Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ carmen: weet je al wat je vanavond gaat aandoen. ik denk dat jou kledingkast zo vol is dat je daardoor denk dat je niks hebt haha
    veel plezier in ieder geval vanavond.

2. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    o ja volgens mij vroeg carmen? of ik nog een voucher voor haar had?
    ik heb hier nog 10 vouchers liggen voor een overnachting voor 2 personen met ontbijt voor 59 euro. wil ze graag versturen aan degene die interesse hebben, maar zou het wel fijn vinden als er dan ook gebruik van wordt gemaakt. is zonde als ze bij iemand in de kast belanden terwijl een ander er gebruik van zou willen maken.

dus carmen: ik stuur de voucher naar je toe!

3. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Shanai met mijn man gaat het steeds beter hij begint zijn draai weer te vinden.
    Ik vertel wel eens dat ik hier lees en soms klets is niets mis mee denk ik dan met andere mama's kletsen. Mijn man vraagt soms zelf wat er allemaal vertelt wordt

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Shanai ik zou er graag een willen hebben. De vorige hebben we helaas niet kunnen gebruiken, omdat ie vrij laat binnen kwam en het toen nog 'n halve maand geldig was.

Vogeltje, ik heb het zelf in Veldhoven laten doen bij dr. Luyten. Wanneer moet je precies?

5. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Sjorsje ik kreeg vanmorgen te horen dat het waarschijnlijk volgende week gebeurt, anders zeker binnen 3 weken. Krijg 2 dagen ervoor pas telefoon;) met de echte datum. Zie er wel een beetje tegen op vooral omdat je eerst op de IC terecht komt.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud ik vind 'm wel gaaf hoor.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, hier geen papadag!! Zal er ook niet komen denk ik, tijd gaat zo snel, ze gaan zo weer naar school.

@Daisy, dikke knuffel voor jou!! Het is zeker niet altijd makkelijk, hopelijk heb je wat aan je bestelde boeken.

@Petra wat een geweldig filmpje!!

@Juud, hier wordt ook niet gestemd, heb me ook totaal niet ingeleefd. Hier voor kleinere gemeentes echt geen stemwijzer. En ik begreep uit onderzoek dat de stemwijzer volkomen willekeurig is. Schiet dus ook niet op… maar ben ervan overtuigd dat we naar rechts moeten, maar dat komt in Juni wel.

@Vogeltje, jemig, allemaal geopereerd en je zus nog niet thuis. Wat een drukte en ellende. Waar moet jezelf voor? Oh ik lees het al een maagverkleining toe maar, heftig hoor! Hoe is het met je man en hoelang moet toby in het ziekenhuis blijven?

@FF, niet schuldig voelen hoor, lekker genieten van de rust! Wat leuk die boekjes, wij drinken geen koffie helaas!

@Petra, ai, half dagje volgehouden… hoe is het nu met Suze?

@Chantal, tot morgen ;) Nee hoor, neem lekker de tijd, maar kom snel weer terug, haha!

@Setteke, wat moet je hier nu weer mee, is deze school niet aangeraden namens integratie. Kan je geen examens doen bij andere school, zonder les of iets.. Dit is toch ook drama!

@Shanai, ik laat af en toe wel eens vallen wat ik hier hoor, in gesprekken met vrienden en familie. Vriend weet er wel van, ik zit namelijk ook iedere avond met laptop op schoot, ahha!

Zo lekker dagje gehad met dit fantastische weer, heerlijk. Ongelooflijk dat het nou weer gaat sneeuwen vanaf vrijdag! Jack weer even gezien, lekker fruit bij mijn zusje gebracht en Sam heeft de hele ochtend rondjes gefietst bij oma!! Vriend staat nu lekker pasta te maken, heerlijk!!!

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Vogeltje, is dat standaard in Eindhoven? Ik heb niet op de IC gelegen, eerst gewoon op de verkoeverkamer (of zoiets) en daarna op de afdeling. Heb je extra risico ofzo?
    Moet jij trouwens ook van die speciale kousen aanschaffen tegen trombose?

9. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Sjorsje over die kousen hebben ze nog niets gezegd. Ik heb astma en gebruik daar erg veel medicatie voor dus ik denk daarom. Ik moet zeker 1 nacht op de IC. Ik neem aan dat jij ook daarna 3 weken dik vloeibaar moest eten, was dat moeilijk?

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Shanai; Heb je een link van het hotel en tot wanneer is de voucher geldig? Mijn (schoon)zussen/(schoon)ouders en man weten dat ik hier schrijf. Waar het allemaal over gaat vertel ik eigenlijk niet, wel al ze er om vragen

@Sjorsje; Gefeliciteerd met Jorja haar eerste tandje

@Petra; Hoe gaat het nu met Suze?

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lique, stemwijzer nutteloos? nou lekker is dat dan ;)
    Maar ja ik heb me er wel in verdiept en ga dan ook stemmen, net als met de landelijk verkiezingen.
    En ja ook dan rechts.....of ik moet gaan verhuizen uit Rotterdam?

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Jaa de buren zijn er weer!!!!

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Vogeltje ik moest aan de modifast een week voor de operatie en inderdaad vloeibaar na de operatie. Heb ik niet zo heel lang gedaan, goed kauwen bleek ook voldoende (tenminste voor mij werkte dat).

Miranda, succes vanavond.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miranda, sport ze!

(ik moet ook eens gaan doen, ahummm)

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi dames,

Suze is door Andy opgehaald en heeft daarna als een klein prinsesje bij de moeder van Andy op de bank gelegen. Ze had een bedje gemaakt van allemaal dekens en speeltjes en heeft er zelf de hele middag naast gezeten, echt super.
    Suze beloonde haar door alleen maar lief te lachen (met een kuiltje in haar wang ***smelt***)
    Ze drinkt ongeveer 90 cc per keer, normaal 180 maar de fles van 15 en van 19 uur zitten er nog in.
    We zien wel hoe het verder gaat

Roos heeft haar eerste zin gezegt!!!! hier komt ie:
    poes buiten papa
    wij hebben hem vertaald als, papa laat de poes is binnen :D
    verder alleen losse woordjes maar wel als een papagaai

@ Miranda, veel plezier met het sporten

@ sjorsje, is het lang geleden dat je geopereerd bent?

@ Chantal, ik kom ook soms heel veel of heel weinig dat is toch geen probleem?

@ Shanai, bij mij weten de meeste mensen wel dat ik schrijf op een forum met meiden die allemaal rond aug 2008 zijn bevallen. Hoogtepunten (als er iemand gaat bevallen en ik dus extra vaak moet kijken :p) vertel ik ook aan Andy die doet net of het hem intresseerd. En met mijn moeder spreek ik iedereen door :D, die leest nog steeds een paar keer per dag mee en belt wel is met de mededeling dat iemand is bevallen en ze blijft zo heel goed op de hoogte van de kleine kaboutertjes, ik zal haar de volgende keer eens meenemen naar een meeting al zegt ze zelf, nee joh daar hoor ik toch niet tussen

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, wat boft Suze toch. Ik ben trouwens eind september 2008 geopereerd en een keer daarvoor en dat was met pasen in 2003.

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    kom even snel hallo zeggen...hier geveld door de buikgriep. Manlief en ik hebben elk een eigen wc en houden al een paar dagen beide niks binnen. Heerlijk hoogzwanger en dan dit blegh...
    Hier nog wat bijzonders gebeurd?

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

JAAAA! Ben zo trots op mijn kleine meisje! Bij het aantrekken van de pyama zei ze "poepuh" dus Hilbrand haar op de pot, en jawel: een plasje!!! Alleen verkeerd gezegd maar wel helemaal goed aangegeven! :D

Hier zit er nog iemand op de wc met diarree. Hij is verder niet ziek gelukkig. Ik ben ook al de hele dag niet fit. Buikpijn, misselijk, zere spieren enzo...

Deel Deze Pagina