ja daarom had ik het ook niet gedaan, maar ze was zo verdrietig en nu slaapt ze wel eindelijk. mmm.. haal haar er zo dan toch maar uit.
heb na 2u slaap nog steeds hoofdpijn. verjaardag maar afgezegd. miranda, wat lief en verdrietig tegelijk. kan me voorstellen dat je toen samen zat te huilen. chantal, mooi opgelost zo toch? dank nog voor de tip van de cheez dippers. otje vindt t erg lekker en leuk!
@ lauwie: he bah, ff rust nemen dan maar... hoop dat otje zich niet bedenkt dat je er ook mee kunt vingerverven.... en idd, opgelost... wilde ook neit boos het weekend ingaan
@ jenny: hahaha, ik dacht ook toen ik het mailtje las, nou is er eens iets wat ik wel goed kan maken, maar kan ik het niet bewijzen hier, whahahahaha!!! Neh, gekkigheid, maar je mag me je recept alsnog wel mailen hoor, ik kan nog een hoop leren... 8) Daarom ga ik morgen ook absoluut die mail versturen hahaha, krijg ik wat recepten binnen!
@ Lauwie, we daten denk ik 1 keer per twee weken en vooral wanneer we het erg druk hebben en als we dan eens samen zijn we languit naar de tv gaan staren, dan mis ik echt even de quality time van het samen zijn. Dus meestal begint 1 van de 2 met een smsje a la : morgenavond word je om 20 uur in nette kleren aan de eettafel verwacht voor een dolle avond borrelen, spelletjes en lekkere hapjes, je word niet thuis gebracht
haha, petra, veel plezier! toevallig hebben wij vanavond ook zo'n avondje afgesproken. wij hangen ook vaak maar voor de buis. hoop dat mijn hoofdpijn dan minder is. het voelt als migraine, maar ik mag de medicijnen niet ivm de bv.
@petra: haha geweldig zijn jullie @chantal: nou dan stuur ik hem ook naar jou door, heb het volgens mij ook heel simpel opgeschreven
@Sjudith; Hoe was de controle? @Alieke; Hopelijk zijn haar oogjes snel beter! Lief dat je naar mij vraagt. Het gaat redelijk. Vooral vandaag heb ik erg veel last van mij knip :x Wel vervelend, want vandaag sta ik er voor de eerste keer alleen voor (Dirk heeft avonddienst tot 23u15) @Linka; Hoe gaat het met Damian? Wat leuk dat je vriendin zwanger is En gefeliciteerd met Jeslyn haar 1,5 @Lique; Matthijs krijgt 4 tanden door...... Mijn hulp was niet echt geweldig. Als we visite kregen ging ze er gerust een uur bijzitten Nu hebben we het volgens mij beter getroffen (al is zo'n eerste dag toch wennen) Misschien krijg ik zelfs nog extra dagen ivm de BV @Petra; Fijne avond @Chantal; Succes op je werk! @Lauwie; Hier geen KV luiers
hey dames pffff heb me dag over leeft maar ben nu wel kapot. en ik heb nog een super tip. (kreeg ik van me colega) ik vertelede dat ik nieuw leren slofjes nodig had. en dat ik het toch altijd wel prijsig vondt dus aan het twijfel was over andere of zo. toen zegt zijn weet je wat fijn is. Baletschoetjes. dus die heb ik gehaald bij de scapino voor 3,99 en Silver vindt ze prachtig.
@Chantal, je loopt nu waarschijnlijk de MILF uit te hangen, haha!! Maar top dat je toch even bij je baas naar binnen bent gelopen. Kan inderdaad maar geregeld zijn voor het weekend! @Binna, das inderdaad een goede tip (voor meiden, haha) @Duster, oef, 4 tanden, ja das niet niks! Met hulp moet je het inderdaad echt treffen. Geen probleem als ze bij de visite gaan zitten, maar daarnaast moeten ze wel hard werken, haha!! Ik hoop dat je nog wat extra dagen krijgt. Heerlijk lijkt me, als deze hulp goed bevalt! Geniet ervan! @Setteke, jemig, heftig met je broer. Vermaak hem maar lekker! @Rebbel hoe is het nu! @Petra geniet! Wij gaan toevallig morgenavond samen op pad. Kids zijn bij oma, nog even verzinnen wat we gaan doen. Zo ga lekker op de bank, nog een mooi avondje OS als het goed is!