goedemorgen, wat zijn er toch veel zieke kindjes en zieke mama's! Beterschap allemaal. Heb gister een leuke avond gehad, kegelen is niet mijn hobby maar het was wel supergezellig. Na het kegelen nog met 1 collega en 3 stagiaires naar een apres ski cafe geweest. Was rond 2 uur thuis vanacht. En de dag begon alweer om 6.15 *gapende smiley*
@ Puck: toch fijn om te horen dat jullie het zo goed hebben gedaan. @ Noura: ach die arme Saf. Veel beterschap voor hem. @ QueenBee: ook beterschap voor Jamie. Altijd sneu als die kinderen ziek zijn. @ Tesske: klinkt als een gezellige avond, maar wel een kort nachtje. @ Iedereen die moet werken: werk ze. Ik ben lekker vrij vandaag.
goedemorgen @noura: beterschap @miranda: nee dat lekker moet je laten liggen maar kan me voorstellen dat je daar trek in hebt haha @Petra: leuke foto's en DAMN wat een toeter haha
gelukkig niet haha. Morgenochtend weer! Petra wat een leuke fotos zeg! Juud, fijn he zo'n creatief denkend kind shanai, mensen in mijn omgeving weten wel dat ik op een forum zit en over sommige onderwerpen praat ik ook wel eens.
Laureen en ik gaan eens zorgen dat we kleren aankrijgen ipv een pyama. Gerard heeft de twee meiden naar school gebracht dus ik kon even relaxen. tot straks.
beterschap voor alle zieke kindjes en papa en mama's! mennnnn ik ben het zo beu, ik slaap slecht en wordt moeier wakker dan dat ik er in ging. Overal pijn.....bah
ff ik hoop dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten meis. Wanneer moet je weer naar de vk?
onze nacht was KLOTEEEEEEE haha maar heb volgehouden meneer heeft tot 6 uur in zijn eigen bed gelegen das toch 1.5 uur langer nu heb ik wel 1 hangoog en sloot koffie nodig
Goedemorgen! Ik kijk net uit het raam en ja hoor: buurvrouw is bevallen van een zoon! (ik dacht een meisje hihi)! Verder ben ik nu aan de diarree, voel me er gelukkig wel goed bij! @ Safouane en Jamie, beterschap!
@Setteke, joepie goed nieuws, ook al ontdekt hoe hij heet? Is het de eerste daar? @FF, ojee meis, het einde is echt in zicht!! Een knuffel voor de komende zware dagen... @Jenny, goed gerekt, maar evengoed vroeg arghgrhh.
volgende week woensdag.... ach die kunnen ook niks doen aan mn klachten, ja net als iedreen hopen dat ik snel beval! hahahha zul je zien dat ik tot 41 weken loop straks
Ik weet verder nog niks, maar we krijgen vast een geboortekaartje en de buurman loopt vaak langs met zijn hondje. Ben heel benieuwd hoe het gegaan is.... Binnenkort maar even wat leuks shoppen.... Oh en het is nummer 2, ze hebben een meisje van 4 jaar
Linka: volhouden meis, duurde bij minstens een week en nu ben ik blij dat ik doorgezet heb scheelt echt veel geld uiteindelijk doe nu met zo'n klein flesje een jaar haha nu maar hopen dat het niet uit de handel word gehaald wat dan moet ik er 50 inslaan voor de komende 50 jaar haha
Setteke, wat leuk ben benieuwd naar de naam. FF, je helaas kunnen ze niks aan je klachten doen. En zolang de baby het goed doet, helpen ze je ook niet op weg.
Nou, ben net terug van de HA.. Zijn amandelen waren iets opgezet, maar dat kwam door alles bijelkaar, hoesten, verkouden, koorts enzo.. moet het nog even tot maandag aanzien en mocht het dan niet over zijn of erger geworden zijn, moeten we terugkomen.. zit nu al te dubben of ik morgen wel aan het werk ga... oma past wel op, maar toch..