Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihi, wat lief!

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ petra ga vanavond kijken. Pc is net uit.

O heb een leuk shirt gehad van Set en Tymen heeft mooi getekend!

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hallo allemaal ik kom alleen weer eventjes om het hoekje kijken.

alles gaat naar omstedigheden goed. vanmorgen bij verloskundige geweest alles was prima. ik was goed aangekomen, bloeddruk was goed en beeb groeide goed. dus daar ben ik blij om.

auto is alleen weer in de maak. 45 euro gelukkig maar we kregen eerst te horen tussen 50-100 euro maar viel gelukkig mee. kabel van koppeling naar die piepie.

verders 5 dagen voor einde ww uitkering moeten we bijstand aanvragen. dus de 12e maart hebben we gesprek bij sociale zaken van uwv/ cwi/ gemeente ( zit allemaal hier bij elkaar gelukig ) en dan komen we in aanmerking voor WIJ ( wet inkomsten jongeren ) Voordeel hier van is dat we hulp krijgen bij extra scholing en een soort van bijstand krijgen. dus hier ben ik heel erg blij mee. hopelijk hebben we dan zo snel werk. en een normaal inkomen.

zaterdag was crematie van de oma van kenny, was echt super mooi de crematie hield het zelf gewoon absoluut niet droog en kenny ook niet maar dat pas nadat ik zijn hand vast pakte. hij probeerde zich nog groot tehouden voor mij :S

sorry dat ik niet meer mee kletst met iedereen. maar heb het gewoon echt te druk met emy bezig houden ( is echt een drukke tante) rust houden heb steeds harde buiken. en ja gewoon huishouden en zorgen voor alles te regelen van uitkering en al is gewoon een dagtaak bijna.

maar hoop snel weer dat alles normaal word en ik lekker weer kan mee kletsen hier. mis jullie allemaal wel en vind het ook erg vervelend dat ik niet alles meer kan bij lezen.

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @petra: als ze weer opknapt komt ze vanzelf weer aan, niet al teveel zorgen over maken hoor

@juud: lekker die kwijl, maar zou mij niet boeien want heb 2 kwijlende honden ;)

@denice: oe bijstand klinkt niet best, hoop dat je eruit komt

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik had bij Wehkamp een hele mooie jurk gekocht in het bruin, althans dat dacht ik. Nou is het donkerpaars met een zwarte voorlaag, echt supermooi. Hij is alleen veel te lang. Hopelijk kan m'n schoonmoeder 'm deze week nog korter maken.

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra wat een supergrappig filmpje hahah :D

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Petra, schattig hè, als die kleintjes dansen en zo'n plezier hebben!

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ha die dames,

Hoe gaat het met jullie allemaal??
    Ik had tijd over dus ik dacht laat ik ns gaan kletsen,hahah,nee jammer genoeg niet,het is behoorlijk druk hiero en op het moment al helemaal..

Wie heeft DE gouden tip voor mij?????
    Fenne en Linne zijn zooooo vervelend op het moment,doen alles wat niet mag,s'nachts zijn ze wakker en nu willen ze ook al niet meer slapen als ze naar bed gaan,ze krijsen werkelijk alles bij elkaar...
    Herkent iemand dit????

Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen maar weet ff niet meer wat te doen...

Liefs,
    Dais..

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    oh wat hebben jullie weer veel gekletst terwijl ik aan het werk was! ik ga minder reageren hoor.

petra, klinkt alsof het heel soepel loopt met 3 kleine kids waarvan er ook nog 2 ziek zijn. gaat het met roos haar ademhaling weer helemaal goed? van de pufjes af? en fijn dat suze weer wat binnen houdt. schattig dat filmpje! hoe oud is haar nichtje? en dat belfilmpje is ook lief!

sjorsje, heeft ze er zoveel vertrouwen in dat ze snel zwanger is dat ze niet wil ontpillen? dan zou mijn vriend echt ff pech hebben met zijn condoomfobie!

juud, super dat het goed was in het ziekenhuis en wat leuk van de speeltuin en de spelotheek! wij hebben ook een leuke buurtspeeltuin om de hoek, maar die is gelukkig gratis.

chantal, die peutergym klinkt echt superleuk. hier merk ik ook dat otje op papadag helemaal naar papadag toetrekt en op mamadag naar mij.

duster, mooi bevallingsverhaal hoor. ben je er zelf ook tevreden over?

ff, alweer bijna 38 weken! dat was mij echt volledig ontgaan! denk je dat het al snel gaat gebeuren? met hoeveel weken werd britt geboren?

puck, gek idee dat het kindje weer naar huis is. mis je het heel erg? en wat sneu voor olivier! kusje voor hem!

jenny, wil je mij je okselfristip ook pb-en? succes met je ochtendplan met mylan!

chantico, ik vind het nog wel beschaafd voor thuiswerken hoor. of heb je nog meer andere dingen gedaan :p? dat is precies de reden dat ik liever op mijn werk werk. heb toch een rotgevoel als ik niet hard werk.

daisy, hey wat leuk dat je ff langskomt! wat doen ze dan voor vervelends en hoe reageer jij dan?

las in een tijdschrift dat maar 8% van de vaders een papadag heeft. hoeveel zijn dat er hier eigenlijk? ik heb altijd het idee dat het er hier veel meer zijn.

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Check, hier een papadag!

FF, ik had ook helemaal niet door dat je al zo ver was! Oh, wat spannend meis! Ben je er al klaar voor, of hoop je dat het nog even duurt? Vanwege het fysieke ongemak vast het laatste, maar emotioneel bedoel ik.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Daisy, ik heb hier ook af en toe een draakje, zal die leeftijd wel zijn? Maar jij hebt het keer 2 :(

@ Lauwie, hoe gaat het met je? En heb je al schoenen voor Ot?

@ Carmen, wat ben je stil :p

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Roos haar nichtje is van 7 oktober 2008 dus een week of 10 jonger dan Roos.
    Hier geen papadag, maar paps komt wel tussen de middag thuis eten en helpt dan met het op bed leggen

@ Daisy, ik denk dat je heel consequent moet zijn al zal dat vast niet makkelijk zijn als ze elkaar aansteken, maar ik zou ze zeker niet uit bed halen

@ Sjorsje, klinkt mooi die jurk

Ik kom net terug van de manege en het was wel erg lekker met dit weer. Ik ben weer helemaal opgeladen. Ben ik heel slecht als ik Suze morgen naar het KDV laat gaan?
    Ze voelt zich verder prima, is vrolijk en gezellig en heeft geen koorts, ze spuugt alleen

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra, nou jij kent je meisje het beste en als jij denkt dat het kan zou ik het doen!

@ Sjorsje, showen :p

14. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    chantico
    ik ben met Britt met 40.5 weken bevallen....dus ga er nu ook wel vanuit!
    Alles eerder valt mee dan...

Emotioneel gezien ben ik er ook wel klaar mee. Van mij mag het echt komen.:D
    Lichamelijk ben ik echt wel op...overal pijn. Vooral snachts pijn in bekken, rug en heupen en ook nog mn banden, weet soms gewoon niet meer hoe te liggen.
    En overdag moet ik in beweging blijven wil het blijven gaan....maar dat trek ik dus ook niet meer!
    Gaat lekkr dus....

Maar met baby gaat alles goed, wordt een kleintje weer net als Britt. Als ik net zo'n bevalling mag hebben als bij Britt mag ik in handjes klappen.
    Maar ook daarbij ga ik van het ergste uit, dan valt het misschien wel mee????:$

Zo genoeg geouwehoer van deze zwangere muts....
    CU

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    juud was aan het bijlezen maar kwam er niet doorheen, vandaar dat ik zo stil ben! Las dat je eitjes groeien, hoop dat het supereggs worden..

Ga slapen nu, heb van 06.45 tot 17.15 gewerkt. Gelukkig kon tess bij oma blijven eten dus die heb ik om 17.30 daar opgehaald en toen snel piza besteld. Om 18.15 stond mijn mams op de stoep omdat ik haar had beloofd te helpen met huiswerk van haar studie en om 20.30 plofde ik eindelijk op de bank, lig nu in bed en ben doodop dus aaaaaju!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, ze heeft nog haar oude flexzolen aan. kon prima volgens de schoenenwinkel. ga als het lekker weer wordt of ze deze niet meer past pas nieuwe halen.
    vorige week een dip, maar het gaat wel weer wat beter nu.
    las dat je deze maand 2 kansen hebt. hoop dat het nu eindelijk eens gaat lukken!!

petra, als je niet het idee hebt dat ze behoefte aan mama heeft en je er zelf een ok gevoel bij hebt, zou ik zeggen waarom niet.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Waar is iedereen??:(

Nou ja, slaap lekker allemaal!

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen,

Thanks meiden!!
    Pff wat is het af en toe moeilijk heh vinden jullie dat nou ook??
    En het is zo als de een iets doet dat de ander het precies gaat na doen en dat terwijl ik dan Maartje de fles geef,dan sta je machteloos hebn ik het gevoel.Maar ik heb het boek van Jo Frost besteld ben benieuwd!!!

Maar hier wordt nog flink gekletst zie ik wel,soms mis ik het wel hoor..
    Dames misschien tot gauw weer ns!!!

Dikke kus!

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen dames

Waar zijn de herenn??? Is art van ons geschrokken

@daisy. Ti's heel moeilijk. Je meiden zijn je echt aan het teste
    en uitproberen. Ik ken het wel van me werk. Doen die dreumes het ook als wij een fles geven. Mischien proberen dat ze Dam wat te doen hebben

@lauwie hier geen papa dag

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ard is niet geschrokken van jullie hoor, hij heeft het gewoon druk. En hij ging er eigenlijk vanuit dat ik z'n ervaringen met de meeting hier gepost had.

Lauwie, Ard is op woensdagmiddag met de kleintjes thuis en als ik zaterdagmiddag ben werken is hij ook thuis. Ik vind het hier wel eerlijk verdeeld. 's avonds brengen we ook met z'n tweeen de kindjes naar bed, alhoewel hij eigenlijk vrijwel altijd Jorja ook naar bed brengt en hij haar de eerste en de laatste fles geeft.

FF, succes met de laatste dagen.

Petra, ik zou Suze gewoon wegbrengen hoor.

Deel Deze Pagina