Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Channie, je hoort me over 2 weken hahaha

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ja jeuk is echt vreslijk, heb het elke avond als ik moe word
    en dan met rusteloze benen en snachts kramp

heerlijk ;)

3. @ juud: ok, hihihi, maar als het uitkomt ga ik voor het vertellen van mijn volgende voorspellende dromen wel geld vragen :p

@ jenny: irritant he... :x

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Ard heeft vanochtend voor ons allebei op Ons Etten-Leur gestemd.

Chantal/Jenny die jeuk lijkt me echt verschrikkelijk. Heb het gelukkig nooit zo gehad (zwanger of niet).

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    die plaatselijke partijen bij ons, wil alleen maar meer sociale woningen enzo. sorry maar die dingen zijn vaak te lelijk voor woorden

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Die plaatselijke partij hier is ook wel redelijk eng, beetje Geert Wilders gevoel krijg ik erbij...

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Jij was toch voor Geert 8)

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo, ik heb maar niet terug gelezen, ben terug van psychologie en me zusje en damian komen zometeen.

Moet ff bijkomen van gejank....pff!

9. ah linka, knuff, heb je het idee dat je er ook wat aan hebt?

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ linka, gejank? Wel je hart gelucht?

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Yups, werd geadviseerd dat wij relatietherapie moeten gaan, nou ga ik toch maar proberen....

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Linka, knuffel.

Hier is de plaatselijke partij geen pvv-achtige.

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    juud benauwdheid blijft op en af gaan. Sinds gisteravond weer koorts maar gelukkig speelt ze wel (al speelt ze wel heel stilletjes in een hoekje vd bank) we hebben net samen dik een uur onder de douche gestoomd en haar daarna massage gegeven. Ze ligt nu net op bed en ik ga even zonnen.

Merk wel dat ik het weer veel slechter bij houd hier nu ik weer werk ;)
    oh ja mijn telefoon heeft storing gehad en nu ben ik al mijn nummers kwijt, willen diegene die not amused zijn dat ik hen nr niet heb me even pb en?

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hier ook geen PVV-achtige verschijnselen al moet ik wel om die vent lachen hoor ;)

15. @linka: als je het met hem wilt blijven proberen, lijkt me dat idd niet onverstandig, hopenlijk wil jeroen er ook aan meewerken.

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ carmen, oo het blijft tobben he? Lekker genieten van de zon :)
    Ik ben begonnen met een zonnekuur (pillen) voor de vakantie :D

Ben benieuwd!

17. @ carmen: ach joh maakt toch niet uit, als je tijd hebt heb je tijd... Ik heb de laatste tijd niet meer echt wat te lullen...

heerlijk man zo'n zonnebank...
    Denk dat ik me voor volgende maand een schoonheidsbehandeling, massage en ook zonnebank ga inplannen, oh en kapper niet te vergeten!

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik baal dat ik niet onder de zonnenbank mag, heb thuis een hele goede staan maar krijg door de hormonen vlekken nu

@linka: vind echt super kut voor je jullie situatie thuis, kan me geen voorstelling maken. heb wel samengewoont hiervoor waarbij het lang einde oefening was maar was blij dat ik de knoop kon doorhakken. maar ja toen was ik nog kindloos dus dat is zo anders.
    hoop echt dat jullie eruit komen, want elke dag thuiskomen in deze situatie is echt niet vol te houden

sterkte meis en ook wijsheid gewenst. soms moet je ook een ego zijn, want je leeft tenslotte maar 1 keer

19. ik sluit me aan bij jenny, linka ;)

@ jenny: maar je mag sowieso niet onder de zonnebank toch als je zwanger bent dacht ik? Los van de vlekken die je kan krijgen (vertel mij wat, kreeg pas een zwangerschapsmasker NA de bevalling, lijk net de knightrider als ik bruin ben :( )

20. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hi

ik ben alleen vandaag, Britt is naar het kdv
    Blijf me dan toch altijd raar voelen, zo zonder Britt.....
    Ze heeft het er naar haar zin hoor, maar toch voel ik me ergens schuldig....moet ik maar loslaten geloof ik.......slaat nergens op natuurlijk!

Ik wilde nog even iets met jullie delen.
    Gister bij 2 pakken senseopads, een boekje van Sesamstraat gehaald, die kreeg je er dan gratis bij.
    Britt is nog nooit zo blij met een boekje geweest.....ze vindt het een geweldig boek!!!
    Er zijn 2 uitgaven, we gaan morgen die andere halen....
    Dat was het

doeidoei

Deel Deze Pagina