Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, dat is niks voor jou een traantje wegpinken toch? komt het door je paardje of is er iets anders? hormonen? gezellig dat je er weer bent!

duster, balen dat matthijs ziek is. slechte timing ook! beterschap!

noura, hoe waren de uitslagen van anissa's bloed? ze was wel ziek zo te lezen. hoe gaat het nu met haar?

carmen, balen dat er zoveel rook in de kamer kwam. heeft tess er nog last van?

alieke, wat leuk dat danique zo gezellig was. de dienst was leuk. de broertjes en zusjes werden er ook bij betrokken.
    otje is niet gedoopt. wij zijn beiden niet gelovig.

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie: geen idee, moest wel even aan paardje denken maar ook aan mijn broer en toen hoorde ik een nummer van zijn crematie en we waren daarvoor op visite en daar was het best druk en toen ging alles me even voorbij. beetje teveel geworden denk ik
    maar ja af en toe janken lucht wel op ;)

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    vandaag 32 weken, dus moet voordat ik naar bed ga ff buikfoto maken, ben benieuwd of dat ik weer een beetje gegroeit ben

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lique, gefeliciteerd!

@ Shireen, dat krijg je als zwangere muts haha! :D

@ Carmen, oei sterkte vannacht, hoop dat het allemaal meevalt.

Wat betreft die rozijntjes, ik zal ze er niet minder om geven, maar ik vond het wel opmerkelijk. Vandaar dat ik het gepost heb.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Jack is om 18.25 geboren, hij is de derde op rij. Luke en Tess zijn broer en zus.
    Einde was erg heftig, dus wel een beetje gescheurd. Ze moeten sowieso 2 dagen in ziekenhuis blijven vanwege streptokokken.
    Morgen pas kijken, wilde ze vanavond niet meer!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Alieke, hier zijn de kindjes niet gedoopt, wij geloven niet.

7. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Tesske, ja de vakantie zit er helaas weer op.
    Heb wel weer zin om te werken hoor, maar eigenlijk toch ook weer niet. Vond het heerlijk om lekker een beetje thuis rond te hangen. Beetje leuke dingen met Danique te doen en lekker elke ochtend wakker te kunnen worden als Danique me wekte (en niet de wekker die altijd eerder gaat). Maar ik weet dat ik ook echt niet te lang thuis moet zijn. Want dan zou ik alleen maar geld uitgeven en ook chagerijnig en saai worden.
    Morgenvroeg om 9 uur zit ik er alweer helemaal in en zie ik de kids die blij zijn dat school weer begint. En dan heb ik elemaal geen idee meer dat het vakantie is geweest ;)

JennyS, traantjes zo nu en dan is inderdaad wel goed om even je hoofd leeg te maken.

Lique; gefeliciteerd!!! Alles goed met moeder en kind?

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lique, gefeliciterd met Jack!!!!!!

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: denk 't haha en ook ik blijf rozijntjes geven hoor al die praatjes over wat niet goed is.. dan kan je niks meer eten. word er zo moe van maar inderdaad opmerkelijk

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    "Rozijnen staan bekend als een gezond tussendoortje. Toch is het belangrijk ook hier niet teveel van te eten. Er zitten namelijk ook veel suikers en calorieën in. Honderd gram rozijnen bevatten 285 kilocalorieën.

Ondanks de suikers zijn rozijnen tandvriendelijk. Dit omdat ze bacteriedodende bestanddelen bevat die de vorming van tandplaque tegengaan. De vezels in rozijnen zorgen voor een verzadigd gevoel en een goede darmwerking.

De schil van druiven bevat anti-oxidanten die de bloedsomloop bevorderen en het lichaam beschermen.
    Daarnaast zorgt de druivensuiker voor onmiddellijke energie. In rozijnen zitten ook veel Vitamines B en polyfenolen. Deze zijn goed voor hart- en bloedvaten."

Er zit dus veel suiker in, maar het klinkt toch een stuk gezonder dan snoep.

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique gefeliciteerd met je neefje.

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie: schut je die tekst zo even uit je mouw?? haha

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, tuurlijk ;)

sjorsje, zie dat jij al ongeveer hetzelfde postte. haar zoontje had een heel stoer broekje, bloesje, truitje en gympies aan.
    die baan klinkt wel leuk. hoop dat je sollicitatie vrijdag goed gaat!

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lique, gefeliciteerd!

Wat een babyboom hier zeg, veel zwangere en bevallende vriendinnen/(schoon)zussen van aug.mama's. Leuk hoor! Mijn vriend was gisteren op een feestje en ondanks dat ik hem heel duidelijk heb gemaakt dat ik het echt superonbeleefd vind om vragen te stellen in de trant van 'ben je soms zwanger?' heeft hij gisteren aan een alleen-maar-water-drinkende vriendin De Vraag gesteld. Ze antwoordde dat hij haar geleerd had dat ze op zulke vragen niet moest antwoorden ;), maar nu zitten wij dus wel met de grote vraag: zou ze echt zwanger zijn? Zij en haar vriend riepen altijd dat ze daar 'nog lááááng niet mee bezig waren' maar ja, dat zou ik ook roepen ;):D Ben benieuwd. De volgende feestjes moet ik maar zorgen dat ik er ook bij ben, anders mis ik de grote aankondiging nog!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha chantico, grappig verhaal. nog ff geduld dus ;)

lique, heb je al een cadeautje voor je neefje? wat ga je geven?

zitten jullie ook joran spreekt te kijken?

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou idd, een baby/zwangerschapsboom hier! Naja, bij een aantal mama's, familieleden en vriendinnen, leukleuk!

Ja, hier kijken we ook naar Joran.. weet niet wat ik er van moet denken hoor... vind het maar een pathologische leugenaar... denk dat we vanavond niet achter de waarheid zullen komen in elk geval..

Iedereen een fijne avond verder!

Xx

17. @ LIque: gefeliciteerd tante!!!

@ lauwie: ik kijk voor kadotjes toch wel een beetje naar wat ik ook leuk vind voor Tygo. Mijn vriendin heeft ook een jongentje gekregen, dus ze krijg van mij een speelgoedkist, die ik nog in de stijl van haar geboortekaartje ga (proberen te) schilderen. Hierin komen dan wat kleine kadotjes. Nu gekocht een paketje waarme je een eerste hand en voetafdruk kan maken, die foam figuurtjes van de action, een leespuzzelboekje, een fisherprice leeuwknuffel/rammelaar, autosleutels met geluid, en ik laat denk ik nog even door iemand die ik ken een badcape, slab en spuugdoekje borduren, die doet dat soort dingen. Daarnaast heb ik nog een boxkleed die ik vorig zomer voor Tygo heb gebruikt over en die is wit, dus ik ga kijken of ik daar wat leuks mee kan doen en als dat een beetje lukt, geef ik die daar ook bij, moet wel een beetje de kist vullen ;)

@ Carmen: collega van mij heeft wel aardig wat fotos gemaakt, maar die heb ik nog niet gekregen, dus ff afwachten.... ;)

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, ben nu een shirt aan het bedrukken bij simply collors. voor de rest hebben we een mand met kadootjes voor de eerste week, voor iedereen ook de kids! En papa en mama. Zit vanalles in. Moet dus alleen nog even aangevuld met kado voor baby. Het is de derde, dus altijd lastig, want het meeste is er al.....

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    diner voor twee

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, wat een groot cadeau, zo'n persoonlijke speelgoedkist en dan ook nog vol cadeautjes! super attent!

lique, ik ben ook helemaal dol op simply colors. en heel erg leuk een kraammand. ik vond dat ook zo superleuk toen otje geboren was! morgen ga je kijken toch? veel plezier!

Deel Deze Pagina