goedemorgen, onze wervelende date avond is ge-eindigt in een diepe slaap op de bank dit gaan we dus vanavond eens even goed overdoen. Ik noem mezelf altijd mama, vind het ook zo'n eretitel en kan me soms geeneens voorstellen dat ik echt mama ben. Wij lezen elke avond voor het slapengaan een jip en janneke verhaaltje voor aan Roos hoe vaak lezen jullie voor?
Whahahahaha!!!! ZO goeiemorgen, Tygo belt net Alieke!!! Zo snel mogelijk opgehangen, dus weet niet of ie is overgegaan, maar.....
MAMA: ja als ik over mezelf praat is het ook mama, geen idee of daar verandering in komt... Zat even te denken of mn zus het nog doet, maar volgens mij ook wel, niet altijd maar in sommige gevallen nog wel en mijn neefje is 4.... VOORLEZEN: verschillend, als hij overdag met een boekje komt aanzetten doen we het ook vaak genoeg overdag, soms savonds... Niet elke avond Uhm.... nu ben ik mijn telefoon kwijt....
Zo hier vermoeiende nacht door Jeslyn, ze wilde niet samen met Damian op 1 kamer, maar moest wel ivm babyfoon speciaal voor doven. Maar dat weigerde ze dus tussen ons geslapen en Damian werd om kwart voor 4 wakker voor fles en om 7 uur weer wakker maar gaf speen om uit te rekken, om kwart voor 8 allemaal uit bed en fles gegeven. Pff, al 2 keer geprobeerd om haar in bed te leggen, maar neej hoor, pff! Verder gaat goed en ik geniet het van maar wel vermoeiend, ik vind knap hoor voor moeders die jonge kindjes bij elkaar hebben.
@lauwie: haha mylan stond echt niet raar te kijken hoe zijn speelgoed ondergekwijlt werd haha hij deelt ook eten is handig als je zelf honger hebt @juud: werkse @shanai: nee hoor 2 cm er af haha niks bijzonders @petra: heerlijk toch maffen op de bank. voorlezen: meer overdag en als hij niet kan slapen
hoi, @shanai: ik moet 12 april weer beginnen en nee heb er nog niet echt zin in! haha! op t moment ben ik erg moe, maar verder alles oke! @mama: ik noem mezelf ook mama! @voorlezen, hier elke avond een kort verhaaltje voor het slapen gaan. pfff... ik ben kapot. vanaf kwart voor drie met Luna bezig geweest. ze had vanmorgen om half zes een temp van 38, net was het weer 37,7. hoop dat ze niet echt ziek gaat worden. als ze boven de 38 komt moet ik contact opnemen met de ka. als milan vanmiddag even slaapt duik ik er ook even in en dan maar hopen dat luna ook even wil slapen. liefs rebbel
oja het ik en speelgoed afgeven van de kids± Tygo is niet bezitterig over zijn of ander speelgoed tenzij hij er echt mee aan het spelen is en ermee wil blijven spelen. Als het hem niet interreseert mogen andere kindjes het ook afpakken, zoekt ie wat anders om te doen... Als ik vraag om iets af te geven doet hij dat, alleen als hij boos is gaat het wel met gegrom en nog even hard knijpen in dat wat ie moet afgeven...
Mogguh allemaal! Heb niet teruggelezen hoor, merk dat ik de laatste tijd niet zo heel veel aan forummen toe kom helaas.. Hoe gaat het verder met iedereen? Hier alles goed, hubje is nu aan het werk, denk dat we vanmiddag maar even met z'n 4e op pad, de zon schijnt hier volop, heerlijk! Lente, komt u maar! Iedereen een fijne zaterdag! Xx
Ik of mama???? Tegen Laureen zeg ik nog steeds: laat mama dat maar doen. Maar tegen de andere meiden is het echt wel: ik/mij geworden hoor. Je past je taalgebruik vanzelf aan bij de ontwikkeling van je kind. Hoef je eigenlijk niet over na te denken hoor, gaat vanzelf.
@ Shanai, over die receptenmail, ik geloof niet dat ik jouw mail heb, anders had ik hem wel naar je doorgestuurd. Maar als je mij je mail geeft stuur ik hem alsnog naar je door! Goedemorgen trouwens!
Tygo heeft de indeling van mijn toetsenbord in de war geschopt.... weet niet hoe ik het moet oplossen....
mogguh! heb al een hele kledingkast uitgeruimd en ingeruimd. nog ff wat strijken en dan is t weer netjes en op maat. otje zegt zo grappig bril met een rollende rrr. het lijkt wel of ze borrrrrrel zegt. mijn vriend wil haar wel mee naar de kroeg. zitten is namelijk vaak tietuh! en (punten)slijper maakt ze pijper van shanai, ik denk dat lique bedoelt dat als je jezelf mama noemt, dat je niet een gelijkwaardige strijd hebt, maar dat mama duidelijk de baas is. maar ik zeg ook dingen als mama gaat even naar de wc. fijne dag allemaal!
petra, we lezen elke dag wel een paar boekjes maar voorlezen nog niet. heeft roos er geduld voor? dank voor de tip! ga t ook proberen. rebbel, arme luna. hoop dat ze geen koorts krijgt! linka, wat een vermoeiende nacht! blijft damian vannacht ook nog? mijn beste vriendin heeft een dochter gekregen vanochtend!
Lauwie, wat leuk, hoe heet ze? Petra, hier lezen we iedere avond voor. Lianna kijkt en "leest" actief mee en bij Yosyp is het voorlezen eigenlijk meer voor de vorm (Jorja luistert mee met het voorlezen aan Yosyp).