Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, ik vraag me af of ze geslapen heeft.
    ze is alweer beneden. ze slaapt normaal wel 1,5u tot 2,5u op een dag. morgen kdv en dan ben ik er altijd erg aan gehecht dat ze zoveel mogelijk slaap krijgt.
    straks toch maar zonder slaap mee. ben er wel ff sacherijnig van na alle moeite. zit geloof ik sowieso niet zo lekker in mijn vel. 2e keer migraine in een weekend en snel geirriteerd

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Bleeeeeh wat een weer, je kunt echt niks!

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Duster, beterschap met Matthijs.

Gaan we net de kindjes uit bed halen, heeft Yosyp zichzelf en het bed helemaal ondergepoept. Die is dus sinds woensdag iedere dag nog in bad geweest. Hopelijk zijn die tanden snel door.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie, veel plezier nog bij de doop. Ik had trouwens gesolliciteerd in Bergen op Zoom. Is ongeveer 'n half uur reizen, maar wel 'n keer overstappen.

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Denk je goed bezig te zijn......:$

Bewuste ouders geven hun kinderen vaak zo'n leuk doosje met rozijntjes in de veronderstelling dat dit gezonder is dan snoep. Dat is echter niet zo, want rozijntjes bestaan voor 90% uit suiker. Een handje rozijnen staat gelijk aan 3,5 klontjes suiker en dat is evenveel als er in een lolly, minimars of 4 snoepjes zit, zo laat hoogleraar voedingleer Martijn Katan zien in zijn boekje "Wat is nu gezond?" Er zitten ook geen vitamines in rozijnen, het is eigenlijk net snoep.

Bron: Libelle nr. 7 2010

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn vindt rozijntjes toch niet lekker ;)

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    #1207 binnabinna, 28 feb 2010
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
    Pffff setteke jeetje wat een tekst. hmmm toch wel apart.
    Silver houd van rozijntjes

@lauwie hoe was de doop. En waarom wil je dat ze zo uitgeslapen is voor dat je naar het kdv gaat. tis wel druk daar me ze kan daar toch ook slapen ben de foto's vergeten. maak ze morgen wel

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hmm wat een weer zeg :( hier vliegt er van alles door de tuin heen.. qua speelgoed haha

kusjes

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sjorsje, hetzelfde werk als je nu doet?

setteke, dat klinkt niet best. maar het zijn idd gewoon druiven en daar zit ook veel suiker in. toch een gezonder idee dan snoep.

binna, ze slaapt op het kdv altijd korter dan thuis. als er een kindje wakker wordt dan wordt zij ook wakker.

de doop was leuk. otje heeft het goed gedaan al is ze niet van het stilzitten. de spijlen van het balkon in de kerk vond ze wel een bed en daar wilde ze wel slapen.

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    even een berichtje van hier. druk druk druk.... vandaag verjaarsvisite gehad, toen telefoontje of ik werken kon in de avond. en hier ben ik dus.

anissa kon ik vrijdagmiddag ophalen van het kdv, overgeven en diarree... ze had een leidster ondergepoept plus eenheel spoor over de grond. de leidster kon zich thuis ook gaan omkleden
    thuis hele dag alles uitgespuugd wat ze at.
    nu is ze weer een beetje zichzelf.
    rota virus heerst ook

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ojee Noura dat klinkt ook niet goed. Gelukkig dat het wat beter gaat inmiddels. Nog steeds zin in volgende week dinsdag?

Lauwie, het is idd hetzelfde werk als ik nu doe alleen dan wel uitgebreider. Nu moet ik bv. voor een nieuwe pas aanvragen een script invullen en dan doen ze bij de bank de pas werkelijk aanvragen en dan kan ik het meteen zelf doen.
    Wat fijn dat Otje het goed gedaan heeft. Had het kindje gewone kleertjes aan of echte doopkleertjes?

Setteke, hier zijn ze dol op krentjes. Volgens Ard zitten er in krentjes wel vezels en mineralen die niet in snoep zitten. Wat dat betreft kun je ze beter krentjes geven dan lollies.

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ooh ik ben zo dom geweest vanmiddag.. ik had kip in de oven geschoven en ik doe altijd een bakplaat onder het rooster waar de kip op ligt want anders komt er wat rook vrij doordat het vet in de oven druipt. Vanmiddag was ik de bakplaat vergeten en toen ik de oven open deed om even bij de kip te kijken kwam er onwijs veel rook uit.
    Tess meteen onwijs hoesten, benauwd en binnen no time blauw aangelopen :x

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie: op mijn telefoon ging niet soepel, veels te vermoeiend haha maar ben er weer

@tesske: ik ga ook niet in een huispak naar buiten hoor haha zie me al lopen
    ik lees ook niet altijd voor hoor
    oe ja van de oven hebben we ook een paar keer gehad met lekkende kaas uit croissantjes, gelijk huis blauw

@setteke: nou ja dat die rozijntjes zo zoet zijn, niet te geloven zeg. gaf het eerst altijd elke dag... laatste tijd vergeet ik ze omdat hij zo slecht eet de laatste tijd maar wel veel fruit wil dus geef ik dat steeds tussendoor

@noura: beterschap

Nou deze laptop van mijn schoonvader gekregen, voelde me een beetje kreupel zonder internet zeg. maar ben er weer ;)

beetje emo vandaag, geen idee waarom maar moest 2 keer een traantje wegpinken
    ga vanavond gewoon lekker uitgebreid douchen (met die heerlijke douchegek gekregen van Tesske) daar knap ik wel weer van op.
    Mylan zit volgens mij in een fase, reageert anders dan anders. wat feller, moet ik even aan wennen.

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wij zijn terug van het feestje van mijn schoonvader.
    Was erg benieuwd hoe het zou zijn, 26 mensen in 1 huise, met daarbij ook nog de catering. Dus was bang dat het ellende was met Danique. Maar die is zoooo lief geweest. En heeft super gegeten. Ben zo trots op haar. Om half 7 was ze total loss en zei ze , bedje. Dus wij snel in de auto naar huis en is ze lekker naar bed gegaan. Pff wat wordt ze toch groot.

Setteke; wat raar van die rozijntjes zeg. Ik denk altijd dat ik verantwoord bezig ben als ik haar rozijntjes geef. Danique vind die schatkistjes ook lekker. Maar die mag ze niet vaker dan 1x per week. Maar als ik dit zo lees zijn rozijntjes net zo slecht :(

Lauwie, fijn dat het bij de doop toch goed ging. Was het een mooie dienst?

@doop; welke kindjes zijn er gedoopt? Danique is niet gedoopt. Ik ben wel gelovig, maar manlief niet. Daarbij komt dat ik me in de kerk hier in het dorp echt niet thuis voel. Ben er 1x geweest en het was me allemaal veel te zwaar. Daar wil ik dus mijn kind niet laten dopen, als ik er zelf al niet achter sta.

JennyS, hormoontje ;)

Tesske, wat balen zeg van die kip in de oven. En vooral omdat Tess direct zoveel last heeft van dit foutje. Arm meiske!

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ben net weer tante geworden van Jack, whoehehoehoeho!!

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Jenny, af en toe een emo buitje mag best hoor als je zwanger bent!
    En ik hoop dat je geniet van het douche pakketje.

Alieke, wat leuk dat het zo goed ging met Danique! moet je morgen weer werken? heb je er zin in?

Lique super gefeliciteerd meis! is alles goed gegaan?

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, gefeliciteerd!!! alles goed gegaan? is het eigenlijk de eerste van je zusje? wanneer ga je kijken? leuk hoor!!

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lique: ja denk het, eigenlijk weinig last van gehad dus moest even wennen haha
    gefeliciteerd!!!

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @tesske: wel gek aan het einde van je zwangerschap haha en ja ga van het pakket genieten ;) ben gek op smeerseltjes

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik ga met een wijntje en een schaaltje nootjes richting bed.
    Tess is nog behoorlijk aan het hoesten en piepen hoor ik door de babyfoon dus ik stel me maar in op een vreselijke nacht.
    Ga er dus lekker vroeg in want de wekker laat om 05.45 weer van zich horen.
    Trusten voor straks!

Deel Deze Pagina