en deze vent mogen ze ook opsluiten!!! Cel voor vader die baby toetakelde - RTL Nieuws.nl je ziet alleen maar rare mensen steeds...
@Miranda, moet ook een beetje terugdenken aan hoe ik vroeger was. Ik ben zovaak verdrietig en bang geweest voor de dood. Huilend in slaap vallen enz. Kon er ook niet veel kanten mee heen. Dat gevoel is niet hetzelfde natuurlijk. Maar ik moet er niet aan denken dat ik Sam daarin straks zo moet troosten, zo zielig als ze zo verdrietig zijn.
@ miran: ja verjaardag/ geboortedag heb ik ook nog wel begrip voor, ik snap dat kinderen gewoon doortellen en het als een verjaardag zien, maar het ging hierbij om de sterfdag. @ juud: nee in principe wordt er dan nooit iets gedaan. Het enige wat terugkerend is op die dag is dat ze geen van beiden werken en dat we naar het graf gaan. ach ja ik weet het ook niet hoor, voelde voo rons in ieder geval vreemd... @ miran: het zijn in ieder geval schatten! vond ze echt heel leuk toen in burgers zoo... leuke meiden! @ denice en de rest: niet kijken als je gevoelig bent, daar werd ik van de week ook mee geconfronteerd en ben er de hele dag naar van geweest...
Bah Denice, dat zijn geen gezellige filmpjes. @ Chantal: bedankt voor je complimentje over mijn meiden. Heb mijn best erop gedaan om er leuke meiden van te maken. haha @ Linka: oh sorry was niet de bedoeling om je verdrietig te maken.
Ik snap nu trouwens ook het schoenen probleem van sommige meiden. Gisteravond even op zoek geweest voor Laureen, nou mooi niks te vinden. Ja spierwitte zomerschoenen, ze je haar al lopen met de komende sneeuwbuien dit weekend. hahaha
Nou elvis didn't leave the building yet, dus ben er naar toe gegaan en heb het geopend met: goh, de MA kwam hiermee vanochtend en misschien zit er helemaal geen logische gedachtegang achter, maar vroeg me af waarom je niet zelf naar me toegekomen bent hiermee... Hij zei dat hij er helemaal niet over na hadgedacht, hij vond de bijlage akkoord en vond het helder en helemaal prima, hij wist hoe ik was, bij mij was niets een vraagteken (maw ik ben duidelijk in hoe ik denk over iets) , er was niets aan de hand.... Naja, ok... Dus heb ook de bijlage (ja dat dan weer wel en niet op hetformulier zelf ) ook getekend voor "gezien"
@setteke: ik vond net als chantal het ook lastig te begrijpen, maar we hadden het gelukkig wel goed haha toch niet zo dom ja setteke nog eentje maar zo laat, nee joh moet je weer opnieuw beginnen mij niet gezien hihi @chantal: nou word dus tijd om met rene te babbelen voor een 2de zo leuk (tenminste hoop ik haha) @miranda: ah wat een schatje is Dionne @denice: oh nee daar kijk ik niet naar sorry zo he even liggen maffen, maar nu doet mijn kraakbeen in mijn oor pijn haha zeker op mijn hand gelegen trut
Zo, monchou taart staat in de koelkast. Hilbrand is weg vanavond, en nou komen mijn broertje en vriendin langs. Mijn broertje heeft net de diagnose depressief gehad, en nu blijkt dat hij dat al 6 jaar verborgen heeft gehouden. Hij had ook zo zijn hele beste momenten, manisch depressief dus. Maar nu is het tot een uitbarsting gekomen en is hij bij een psycholoog om de zaken op orde te krijgen. Hilbrand had hem uitgenodigd voor een avondje Xboxen, nu is hij er zelf niet, maar ik kan hem vast ook wel aanzetten hihi!
@ set: heftig... maar wel goed dat er nu een diagnose is en men weet hoe en wat en ook jullie... moet hij medicatie nemen? In ieder geval lekker die monchoutaart en idd knopje van de xbox aanzetten moeten lukken toch? Anders weet Tymen het vast wel
setteke: jeetje wat erg om te horen.. nou laat hem maar voelen dat je altijd voor hem klaarstaat (zo belangrijk).. ook voor een avondje xboxxen poe ik zit ook na te denken wat voor recept ik dan zou sturen, ik heb vaak wat moeilijke. vind je een moeilijke ook leuk? is wel mijn specialiteit namelijk
pfff... ons meisje is heel de middag al zo verdrietig! echt sneu. ze is helemaal niet fit! beloofd wat voor de nacht.. heeft er hier iemand ervaring met inbakeren? ik doe dat namelijk maar er staat in de papieren dat je niet mag inbakeren bij een ernstige luchtweginfectie. het zit bij haar op de bovenste luchtwegen de verkoudheid, en is niet ernstig volgens mij, maar twijfel nu of ik haar dan wel kan inbakeren? heb het net wel gedaan en nu slaapt ze eindelijk.
rebbel ik zou niet inbakeren, als je luchtwegklachten hebt heb je alle ruimte nodig en anders loopt misschien de temp. onnodig op