Yep ik heb me ook ingeschreven,zelfs al toen ik nog werkte in Bilgaard,dus sta er ook al even ingeschreven. Alleen mijn voorkeur gaat uit naar mijn eigen dorp. Ze zochten laatst mensen hier maar heb geen 1x wat gehoord toen,vondt iemand die hier postbode is best wel vreemd,maar ja we kijken gewoon verder naar iets wat leuk is en dan maar gewoon solliciteren en duimen en hopen op niet de zoveelste afwijzing! Wou je mij graag elke dag zien dan met de post hihi
Oh dat mag altijd hoor! Nee maar vroeg me af hoe je dat weet aangezien je je eerst moet inschrijven daarvoor.
Nee,schrijf Hilbrand er maar lekker voor in,jullie kunnen het nu beter gebruiken. Ronnie heeft nog wel wat spaarcenten! Al staat de volgende auto ook alweer bij de garage grr grr!! Dus zal duimen dat het Hilbrand evt lukt om te kunnen post bezorgen in Akkrum
Hij heeft ook nog ergens anders gesolliciteerd. Nou moet ik nog iets vinden wat mijn bekken ook leuk vindt en wat te combineren is met eventuele stage.
Ben benieuwd meid!! Spannend dan allemaal hoor! Ja idd,of je moet je aanmelden bij de post en dat ik je kom helpen haha Vragen ze bij de Poeisz niet iemand?? Achter de Kassa ofzo? Weet je al wat meer over je stage??
@Setteke, goed bezig lees ik!! Hoop dat jullie snel iets vinden. @Chantal, tja kan alleen maar zeggen, probeer Tygo mee te laten werken bij uit bed gaan. 1-2 hup, zodat hij beetje opspringt. Djim doet dat nu ook niet, maar Sam heb ik het ook aangeleerd. Verder goed je buikspieren aanspannen als je hem uit bed tilt zodat je je rug wat ontlast... Ze reageren bij mij ook zo van, nu weer vrij.. Maar heb niet voor niets vrije dagen. @jenny, ben ook super blij met de 11 weken die ik nu nog heb staan
Gelukkig dat er iemand voor je bezig is! Niet best dat het op zo'n manier moet! Zou eigenlijk verboden moeten worden dat ze alleen maar die aannemen van die en die school! Zussie zei laatst wel dat het bij hun om en om ging,dan van die school en dan van een andere school wel zo netjes vondt ik.
Hallo allemaal, ik heb net heerlijk 2 uur geslapen. Wat was ik moe zeg. Setteke het valt ook niet mee om iets te vinden voor parttimewerk. Hier in ieder geval niet. Mik, heeft Donique er nog last van of valt het mee? Toen ik jouw verhaal las moest ik meteen weer denken aan het volgende: Ik had Lianna met de maxicosi op de wandelwagen gezet en ik deed nooit de gordels vast, behalve die ene keer. Ik was gordijnen op gaan halen bij de Hema en had die voor op de stang gehangen. Ik loop naar huis en ik moest de wagen 'n klein stukje omhoog doen om de stoeprand op te komen. Knalt heel die wagen toch voorover. Hing Lianna in de gordels te bungelen. Sindsdien doe ik ook altijd de gordels vast. Moet er ook niet aandenken hoe ze toegetakeld zou zijn geweest als ik dat niet had gedaan.
Wat een slaapkoppen heb je zeg! Maar ik zal dit topic weer verlaten. Maar las het en dacht ik zal je even berichten en wat helpen. @Set,we hyven of mailen wel weer Morgen anders een bakkie doen?? Je bent alleen niet om 9 uur wakker denk ik he Lukas moet naar de peuters dus ik ben sowieso al vroeg dan Hoor het nog wel ffkes.
Hmmmmm dan wordt het wel kort ochtendje Dan maar eens op avond langs komen Dus wanneer ben je weer alleen
Suze is naar de dokter geweest met Andy (of eigenlijk andersom) ze is de hele dag al aan het spugen, arme schat. ik ga haar nu lekker ophalen bij oma