Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he wat vervelend setteke, lijkt mij een goed idee om er persoonlijk langs te gaan ja. hoopdat je succes hebt!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen en binna, dankjulliewel. poppen en beren moeten alles wat otje ook doet. dus ook aan tafel eten :D. voordeel is wel dat zij ook veel prima vindt als pop het eerst doet.

binna, is het al zo lekker weer bij jullie? onze tuinset heeft de hele winter buiten gestaan, maar ik kan me nog niet voorstellen dat we er weer zitten.

carmen, lekker gewerkt? tess geen last meer van de rook van de kip?

noura, gefeliciteerd! ook lekkere taart gemaakt?
    ik vroeg het van de uitslagen van anissa. heel fijn om te horen dat het nu goed (of in ieder geval veel beter dan vorige keer) is! en altijd leuk om te horen dat je dochter zo leuk is :D.
    fijne verjaardag nog!

petra, ach wat sneu dat beide meiden ziek zijn. wel fijn om te horen dat het met de longen van roos beter lijkt te gaan. zou dat hijgen bij de vlekjesziekte horen of zou ze nu van het ene in het andere virus overgaan?
    en vermoeden ze bij suze of oorontsteking of een maagvirus of beide? dat zijn toch hele andere symptomen?
    ik hoop dat je meiden snel opknappen want we hadden het er bij de meeting al over, het is echt helemaal niet leuk als je kind ziek is!

mik, oh wat een pech van de wagen! sneu voor donique en ook heel vervelend voor jou. kan me voorstellen dat je je rot voelt, maar ongelukjes gebeuren. geef haar maar veel kusjes idd! fijne vakantie nog!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    noura, gefeliciteerd met je verjaardag en wat fijn dat Anissa niet meer terug hoeft komen!

Arrgg Setteke, dat is niet leuk! Hou moed in meis! Gebruik de doorzettingvermogen en geef niet op! Knuff!

Chantal, aai, misschien verzachter?

Ik ga nu lekker douchen en dan slapen!

Trusten!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, wat sneu! Knuff en beterschap voor jullie allemaal!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, hoe was de gym met tygo?

lique, bij jack kijken was leuk dus vandaag? grappig dat hij zo op zijn broer lijkt!

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, jahoor weer zo'n heerlijk jochie!!! Zegt de trotse tante, haha!! Heb gisteren een shirtje besteld, aqua met brandweerauto en naam en op achterkant kanjer nr 3. Witte letter, kan niet wachten tot het binnen is. Vandaag nog een spijkerbroekje romper en sokken gescoord voor erbij!

@Petra, jemig, sterkte en beterschap!

@Noura, nog gefeliciteerd!! En je bent lekker verwend, goed hoor!

@Setteke, jemig wat balen zeg! Misschien maar langsgaan inderdaad... zou toch allemaal zonde zijn.

Zo net lekker gezwommen, ga lekker tv kijken!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey dames

@noura van hartegefeliciteerd met je verjaardag

@schatje leuk dat je weer wat van je laat horen. hoest met je amnnetje

@linka slaap leker

@jenny oeii al slaap juik slaap lekker dan maar he

@chantal o jeuk is zo erg. mischien van je nieuw shirtje. of had je een nieuw boddy lotion luchtje??

@lauwie leuk is dat he dat ze alles willen doen met de popen

@petra jeetje meis. je meisje paken nu wel alles. geef ze mar een dikke knuffel

@Setteke wat K*T zooi zeg. vindt het echt belagelijk. Wil je eigen huisarts je ook niet??

Jeee heb eindelijk mijn kastje voor Silver af kunnen maken. dat kon steeds niet omdat het vroor en het kastje in de schuur stond maar hij is af. ga hem zo showen

8. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Net met fayenna een spelletje gedaan. Blokken stapelen en daarna met een bal proberen om te gooien. Ondertussen hadden we shownieuws erop staan. Kwam er een stukje op over Wendy van dijk die een kindje heeft gekregen loopt fayenna naar de tv, wijst en zegt baby!baby!. even later komt er een stukje op over joran van der sloot loopt ze naar de tv, wijst en zegt papa!papa!. ik heb er erg mee gelachen maar gelukkig is het niet echt papa hahaha

@ petra: bah wat vervelend dat je twee meiden allebei ziek zijn. Je zult het erg wel druk mee hebben. Heel veel beterschap voor de dames!

@ binna: wat jammer dat je niet bent kunnen gaan zwemmen. Hopelijk heb je toch een leuke vrije dag gehad? Ik baal er altijd ontzettend van als ik niet kan gaan peuterzwemmen met fayenna.
    Je hebt wel zin in de lente met de tuinmeubels al buiten haha.
    Ben benieuwd naar je kastje!

@ alieke: en weer helemaal gewend op het werk of heb je een zware eerste dag gehad?

@ sjorsje: jeetje wat zit je zus in een rotsituatie om zwanger te raken zeg. ze moet dus binnen 3 maanden zwanger worden? Is dat haar enige kans?

@ Jenny: ga je mylan om half 5 dan halen of komt hij zelf naar je toe? Hoe ben je van plan dat aan te gaan pakken? Huilt hij echt ’s morgens of ligt hij alleen wakker in bed?

@ lique: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Hoe was het bezoek? Alles goed met je zus en jack?

@ setteke: zou je niet op de zaterdagen willen werken? Dan is hilbrand thuis en heb je straks waarschijnlijk ook geen stage op deze dag. Ik werk altijd de zaterdag en ik vind het ideaal. Maar je levert natuurlijk wel een stukje weekend in.

@ mik: kan me voorstellen dat je behoorlijk baalt van wat er gebeurd is. maar ik denk idd dat je er zelf meer last van hebt dan donique. Probeer je er niet te druk over te maken en geniet nog van jullie vakantie.

@ chantal: hmmm geen idee hoe je het minder belastbaar voor je rug kunt maken om tygo in bed te leggen.
    Las op je hyves dat de peutergym weer erg geslaagd was vandaag? Wat leuk dat jullie er zoveel plezier in hebben? Heb je nog bedacht wat je wil met je werkdagen?

@ noura: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een mooie uitslag van anissa!

@ lauwie: wat een superleuke foto van otje en beer samen aan tafel met een bordje eten. Wil otje dit zelf?

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb iets gemist? jack?

nee geen taart, wel appelflappen

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  13. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Hey meiden,

Kan het allemaal niet meer bijhouden hier :( Wil zp ff op een laag pitje zetten. Ik probeer af en toe nog een beetje mee te lezen :) Na mijn vakantie zal ik proberen weer wat actiever mee te schrijven.

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, wauw!! mooi geworden hoor!!

@Noura, ik ben tante geworden van Jack!!! Hij is gisteren geboren!

@Shanai, het is echt een superscheetje weer!! Net z'n broer!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, leuk dat shirtje!

binna, leuke kleertjes! ik vind capuchontruitjes zo lekker stoer, maar deze is ook lief.
    en wat is je kastje gaaf geworden! echt leuk als je zo crea bent!

shanai, otje wil beer bij haar in de stoel en dan hapjes geven. maar dan kan beer elke dag in de was. beer op een andere stoel aan tafel is ook goed. dat hoeft gelukkig niet elke maaltijd :D.
    heb je het boek al gevonden? ben benieuwd wat jij ervan vindt.
    haha, gelukkig is joran niet haar papa!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    toetie, wat heb je met je haar gedaan?
    jammer dat je niet meer zoveel tijd hebt om mee te schrijven, maar ik begrijp het wel. we kletsen hier wel veel!

17. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
  18. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    toetie: jammer zeg! heb je het ergens anders druk mee gekregen of wil je gewoon wat minder doen?

@ binna: erg mooi zeg! heb je het kastje ergens tweedehands gekocht?

19. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ lauwie: ik heb het boek gevonden op bol.com maar nog niet besteld. ik zal je laten weten wat ik ervan vind. is het wel te begrijpen voor een 'leek'?

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Setteke, wat ontzettend klote met die stage. Ben je blij dat je eindelijk die opleiding kan gaan doen, verkort nog wel en dan krijg je dit.

Shanai, als ik het goed begrepen heb moet m'n zusje idd in die 3 maanden zwanger raken.

Lique (dacht ik) volgens mij krijgt ze geen hulp bij het zwanger raken. Tenminste daar is nu nog niet over gesproken.
    Leuk dat Jack nu al zoveel weg heeft van z'n broertje.

Sorry ben de rest alweer kwijt. Ik ben ook zo ontzettend moe. Dadelijk lekker naar m'n bedje.

Trusten iedereen.

Deel Deze Pagina