@ Linka fijn dat je je hart kunt luchten wens je susses. Sorry verder weer niet terug gelezen. Mijn zusje ligt nog steeds in het ziekenhuis en het lijkt erop dat dat nog wel even gaat duren. Maandag net Toby naar de kno arts geweest en hij wordt 17 maart geopereerd. Ik zelf gisteren bij de chirug geweest en ik krijg net te horen dat ik volgende week of anders binnen 3 weken wordt geopereerd. Dus kans bestaad dat ik in dezelfde week als Toby moet. Als dat zo is laat ik die van Toby verzetten, 2 in een week kan dus echt niet. Ben op van de zenuwen
@ juud: ah wat jammer....!!! @ vogeltje: jeetje en waar zijn ze allemaal mee bezig met je zusje dan en valt ze nog steeds zoveel weg? wat een onzekerheid... En idd 2 in 1 week is natuurlijk echt niet te doen! Wat gingen ze ook alweer bij Toby doen? En hoe gaat het nu met het lopen?
Nou ga ik zo ff kijken, plus zit hier tegenover, hadden toen ook de boekjes van paddington, dus misschien dan nu wel de sesamstraat..!
@ Chantal mijn zusje zit nu in een niet zo'n goede periode en dan valt ze erg veel. Ze zijn nu bezig om ervoor te zorgen dat ze weer kan lopen zonder te vallen. Ook zijn ze contact aan het zoeken met het ziekenhuis in Leiden, een kliniek in Milaan en het Mayo kliniek in de VS voor een verder behandelplan. @ Judith ik krijg een maagverkleining
kinderdagverblijf heeft gebeld of we Suze op kunnen halen, ze heeft heel veel gespuugd. dus Andy is haar nu ophalen
Hey dames. @vogeltje jeetje dat is niet fijn twee in een week. wel snel voor jou toch. @linka goed dat je er aan wilt werken. hopenlijk ook jeroen. heb je een speciaale Psycholoog voor met gebarentaal? @petra en hoest met je meisje @ff is ook moeilijk je meisje weg brengen als je thuis bent. maar voor jou wel even fijn en belangrijk @teske ach het houd niet op met arme tess. wel fijn dat ze nog een beetje speeld
Vogeltje, dus nu toch een maagverkleining. Waar laat je het doen? Petra, ach gossie heeft ze nu toch nog gespuugd. Zelfs met het verdikken van de voeding? Jippie, m'n kleine meissie heeft d'r eerste tandje door.
Dames ik zet het ook effe op een laag pitje, heb niets te lullen en krijg ook niet veel respons omdat ik niet veel te lullen heb natuurlijk Ben er ook elke dag, dus mag best minder Dit ter info, zodat jullie je na een paar dagen niet gaan afvragen of ik in de wc pot ben gevallen ofzo.... Ik lees af en toe nog even mee op op de hoogte te blijven van de perikelen en de zwangere dames die op knappen staan!!! En zal me uiteraard wel wekelijks ff inchecken om alsnog dom te lullen, maar ben op, ben moe, ga mezelf ff dwingen rust te nemen, zodat ik weer helemaal vol energie zit in mei om jullie thuis te ontvangen @ noura en sjorsje, zie jullie in ieder geval dinsdag meiden! Rest knuffel en kusje voor de kindjes en fijne week verder!
Neeeeeeee! Hoe kom je daar nou bij? Omdat ik niet wil dat Sil met een turk of marokkaan trouwt? Nou, ik ben in Leeuwarden de huisartsen bij langs geweest en ik mocht welgeteld 1 keer mijn brief achterlaten. Ik sprak met een doktersassistente die zelf de opleiding via Capabel heeft gedaan en zij noemde Capabel waardeloos... Ze vertelde dat de huisartsen door slechte ervaringen geen studenten van Capabel willen.... Hmm, dat wordt nog interessant......
@ set, nou ja ik dacht idd omdat je vrij rechts bent maar geeft niet vind je nog steeds leuk Wat een gek*t met je stage! En wel al wat terug van school? @ Channie, doe rustig aan en ik spreek je toch wel @ Sjorsje, jeeeej een mijlpaal