Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb niet echt puf om te reageren, maar lees wel mee :)

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    er is alleen niet veel te lezen :D

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik kom ook maar even lezen.
    Ik ben echt helemaal gebroken, gisterochtend was Tess al heel vroeg wakker en is ze niet naar het kdv geweest en had ik late dienst. Dus ik lag vannacht pas rond 00.30 in bed en vanmorgen had ik vroege dienst dus om 05.30 er weer uit. En nu ben ik moe, heeeeel moe ;)

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    pfff carmen, dat kan ik me voorstelen! wanneer kun je uitrusten?

ik zit maar te wachten tot mijn dochter wakker wordt. wil eigenlijk nog een boodschap doen in het dorp bij mijn zusje en de winkels gaan daar al om 17u dicht ;)

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Oei Lauwie dat wordt krap.

Zit nu op m'n werk, nog 35 minuutjes en ik mag weer naar huis.
    Had gisteren een sollicitatiegesprek en dat liep echt voor geen meter. Zodra ik antwoord had gegeven ergens op, liep het gesprek vast. Alsof ik er nog een eind bij had moeten lullen ofzo. Echt vreemd.

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Heb nog 3 vroege diensten en dan ben ik woensdag vrij.Ik hoop dat ik dan weer een beetje kan bij slapen. En de komende avonden maar vroeg naar bed denk ik :)

Nadeel van een dorp he..:D

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    oh shit bedenkt me net dat ik had afgesproken dat ik naar de meneer van de stroopwafelkraam zou gaan om een koemelkeiwit vrij recept voor stroopwafels op te halen maar nu heb ik mijn huispak aan :)

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, is je huispak zo erg dat je er niet mee naar buiten kunt?

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Dat valt nog wel mee maar met bril op en ongekamde haren ben ik niet bepaald charmant. Stroopwafelmeneer staat er volgende week ook wel denk ik ;)

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, dan kreeg je mij ook niet naar buiten hoor.

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo wij hebben even lekker geshopt. Vriendin van mij is bevallen van een meisje, echt piepklein en daar heb ik even iets leuks voor geshopt om op te sturen. Ook Tymen heeft een nieuwe trui, hij gaat maandag op de PSZ op de foto. Nog een stoere longsleeve gevonden bij de H&M met een skull erop, helemaal leuk. En voor mij een jurkje en een rokje alvast ter voorbereiding op mijn werk als doktersassistente. ;) Ook nog even nieuwe stoelkussens gescoord voor onze "nieuwe" (MP) stoelen.

Wij zijn weer helemaal blij!

Hilbrand was vannacht pas tegen 1.15 uur thuis, ik lag net in bed. Toen werd Tymen wakker en die zou en moest bij mij in bed. Heit kwam er ook nog bij, helemaal gezellig. Hij heeft een uur gelukzalig om zich heen gekeken en Hilbrand elke keer als hij ging snurken gezegd dat hij stil moest zijn, haha. Om 2 uur meneer weer in zijn bed gebraqcht en hij is lekker gaan slapen.

Hij is gelukkig niet ziek geworden nadat hij gisteren bij de oppas werkelijk zijn hele maaginhoud met een boog heeft uitgespuugd! Was daarna gelijk klaar en hij voelde zich meteen helemaal prima. Lekker gegeten en hij is nog mee geweest naar de bieb en heeft boekjes gekozen.

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    :d :d :d

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    huh hij pakt de smilies niet?

Wat eten jullie vandaag?
    Hier lekker makkelijk nasi en sate van de chinees

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Beef Shanghai.

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Mama, ik praat erg veel in de mama vorm. Ben dit eigenlijk ook gewend van mijn werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg want daar praat je constant in de carmen-vorm. Zal vanzelf wel over gaan naar ik als de tijd daar is.

@ Voorlezen, ik lees alleen met Tess als ze zelf met een boekje bij me komt. Dan heeft ze er ook rust voor, als ik het initiatief neem gaat ze na 1 bladzijde het boekje dicht doen, zegt uit en gaat weer spelen.

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Voorlezen; Wij lezen Matthijs bijna elke avond als hij naar bed gaat voor. Alleen als het wat later is als normaal of hij is erg moe, dan slaan we een keertje over

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij lezen bijna altijd voor. Soms beide kinderen samen, soms elk hun eigen boekje. Ze hebben gisteren allebeide weer een nieuwe voorraad gehaald bij de bieb en dan vinden ze het leuker elk hun eigen boekje te kiezen. Zo heeft Sil 1 van Nijntje gekozen.

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ben ik dan echt de enige die niet structureel voorleest?

19. er was idd niet veel te lezen, maar ik was ook in slaap gevallen, dus dat scheelt... :p

Lauwie en Set: leuk babietjes bij vriendinnen! lief he... heb vandaag voor mijn vriendin al wat kados bij elkaar geshopt, we gaan over 2 wkn met zn drieen officieel op kraambezoek, met rene erbij moesten we echt plannen, dus heb dan ook met het kado gewacht.

carmen: ik lees ook niet structureel voor hoor....

uhm...

set in ieder geval mooi dat tymen dus niet ziek is!!!
    en ik denk dat ik weet welke trui je bedoelt, is gaaf. vind sowieso dat ze daar nu stoere dingen hebben!

20. oh ja eten, ben met durum bezig...

Deel Deze Pagina