Ja idd.. en tis oma dan wel, die is hier 2x per week, dat is natuurlijk wel vertrouwd, en ik werk nog geen 5 minuutjes van huis, dus ben er ook zo weer als het nodig is.. ik ga er nog ff hard over nadenken vandaag!
zit de pfaffs te kijken en de hele familie zit in het zh te wachten tot lindsey bevallen is, allemaal van die gespannen gezichtjes..zooo herkenbaar en oh wat begint het dan te kriebelen.
Gaat ze bevallen van Bruce of van Fae? Ik zag gisteren ook weer zo'n oude aflevering van Bruce, net geboren.
die aflevering heb gister inderdaad gezien, was wel leuk setteke: ja rustig hè maar heb ook niks te melden
zal ik dan maar wat schattigs vertellen? Tess en ik zaten vanmorgen samen op de bank fruit te eten, ze kijkt naar me, ik lach naar haar en toen zei ze 'zellig he' en gaf me meteen een dikke knuffel. Echt zo lief!
Gerard heeft onze auto vanmorgen naar de garage gebracht maar nu ligt de buggy nog in de kofferbak. Was eigenlijk van plan om Dionne lopend van school te halen maar dat wordt toch maar op de fiets. Het is voor Laureen nog net te ver om te lopen. Altijd handig dit soort acties.
@Setteke, ga eens vragen hoe je buurjongentje heet, haha!! verder ook niks te melden, gelukkig maar, moet aan het werk, haha!
Laureen loopt al de hele morgen met de koeierugtas van Dionne te knuffelen. Ik hoor haar steeds iets zeggen van: koe is jief
@ Carmen, aaaah lief! @ Miranda, hihi, wat schattig! Nou, dan ga ik maar even spammen met mijn leuke kindjes! Bekijk bijlage 55843
Nee dat niet. Hij wil gewoon niet alleen zijn.. maar moet zeggen dat hij momenteel niet echt ziek meer oogt.. net of even naar buiten hem ff een opkikker gegeven heeft ofzo. Eind van de middag maar weer even temperaturen.