Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    petra: hoeveel dagen spuugt ze nu?

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Petra, wat vervelend dat Suze zo spuugt! Heeft de ha wat nuttig advies kunnen geven of moet je het 'nog even aanzien'?

Set, zoek inderdaad even uit of je wél voor kinderopvangtoeslag in aanmerking komt als jij gaat werken. Dat scheelt natuurlijk! Schoonmaakwerk doen lijkt me niet handig als je zelf een werkster hebt om je eigen huishouden te doen. Hou je van strijken ofzo, dan kun je misschien een strijkservice beginnen :)

Oh, duty calls

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi meiden

heb erg weinig tijd om jullie bij te houden.. de visite begint nu pas een beetje te komen en ik ben elke keer bekaf :)

hier gaat alles goed :)

heb ik nog wat gemist ?

kusjes

4. hé meiden, lees ff mee, terwijl ik aan het werk ben, ben bezig met een megalap tekst overtypen dus tussendoor check ik hier effe, dus ik zou zeggen klets ff lekker raak voor een knaak ;)

damn it, i'm ithcin' as hell...
    heb sinds vrijdagochtend irritatie/ jeuk in mn hals/ decolleté, apart, maar nu begint mn rug ook te jeuken man! grrrr

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    allergietje?

6. Denk het, maar heb geeeen idee waarvan.... Dus moet het maar ff aankijken....

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    andere wasverzachter ofzo, voelt irritant jeuk brr
    ik heb nu al slaapjeuk haha lekker vroeg

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo even snel...... haha ben jarig en gister en vandaag wat visite gehad. heb echt een hekel aan verjaardagen maar goed, het was best gezellig om het zo klein en ongedwongen te doen

sjorsje je vroeg of ik nog zin heb in volgende week, zeker wel!!!!!
    jij en de rest ook hoop ik???

iemand vroeg naar de uitslagen van anissa, ik had dat nog niet gemeld.
    het hb was van 6,1 naar 7,1 gegaan, wat heel erg goed was.
    maar het zwevende ijzer was onder de 3 en dat moet boven de 10 zijn. dat is nu 6, dus ook omhoog gegaan.
    ook was haar bloed veel te dun vorige keer, en nu wat dikker, maar nog wel aan de dunne kant.
    haar botopbouw was bijzonder goed.
    de kinderarts verwacht dat ze het nu op eigen kracht kan!

schrok wel van het bloed, want dat wist ik niet, is toen niet gezegd ook. maar ben wel blij, want volgend de ka doet ze het nu hartstikke goed, en zelf natuurlijk

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    noura: van harte gefeliciteerd

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    tjongejongenjongen, even een bericht uit de ziekenboeg. Bij Suze vermoeden ze oorontsteking of een bacterietje in haar maagje :(
    Ze heeft nu wel een fles half op dus wat er in zit zit er in

Roos is iets minder aan het hijgen maar.................
    heeft nu weer vlekjes over haar hele lichaam. Ik heb nog geen idee welke vlekjesziekte ze te pakken heeft

Met Andy en mij gaat het goed :)

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    zit niet mee hè

12. @ noura:Gefeliciteerd meid!!!!!
    Hieperdepiep hoeraaaaaaaaa

@ jenny: nope geen nw producten......

13. @ petra: jeetje, die meiden van jou hebben het wel goed te pakken zeg... he bah....
    Beterschap met je meisjes!!!

14. @ noura: nou das dan goed nieuws van anissa, hopenlijk blijft ze vooruit gaan dan. Moet ze over een tijdje weer terug voor een controle?

Nog wat leuks gekregen trouwens?

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    petra beterschap met je meisjes

nee we hoeven alleen telefonisch contact te houden
    kinderarts was helemaal blij ervan. vond anissa zo`n mooi poppetje, haha dat hoor je als mama altijd graag toch

ja heb bloemen, bloemen en nog eens bloemen gekregen, geurtjes. ici paris bonnen, tekeningen, mand gevuld van fair trade, geld... mooie roos van mijn dochter met chocoladereep

16. @ noura: nou das fantastisch dan!

en je bent lekker verwend zo te horen ;)

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Even ego hoor...

Net contact gehad met die doktersassistente die voor mij zou gaan rondvragen en zelfs zij had overal nee gekregen... Ze willen alleen maar studenten van de friese poort... Ik begin nu toch wel de vrees te krijgen dat ik geen stageplaats ga vinden en uiteindelijk mijn opleiding niet kan afmaken... :(

18. @ set: dat kan toch niet waar zijn?!
    Maar dit is dan toch ook een groot probleem van je opleidingsinstituut als niemand hun leerlingen wil hebben?!
    Ik weet niet hoe het met de stage omschreven staat bij je opleiding (waartoe zij zich verplichten etc.), maar ik zou toch even stampij gaan schoppen daar, dat ze een oplossing hiervoor moeten gaan zoeken!

Wat idioot en wat frustreren en wat vreselijk kut voor je!

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb al veel stampij lopen schoppen en het helpt geen sodemieter.... Ik ga maar met brieven en cv onder de arm praktijken langs. Dat schijnt het beste te werken....

20. Echt heel heel slecht zeg....

Ik hoop dat er binnenkort toch snel iets op je pad komt.... knuff

Deel Deze Pagina