@Juud, wat een leuke foto's! En klopt het dat Gulia op jou lijkt? Dat denk ik zo te zien. Heerlijk die creativiteit!! @Petra, mooie foto van roos! en daarna nog meer foto's! haha hetzelfde aan met de kerst, zou hier ook zomaar kunnen gebeuren hoor. En wat een buik had je toch, jemig!! @Ziek, zwak en misselijk, beterschap aan iedereen. Zo, heb net heerlijk gezwommen. Zo naar bed en morgen weer te werk!
@ Shanai, ik vertel het niet aan iedereen dat ik hier zit, omdat ik bang ben dat mensen dan gaan zitten meelezen. Ik heb liever dat ze dan zelf vragen hoe het gaat. @ Petra, WOW, die buik met 39 weken. Idd dat je niet omviel!!
@ juud, echt niet normaal hè die buik. Van bovenaf vond ik het serieus wel meevallen maar als ik die foto's terug zie. @ Miranda, echt supergoed dat je bent gaan sporten. Ik ben trots op je @ Setteke, ik heb het recept ook nog niet geddan, schaam, schaam. ik ga er morgen even tijd voor maken en dan ga ik nu echt naar bed
Voor zieken, beterschap! Petra, prachtige buik! Heerlijk en leuk zelfde outfit, hihi! Nou ik ga nu maar naar bed toe.
linka, goed idee om samen in therapie te gaan. misschien lost het wel problemen tussen jullie op! miepie en andere zieken, beterschap! petra, leuke foto's! suze was dus toch nog niet helemaal fit genoeg voor het kdv. ik ga nog steeds zo laat naar bed, maar dat breekt me ook wel een beetje op. shanai, er zijn wel een paar mensen die het weten, maar vertel het niet aan iedereen. juud, ik heb gestemd hoor! die laatste foto ziet ze er echt als dj uit setteke, wat goed van silke. ik vind het echt vervelend voor je dat je opleidingsinstituut zo slecht bekend staat dat je ondanks je goede cijfers geen stageplek kunt vinden. helemaal omdat jullie financiele zorgen hebben en een snelle afronding van je opleiding daarin zou helpen. hoop dat er snel een oplossing komt! miranda, goed hoor dat je gesport hebt!
@ Judith: Leuke foto's van Giulia, slim bedacht van haar! @ Petra: leuk die foto's en wow die buik! Ik zag laatst foto's van mezelf net voor de bevalling hahaha! @ Miranda: Super dat je bent gegaan! Hier alles rustig, kregen van alle betrokken instanties te horen dat wij het kindje super opgevangen hebben, dat we er goed voor gezorgd hebben, dat we goed mee dachten m.b.t. bezoek van de ouders, attent waren, etc. Werd er bijna verlegen van hihi...
wat goed he puck! sorry kom alleen even verslag uit brengen gister werd saf wakker met vieze en dikke ogen. smiddags ineens huilen, hij had auw, en liep op zijn tenen door de kamer. kwam er niet achter waar die pijn had, maar ineens ging die springend door de kamer, en gillen van de pijn en dit ging maar door.... zijn ogen werden helemaal dik, en zijn gezicht ging opzetten. het was heel naar om te zien, en vooral het gillen ging me door merg en been. heb snel een zetpil gepakt en kreeg eruit dat het zijn oor was. kno gebeld, en moesten gelijk komen omdat zijn oorlel ook dik was. flinke ontsteking weer, en hij heeft weer een fikse kuur gekregen. dinsdagochtend om 8.45 krijgt die buisjes dus daar ben ik sochtends eerst. had het sjorsje al gesmst. dus dames, de meeting gaat gewoon door wat mijn betrefd, maar denk niet dat ik eerder dan 10.30 thuis ben, dus eind van de ochtend of middag of kijk maar wanneer jullie komen
@Petra; Hoe gaat het nu met Suze? Wat knap dat Roos al een zinnetje kan zeggen. Matthijs zegt nog geeneens mama...... Leuk zo die foto's achter elkaar @Mama van Petra; Gewoon lekker mee naar de volgende meeting komen. Wij willen u ook graag ontmoeten @Miepie; Beterschap voor jullie! @Setteke; Hoera voor Silke! Ook beterschap voor jullie @Sjudith; Leuke foto's! @LIque; Werk ze! @Miranda; Fijn dat het sporten zo goed beviel! @Puck; Wat fijn dat jullie zo'n goede beoordeling hebben gehad @Noura; Wat zielig voor Saf. Beterschap!
Mogguh! Hier een zieke Jamie in huis.. is net zo lichtgeel als een chineesje, zit met een dikke trui aan en een deken om te rillen op de ban, had net 37,6, dat valt nog wel mee, k en lag vanacht te hoesten als een zeehond en klaagde over keelpijn.. Straks maar ff naar de HA bellen, naar de PSZ gaat hij vandaag in elk geval niet.. Hoe gaat het hier verder met iedereen? Xx
Juud, foto van de jurk volgt nog. Als ik 'm zaterdagavond aan heb zal ik Ard wel 'n foto laten maken. Miranda, knap hoor dat je morgen weer gaat. Noura, nogmaals beterschap voor Saf. En ik reis er toch 2 uur op met de trein, dus echt vroeg zal ik er niet zijn. QB, Jamie ook al ziek, beterschap.
@Sjorsje, dankje. Heb net de HA gebeld, moet er om 9.40u zijn.. Jamie zit nu steeds wat te knikken in de hoek van de bank.. zo sneu...
@QB, ojee ook in de ziekenboeg, beterschap! @Noura, arme kind, beterschap voor hem!!Succes volgende week. @Puck, wat fijn om zo 'bedankt' te worden. Das toch ook voor een deeltje waar je het voor doet, er zijn voor anderen. En deze complimenten heb je mooi binnen! @Duster, hoe gaat het met de voeding van Jasmijn (jouw BV)? Zo ga aan het werk!