chan heb je een foto van je uitgaansoutfitje? Hihi tess probeert steeds zelf haar broek aan te doen. Ze krijgt haar benen heel goed zonder hulp in de broekspijpen maar als ze de broek op haar enkels heeft gaat ze staan om de broek op te trekken en dan staat ze op de pijp waardoor het niet lukt, boos dat ze dan word joh!
Carmen, wat knap van Tess dat ze zelf haar broek aandoet. Geef jij hem aan of hou je hem nog vast? Danique doet wel netjes haar benen 1 voor 1 erin, als ik de pijp goed open hou. Lauwie en Set, leuk vriendinnen met kinderen. Hier ook nog niet helaas Voorlezen; ik heb zelf heel veel boekjes, dus hoef niet naar de bieb. Lees dus altijd voor ook als het iets later is of als ze moe is. Dan neem ik gewoon een heel kort boekje haha. Danique weet het ook al precies en roept tegenwoordig al wat ze wil lezen. Nijntje/dikkie dik, woezel en pip/ernie/elmo. Erg leuk moet ik zeggen. Vind het ook zo'n heerlijk momentje. Oh ja als papa haar naar bed brengt wordt er niet voorgelezen. Die vindt dat niks. Maar hij brengt haar alleen naar bed als ik er niet ben
alieke ik geef haar alleen de broek goed om aan maar verder doet ze het helemaal zelf. Haar trui doet ze ook zelf, die geef ik ook goed aan en zij doet m over haar hoofd en de armen in de mouwen. Een blousje trekt ze helemaal zelf aan alleen de knoopjes dicht doen kan ze niet. Schoenen trekt ze trouwens ook zelf aan en dan strikt ze de vetertjes op haar manier haha
Carmen, wat een knapperd zeg! Danique werkt wel heel goed mee, maar zie haar zichzelf nog niet aankleden eigenlijk. Ach we zullen het eens proberen
@ petra: hopelijk gaat de date vanavond wel door veel plezier! Ik doe eigenlijk nog niet echt voorlezen wel boekjes kijken met plaatjes erin. Hebben jullie nog leuke titels van voorleesboekjes voor deze leeftijd? @ linka: hoe werkt dat precies een babyfoon voor dove mensen? Wat fijn dat zulke spullen bestaan zeg @ rebbel: je hebt nog een aantal weekjes meid, lekker genieten. Je zult in die tijd ook alweer een stuk beter hersteld zijn en daardoor ook minder moe. Hoe voelt luna zich nu? @ QB: zijn jullie nog gezellig met zn vieren op stap geweest? Wat hebben jullie gedaan? Ik las op hyves dat je wat opdrachten had gekregen? Wat leuk zeg dadelijk kun je van je hobby nog je werk gaan maken haha @ lique: alles nog rustig bij je zus? Hoe was het bij ballorig? Veel plezier vanavond! @ juud: veel plezier vanavond met theater ? @ setteke: ik zal mijn mail adres even naar je PB-en, dank je! Zo te lezen hebben jullie lekker geld uitgegeven. @ lauwie: wat grappig wat otje allemaal van woordjes maakt. s Morgens als ik moet werken en fayenna naar oma breng dan zeg ik buiten altijd brrr koud. Fayenna zegt nu elke morgen brrrr kut hahaha Wat leuk zeg dat je vriendin bevallen is, van harte gefeliciteerd. Is alles goed met hun? Hoe heette dat boek ook alweer wat je aan het lezen bent over ontwikkelingspsychologie? Ik wil het namelijk bestellen voor mezelf. @ alieke: arme danique dat ze weer last heeft met poepen. Wat heb je er de vorige keren aan gedaan? Of ging het toen vanzelf over? @ sjorsje: op welke functie heb je gesolliciteerd? Ben je nog steeds volop bezig met ander werk zoeken? @ carmen: kan me voorstellen dat je moe bent zeg, pfff. Wat knap dat tess al zover haar broek aan kan trekken! Ik ben op zoek naar een leuke zomerjas maar kan niks leuks vinden. Heeft iemand nog een tip of een leuk website? Er zijn wel jasjes te verkrijgen maar meestal niet mijn smaak en als ik nog even wacht is er dadelijk niks meer. Ik houd niet van plaatjes of prints. Meer een jas die ik ook voor mezelf zou kopen bijvoorbeeld alleen dan in een kleine maat.
Ikkelief fayenna slaapt vanaf de geboorte in een purflo slaapzak en daar ben ik super tevreden mee. haar slaapzak is nu te klein en ik moet een grotere maat hebben. Op het moment zijn overal de purflo slaapzakken uitverkocht en ze weten nog niet wanneer ze weer leverbaar zijn. nu wil ik wel een andere kopen maar wil graag een slaapzak waarbij ze verder geen dekentjes nodig heeft. denken jullie dat bovenstaande warm genoeg is om in te slapen zonder dekentjes?
Shanai: Wij hebben voor Jorja een gewone slaapzak en daar gaat nog een lakentje en dekentje overheen. Ik had nog nooit van die purflo slaapzak gehoord. Ik had gesolliciteerd naar de functie verkoop- en serviceadviseur (net als in een bankhal) voor de afdeling telefonie.
haha, shanai, lig je niet dubbel dan wij hebben deze: Baby- en kinderslaapzak - Slaapzak - Sleeper Collection - Combi Sleeper - Little Company heel lekker warm. daar heeft ze zelden een pyama in aan. en er zit een opening in zodat ze met de slaapzak aan in de auto kunnen. van 1 tot 4 jaar dus zolang als je ze in een slaapzak wil. het boek heet baby in de spiegel van fernyhough (ofzo, ik kijk vanavond nog wel ff goed voor de spelling als je het zo niet kunt vinden.) het gaat dus ook over wat er zich in de hersenen afspeelt, waarbij hij er wel een beetje vanuit gaat dat je wat voorkennis hebt. maar volgens mij kun je dat ook een beetje 'scannen' zeg maar. ik vind het wel een heel interessant boek! ik heb trouwens ook nog boeken over ontwikkelingspychologie bij bol.com gekocht, tweedehands voor maar 10 sjorsje, klinkt ongemakkelijk dat sollicitatiegesprek. heb je nog meer dingen lopen? carmen, dat is nog best lang tot je echt uit kunt rusten. idd maar vroeg naar bed. wat knap dat tess dat zelf al kan. dat doet ottilie nog niet. chantal, wat heb je gekocht? ik heb cadeautjes inspiratie nodig setteke, wat heb jij gekocht? wanneer heeft je vriendin een dochter gekregen? linka, damian weer naar huis? mis je m al? alieke, otje wil ook altijd zelf een boekje uitzoeken. schattig! heb je helemaal geen vriendinnen met kinderen? pannenkoeken eten was super gezellig. mijn ouders waren er ook. zo mijn vriend ff inmaken met een potje scrabble
shanai, het merk jill&sil heeft erg mooie jassen maar dan zit je wel rond de 80 euro. Mexx heeft ze goedkoper en een leuke trenchcoat in blauw of rood als is dat wel een blokjes motief. Ben ik heel asociaal als ik vraag of je nog een voucher hebt voor als tess en ik weekendje weggaan?
Mijn vriendin is de 12e bevallen van een meisje, wel wat te vroeg. Ze was maar 44 cm en 2200 gram. Echt inimini dus. Ze wonen ver weg en we hebben elkaar al een poos niet gezien, maar hebben wel contact via kaartjes en hyves. Ik heb een leuke rok gekocht, wit linnen met zwarte bloemen erop en een jurk. Zal zo eens kijken bij de Wehkamp of ze erop staan.... kan ik even showen!
De rok staat er niet op, maar het is zoiets, alleen dan wijder en zwieriger: Brooker - rok - wehkamp.nl
Setteke, leuke kleding, maar heb je nou al uitzicht op een baan dan? Lauwie, vrijdag heb ik nog 'n gesprek en dan niks meer. Shanai, ik heb bij de c&a ook leuke jasjes gezien.
set leuke kleren hoor! Ik dacht dat jij meer van de spijkerbroeken met een trui was (hoezo een bepaald beeld bij iemand plaatsen)
Normaal wel ja, maar ja ik moet natuurlijk wel aan een bepaald beeld voldoen he, haha! @ Sjorsje, ik heb nog geen stageplaats, maar dat gaat wel gebeuren en dan ben ik maar vast voorbereid...
Shanai, als Jeslyn huilt gaat de trilkussentje trillen of de wekker gaat dan flitsen! Wel ideaal voor doven idd! En jassen, bij H&M hebben ze ook leuke jassen. op website zijn er niet veel maar in winkel wel, had leuke stoere beetje zilveren jas gekocht voor dr. Of bij C&A. Carmen, wel leuk dat Tess paar dingen zelf kan doen, Jeslyn werkt wel mee en ze probeert ook zelf schoenen aan te trekken.
Lauwie, ja heb hem weggebracht, nou vond hier wel beetje stil maar Jeslyn is nu wat rustiger.... Setteke, leuke jurk en rok!