van harte gefeliciteerd. ik hoop dat ze een goede bevalling heeft gehad Wij verschonen Roos, poetsen daarna haar tandjes en als ze dan in bed ligt met dr twee knuffels lezen we een verhaaltje voor. meestal ligt Roos rustig te luisteren en soms is ze baldadig en gooit alles uit haar bedje
bevalling was goed gegaan. heb eigenlijk niet naar de cijfers gevraagd. heb net dikkie dik voorgelezen ipv plaatjes gekeken en dat ging heel goed. vaker voorlezen dus!
@lauwie, leuk zeg! Gefeliciteerd! Ik heb net gister gehoord dat een vriendin van me 9 oktober uitgerekend is, hihi!
mijn laptop laat niet meer op helaas, dus ben bang dat dit mijn laatste berichtje is dit weekend. @lauwie van harte hier verder alles goed, beetje jammer van het schijtweer buiten maar goed. morgen nog erger geloof ik toedels
Oh kan ook nog via blackberry zie ik maar dan kan ik jullie denk ik niet bijhouden, maae zal af en toe ff checken of ik niks mis
@Petra, haha!! Zitten je vriendinnen (nog) niet in de die fase? Of zijn die al klaar? @Lauwie, gefeliciteerd, leuke naam?? Zo ballorig was gezellig! Kids liggen gevloerd in bed. Het was er alleen erg koud, brrr. Ga ook even liggen!
Goedemiddag! Chantal, ik zag dat er gebeld was. Was nog boven met Danique en mijn telefoon beneden. Hoe was het avondje MILF uithangen? @Shanai; mijn weekje vakantie was super, maar weer veel te snel voorbij. Pippo is een maandblad voor dreumessen van 1 jaar. Wel grappig moet ik zeggen, maar niet supergeweldig dat ik een abonnement zou willen. Mama of ik zeggen; ik zeg denk ik meestal mama. Maar heel soms ook wel ik. Ik merk dat ik op school ook vaak juf zeg tegen de kinderen i.p.v ik of mij. Als de kinderen ouder worden zeg ik wel weer mij of ik. Ga daar dus niet bewust opletten. Voorlezen, ik lees DAnique elke avond voor, al vanaf een week of 8. Toen ben ik daar mee begonnen. En na het verhaaltje wordt er geslapen. Wij hadden toen ik zwanger was een cursus op school en die vrouw vertelde dat het schijnt dat kinderen die vanaf 6 weken werden voorgelezen een betere taal ontwikkelden en ook grammaticaal beter waren. Of dat echt bewezen is weet ik niet meer. Maar in elk geval vind ik het wel goed voor de woordenschat ontwikkeling enzo. Dus ben ik al vroeg begonnen. En klets ook heel veel tegen Danique. Danique had hier weer last van vastzittende poep. Toch maar eens de dokter raadplegen denk ik. Het is heel lang goed gegaan en gisteren was het weer persen, maar niets eruit. En vanmorgen ook en toen zat de poep dus vast in haar anus en wou het er niet door. Zo zielig. Heb haar dus een handje moeten helpen, maar ze is het kwijt. Wel zag ik iets bloed aan haar anus. Nu maar veel drinken en de ontlasting zacht proberen te houden de komende weken.
petra, ik wil wel wat delen. echt een babyboom hier. deze week 2 vriendinnen. over een week 2 collega's uitgerekend. over 3 weken de buurvrouw en in mei weer een vriendin. o, ik zet liever geen namen baby's van vriendinnen op internet, maar per pb is prima, dus als je heel nieuwsgierig bent..
Om mij heen zijn ze nog niet eens in staat om een relatie aan te houden, dus dat zal nog wel even duren. Aan de kant van Andy is er wel een complete babyboom maar dat zijn niet echt hartsvriendinnen van mij dus dat is toch anders
Petra, idd dat is wat anders. Ik heb nog andere vriendin die Mammamartine is en nog meer dan kennis heeft een dochter en is ook alleenstaande moeder maar woont ook samen met man waar ze helemaal gelukkig is. Lauwie, uit respect!!
mijn vriendinnen zijn aan de derde bezig/ die is er al en de eersten gaan al weer naar school. wel jammer dat je het gevoel over kindjes niet met een hartsvriendin kunt delen. mijn beste vriendin heeft nu de tweede gekregen. wij waren tegelijk toe aan de eerste. zij werd snel zwanger en ik niet. best confronterend toen zij beviel en ik nog niet zwanger was. onze oudsten schelen uiteindelijk precies een jaar. gelukkig is onze vriendschap net zo goed gebleven! zo keuken gepoetst. nu ff lekker in bad en dan bij mijn zusje en man en kids pannenkoeken eten!
linka, wat bedoel je? dat ik de namen hier liever niet zet? ik weet niet of mijn vriendin dat ok zou vinden. het is trouwens wel een superleuke naam! mijn zusje heet ook zo
alieke, sneu voor danique! houdt ze van olijven? schijnt ook goed te werken jenny, is hier wel rustig als jij er niet bent. hoezo kun je trouwens niet met je blackberry lezen/reageren? ik doe ook alles op mijn telefoon.