fotos. Ik houd van erg rustige fotos dus zonder al te veel poespas eromheen @ puck: hoe gaat het bij jullie? Van harte gefeliciteerd met je vader, veel plezier met uit eten @ binna: wat een leuke zomerjas heb je gekocht voor silver! Waar heb je die vandaan? @ Jenny: leuk dat je zelf ook een leuke dag hebt gehad en niet de hele tijd bezig bent geweest. Wat lief van je vriend dat jullie zijn gaan slapen en hij alles opgeruimd heeft! @ toetie: jeetje meid, wat heeft hij zich uitgesmeerd. Super om te zien, maar ik denk dat je hem meteen hebt kunnen weken in bad?
Zo ik heb net eerst een uur kunnen weken in bad. Ik kwam onderweg met wandelen met de hond een andere bordeaux dog tegen (weegt 70 kg) hij was zo blij om mij en mijn hond te zien dat hij eerst door de modder rende, daarna door de beek en daarna tegen mij aan sprong. jullie willen niet weten hoe ik eruit zag, gelukkig had ik fayenna niet bij me. ga zo maar na bed want we hebben morgen een druk dagje. Ga morgenvroeg met 3 vriendinnen met hun man en kinderen naar ballorig. Daarna breng ik mijn man met fayenna naar huis zodat fayenna kan slapen en dan ga ik een wedstrijd handballen.
voel me trouwens wel net een inbreker hier als ik al jullie gezellige verhalen lees terwijl jullie elkaar allemaal kennen.
Wat een super filmje! Zo lief Ik vind je hoofd wel meevallen hoor, je hebt daar gewoon lekkere gezonde appelwangen
@ toetie: hahahahaha! ja dat moet toch ook als je je haren verft, net als mama @ linka en shanai: dankje! ja wist niet eens meer dat rene dat gefilmd had, tot hij het me vorige week toevallig liet zien, had helemaal tranen in mn ogen...
@ shanai: hahaha, ben je gek... en daarnaast zijn er nog genoeg mensen hier die ik ook nog nooit heb gezien hoor! @ toetie: hahaha, lief dat je dat zo subtiel zegt, hahahaha! Ok mädels, ik ga nog even bij mn kerel op de bank! ZIe morgen de fotos wel verschijnen of de link naar het album.... Slaap lekker!
Eindelijk........de foto'ssssss!! Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! (voor grote formaat kan je op foto klikken) Veel kijkplezier en ga nu eindelijk slapen!!!