hey, had een hele reactie getypt, maar was nog niet klaar toen ons bezoek kwam. toen ze net weg waren wilde ik m versturen en toen was de pagina verlopen.. heb nog wel ff de superleuke foto's van linka gekeken, maar duik nu snel mijn bed in en kom morgen ff reageren! truste!
Goeimorgen dames Oo lig in me bed staan er allemaal leuke filmpjes en foto's op kan ik ze niet zien via me tel grrr. Moetnik er zo maar uit @shaina. Ik heb die jas bij. Henk ten hoor gekocht weet niet of die winkel kent
Dames: ik wil wat fotos van de meeting op mijn Hyves zetten van linka (was zelf mn toestel vergeten), is er iemand die hier NIET ok mee is? Zullen dan fotos zijn waar Tygo bij op staat.... Let me know!
Kent iemand dit: Er wordt vaak gezegd dat als kinderen op hun tenen lopen, dat ze iets leren... Ik zag Tygo gister ineens op zn tenen lopen en hij doet het vandaang ook en hij staat steeds even op zijn tenen.
@linka wat een super gave foto'sss @chantal geen probleem en wat een super filmpje echt zo schatig @toetie oeeee lekkerrr. @chantal ik ken die gezegede eigenlijk niet
Goedemorgen trouwens! Ik hoop dat foto's mooi zijn voor jullie! En wij waren allemaal om 9 uur wakker en ga straks naar mijn zusje. Vanmiddag als Jeslyn gaat slapen de kleren kast in elkaar zetten die voor Myrna is bedoeld. (had vrijdagavond 2 kasten gekocht, linnenkast voor Myrna en ladekast voor hier in woonkamer) Fijne zondag allemaal!
@linka/ miepie: dank je wel, vond het erg gezellig @chantal: leuk filmpje en je zag er nog goed uit hoor @shanai: nou het is nu voor het eerst dat er zoveel bij elkaar zijn en elkaar ook echt hebben kunnen spreken, volgende meeting moet je er dus gewoon bij zijn @linka; ik ga nu ff je foto's bekijken ben erg benieuwd
Goedemorgen!!! Heb even de foto's gekeken van de meeting. Wat ziet het er leuk uit zeg! En volgens mij waren Jeslyn en Donique dikke vriendinnetjes of niet? Ik zie ze op elke foto samen Enne nog even 1 iemand die ik niet kon plaatsen. Is de man in de paars gestreepte trui jouw vriend Shireen?? Het ziet er erg gezellig uit, jammer dat ik er niet was Ik heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen. Manlief ging er om 8 uur uit. Danique om kwart voor 9 en ik om kwart over 9. Was allang wakker, maar voel me niet helemaal fit moet ik zeggen. Beetje misselijk gevoel, bah!
Wat een viespeuk! Hier een shiny en happy Setteke, die pas tegen vier uur sliep... Bezoek gisteravond was wel errug gezellig haha! Maar 's nachts een vent, 's morgens een vent
Goedemorgen! Wat een drukte al hierzo Wat gaan jullie vandaag doen?? Mijn oma viert haar verjaardag dus va 14 uur zitten we bij oma. Angelo is nu de studio aan het verhuizen. Giulia eet manna en kijkt ondertussen Dora......
Goedemorgen allemaal. Ik kom jullie even een fijne zondag wensen. Heb samen met mijn 3 meiden even alle foto's bekeken, leuk hoor.
Ik ben er wel hoor, zo tussen alle werkzaamheden door. Wij komen een beetje traag op gang vandaag.... Mooie site trouwens!
goeiemorgen, ben aan het wachten tot de douche vrij is. We krijgen zo visite en om 14.00 hebben we feest in duitsland dus druk dagje. Tess was vanmorgen wat schor maar nu niks an t handje gelukkig!