@setteke is het dan niet juist verstandig om te gaan werken als is het mar voor een paar uurtjes in loondienst. want dan hebben jullie wel twee inkomens en krijg je mischien meer kinderopvang toeslag. en mischien kan je een aantal dingen aan kimm vragen want die studeerde toch ook
Je mag wel een keer op Lukas en Jurre passen Wat je moet vragen pff geen idee. 7 euro in het uur is dat veel???? Balen meid dat jullie zo krap zitten op het moment. Ik zou ook wel weer werk willen,maar krijg veel afwijzingen. Action ook al geprobeerd maar werd ook niks Ik wil stiekum ook wel weer geld uit geven,maar misschien maar goed dat ik niet verdien kan ik ook niet alles kopen wat los en vast zit!! Meid als we wat voor jullie kunnen doen ofzo dan horen we het wel. Knuffel
@Setteke, blijft lastig! En wat oppassen betreft, in de avond liggen die kids ook meestal op bed. 5 euro per uur... Meer zou ik er zelf ook niet voor over hebben ben ik bang.. Wat is het max dat je kan staan/lopen? @Juud, succes. Ik heb er weer een prachtig neefje bij!! Lijkt enorm op zijn broer, haha!! Leuk om te zien.
tja ik weet ook wel dat het echt niet expres gebeurde meisjes, maar toch heb ik een ontzettend schuldgevoel tegenover donique.heb voor mijn gevoel gefaald als moeder. maar ik geef haar nu wel heel heel veel kusjes etc hoor ik ga donique uit bed halen en naar de supermarkt. manlief komt zo terug van de piste om met donique te badderen . durf dat niet meer ivm grote buik. ben veels te bang dat ik uitglij en donique verdrinkt ofzo.(waar je al niet over nadenkt!) kussies
TNT zocht trouwens nog wel mensen voor jullie postcode en die met 91 maar das teveel voor jou zelf he??? Misschien kan Hilbrand die proberen??
Dames ik weet nu waar mijn rugpijn vandaan komt (denk ik): Van het in en uit bed halen van Tygo. Hij slaapt natuurlijk nog in een ledikant met hoge steunen, op de laagste stand. Hij wordt steeds groter en zwaarder , maar ja moet wel over die eigenlijk voor mij net iets te hoge rand om hem in bed te leggen.... Iemand tips (behalve nieuw bed kopen)???? Ik zal straks nog kijken of vanavond met rene of we iets met de zijkant kunnen doen, maar volgens mij is deze niet lager te zetten...
ik voel er verdomd veel voor om deze week thuis te blijven... Ben kapot, heb hoofdpijn en mn keel begint al zeer te doen en mijn hele lichaam doet pijn, dus volgens mij word ik ook ziek... I need a break!
ohja jenny, heb je soep gister niet gemaakt, want de kerel was naar het voetbal en was pas laat thuis... dus dat was de moeite dan niet waard.... Dus over 2 wkn maar denk ik (vlgnd weekend zijn de kids er en die zijn van het wat ik niet ken dat lust ik niet)
@ jenny: dat weet ik dus niet, dus daar wil ik vanavond wel even naar kijken, rene heeft het bedje in elkaar gezet, dus heb echt geen idee.... en een vrije dag... ja hoewel ik 32 uur werk, word ik toch een beetje nog gezien als een part timer en dan is een vrije dag echt NOT DONE, als je 'toch al zo weinig bent'.... Helemaal bij ons bedrijf, daar wordt je geacht workaholic te zijn... wat ik voor tygo ook was, maar nu is dat er wel een beetje af...
Daar heb je dinnetjes voor he meid Ik zal ff de link voor je opzoeken dan moet Hilbrand zich daar even inschrijven/aanmelden als het goed is komt dan die vacature eruit. TNT Post | iframe postbezorger Tja ik sneup ook gewoon verder hoor
Postbezorger in Akkrum Dinsdag t/m Zaterdag Tussen 10:30 en 17:00 uur 8490-8491, HeerenveenMinimale contracturen per week:6Maximale contracturen per week:12 Als het goed is moet hij dan dit krijgen. Terhorne staat er ook nog onder maar die heb ik even weg gehaald....