Ghehehe... @ Carmen, zo hé, wat mooi dat Tess verder geen last lijkt te hebben van het spelen op de meeting!
Zo, dat waren ze. Zet de rest op hyves! En zet ze ook wel op photobucket voor wie wat wil kopiëren. Linkje volgt.
En nog even voor de shoppers onder ons.... Vintage4fun.nl 2eHands op z'n Hipst Kindermode PASik. Leuke en goedkope Kinderkleding en Lingerie!!
De link van de foto's op photobucket: Meeting Shireen 20 februari 2010 pictures by Setteke - Photobucket
Ik heb hier een splinternieuw jurkje ongeveer mt 92. (staat er niet in) Wie wil hem overkopen? Giulia kan niet tegen het colletje ooo en hij staat zo snoezig!!! Bekijk bijlage 53134
chantal, ik heb dat ook hoor, dat ik het moeilijker vind om te kletsen omdat ik ook steeds oplet wat otje doet. en als ik dat even niet doe omdat ik jorja vasthoudt, dan zit ze ook meteen op knopjes te drukken . wat super dat die sapkuur zo goed gewerkt heeft! maar je bent toch al hartstikke slank? met otje gaat het weer helemaal goed, ze was nog wat sneller gefrustreerd dan normaal maar dat lijkt ook wel weer over. was het gezellig skypen met je vriendin? wat een ontzettend lief filmpje van jou en tygo! carmen, wat fijn dat tess nauwelijks last van de bijeenkomst lijkt te hebben! dat is niet vaak als je wat onderneemt toch? ik vind dat ze heel erg op je lijkt! en wat een superleuk giletje had ze aan! en dank je! ik ook jenny, veel plezier op de huishoudbeurs! ik zou maandag ook even naar de ha gaan. je hebt al best lang last van die holte ontsteking toch? ben je al bijgekomen van gisteren? linka, wat een lieve reacties had je geschreven! en wat leuk dat je zoveel foto's gemaakt hebt! echt leuk om te zien. wat een geduld heb je gehad om ze in het album te zetten. de foto's van jeslyn en donique zijn leuk zeg. echt grappig dat ze zo hetzelfde gekleed waren. en ook heel grappig hoe silke onder de kusjes bedolven werd. vond silke het ook grappig? haha! ik vind het ook extra leuk dat je er was omdat het voor jou ook vast veel energie kost. en 1 op 1 praten gaat goed, maar het is vast niet leuk dat je veel van de andere gesprekken mist. dankjewel dat je otje zo leuk vindt! ik vind jeslyn ook een schatje! en je kleedt haar altijd zo leuk! alieke, wat leuk foto's maken! wij hebben een leuke foto van ottilie op een auto, maar daar wil je niet mee slepen. ze hebben daar ook vast wel wat. ik zou zeggen leuke kleertjes aan en haar knuffel mee en dan wordt het vast super. voel je je al beter? miepie, dankjewel. ze lijkt op mama he . vond malou er ook prachtig uit zien. en heerlijk dat het zo'n lekker pittig dametje is! sjorsje, zei het al tegen ard, wat zagen jullie kinders er mooi op elkaar afgestemd uit! en jorja is ook een zoetje zeg! toetie, mijn vriend en ik hebben echt smakelijk zitten lachen om het filmpje van bart. geweldig! en ook leuk hoe je jullie zo relaxt tegen hem hoort kletsen en is je zus pas zwanger geweest en heeft ze foto's laten maken bij angelo? chantico, knap dat ise zo zonder speen ging slapen! die van mij ging net niet slapen omdat ze niet 2 spenen had shanai, ik begrijp je gevoel, maar ik vind jouw verhalen nog net zo leuk om te lezen hoor! zou het leuk vinden jou ook te ontmoeten, maar begrijp dat het met de afstand niet echt makkelijk is om te komen. en was die hond niet gewoon blij om jou te zien? hoe was ballorig? juud, hoe is het met jou? en met giulia? veel plezier op de verjaardag van oma! ze is vast blij met haar schilderij! dank voor de linkjes. leuk jurkje, maar ik denk dat otje in de zomer in 92 zit.. binna, er is hier vanmorgen al heerlijk met de krokodillen gespeeld! setteke, ook leuke foto's! (alleen die ene waar mijn achterwerk zo prominent op staat...) tymen zei ons gister trouwens nog heel lief gedag, was leuk!
het viel mij gisteren op hoe otje in vergelijking met de andere kindjes moet wennen aan zo'n nieuwe situatie. als ze gewend is, zoekt ze wel contact met anderen, maar in eerste instantie mocht haar jas niet eens uit. en ze kwam me ook regelmatig even opzoeken en knuffelen. wel lief ook. als we uit eten gaan of wat gaan drinken/borrelen in de stad, is ze helemaal niet zo aanhankelijk en gaat ze bij alle tafels staan sjansen en aandacht trekken. vanochtend heerlijk geslapen tot 9u. madammetje was bekaf. gister in de auto in slaap gevallen en na 15 min thuis niet meer geslapen. vannacht lekker ingehaald dus.
Middag! Deel 3 alweer! Heb ff de foto's bekeken van jullie meeting van gisteren, zag er heel erg gezellig uit! Ga zo nog ff kijken in de albums.. Hadden gister 2 verjaardagen, eerst 's middags en toen tegen 21u weer eentje.. ben btje moe nu.. De mannen zitten te xboxen, Britt ligt te knorren en ik heb ff tijd alleen, heerlijk! Iedereen een hele fijne zondag verder! Xx Ohja, las dat dat 'sappendieet' goed werkt? Drink je dan alleen maar sapjes en eet je verder niet ofzo?