miran wat schattig! Set leuke foto's, ze zijn wel best hecht samen of niet? Hoeveel leeftijd zit er tussen die 2?
Carmen, ik moest ook vaker traantje pikken als een van pfaff moet bevallen, hormonen he Elke vrijdagavond is er pffaff, niet oude maar nieuwe.
Er zit 22 maanden tussen en idd ze zijn 2 handen op 1 buik! Spelen alleen maar samen en ze missen elkaar ook echt als 1 er niet is. Zo was ik vroeger ook met mijn broertje (zit 17 maanden tussen), en ik ben blij dat mijn kinderen dat ook hebben!
Setteke, ze hebben goede band met elkaar he, Myrna en Jeslyn ook, Jeslyn ging helemaal door dolle heen toen Myrna thuis kwam van haar vader, prachtig!!! Miranda, wat lief, jief, hihi, doet jeslyn ook in gebaartaal, is altijd leuk! Hihi!
Normaal loopt buurman regelmatig over straat met het hondje, maar ik heb hem nou nog niet gezien. Ze zullen wel een heftige nacht gehad hebben denk ik....
Lieve foto's Setteke. Haha, heb ik Jorja in de box liggen en staat Lianna er de hele tijd boven met een drinkfles. Nou heb ik net iemand aan de telefoon en kijk ik daarna weer in de box, ligt Jorja met 'n open speelpakje en open romper. Rara hoe kan dat.
@Lique; De BV loopt eigenlijk heel goed. Het enige nadeel van BV vindt ik dat Dirk bij elk huiltje zegt; Ze heeft honger, leg haar maar aan :x Ja, lekker makkelijk. Het is dus een beetje aftasten en er zit vooral 's avonds niet echt een ritme in, maar ik heb iig zeker voldoende @Tesske; Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad @QB; Beterschap voor Jamie! @FF; Knuffel voor jou! @Setteke; Gefeliciteerd met je buurvrouw. Leuke foto's! @Miranda; Handig zonder buggy
Sil komt net bij me met de pot, en wil erop. Dus dat moet natuurlijk altijd wezen. En wat denken jullie: weer een plas!!!! Grote meid!
@setteke: ah leuk die foto's en wat knap van der @tesske: ehm zal even aan mijn buikie vragen nee geen idee ligt eraan hoe het loopt. liever in het ziekenhuis ivm mogelijk complicaties maar ja misschien dat het wel heel anders loopt en wat schattig die knuffel, dan ben je helemaal gelukkig hè
Nou dat fietsen viel even smerig tegen, wat een koude wind. brrrrr Gelukkig neemt de buurvrouw Dionne nu mee naar school maar Joëlle wilde wel op de fiets. Nou........... succes ermee. haha Laureen ligt lekker op bed dus mama heeft rust. Heerlijk.
@ Sett: jee wat goed van Silke. Laureen geeft sinds vorige week wel aan als ze aan het poepen is, dus dat is al iets. Maar om haar dan nog snel op de wc te zetten lijkt mij geen goed idee. haha
Jeslyn vanmorgen ook dat ze bezig was met poepen, geinig! Carmen, ja 11 uur savonds laat he, ik probeerde ook vaak om vol te houden, vorige week heb ik helaas gemist. Miranda, koude wind idd, brrr.... QB, heb ik je nog niet gezegd, neem mij niet kwalijk, beterschap meis voor jou en Jamie!