Weet je wat het is, zo met Hilbrand zijn inkomen en mijn studiefinanciering plus wat toeslagen redden we het net. Ik doe tegenwoordig al heel creatief boodschappen enzo. En tja, soms moeten er gewoon dingen komen. En dat is dan vaak een hele aanslag op ons budget. En als de rekeningen van de kinderopvang dan straks verviervoudigen, tsjah.... Gelukkig is het een tijdelijke situatie, totdat ik na de zomer aan de slag kan als doktersassistente...
Aaaaah arme Tymen. Die zat net lekker relaxed op de wc, gaan die sirenes af. Kind is daar zooooo bang voor!
Jawel hoor, maar er blijft toch iets van 450 euro over wat we zelf moeten betalen... Nu is dat meestal iets van 200 euro.
Komt omdat wij maar 1 inkomen hebben. Kinderopvangtoeslag is eigenlijk bedoeld voor werkende ouders en ik ben thuis (zo lijkt het dan he? Omdat ik geen geld in het laadje breng).. Studiefinanciering is geen belastbaar inkomen.
ohw gelukkig dat het tijdelijk is, ff uitzingen dus nou dan zou ik niet aan een baantje beginnen, maar alles verkopen wat er te verkopen valt. dat je even niet kan sparen is dan niet boeiend toch arme tymen
Ja, maar er zal echt wel inkomen bij moeten en ik denk niet dat het gaat lukken met troep verkopen. Toch een tekort van een paar 100 euro per maand.
oh krantenwijk levert geloof ik 250 euro op, moet alleen voor 7 uur 's ochtends hier bij ons, maar is vaak 6 x een half uurtje. grotere wijken levert meer op en volgens mij is leeftijd geen probleem.
he dames, vraagje, heb vlees wat in de aanbieding was gekocht, omdat het tot en met woensdag goed was, maar als je het invriest, maakt dat niet uit toch?
doe ik ook zo vaak, wel eens 1 dag van te voren als ik denk 'nee heb ik morgen geen zin in' haha en leef ook nog