Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @juud dat heeft niet te maken met hoe vaak wie met haar samen is. dat heeft met de moeder kind band te maken. die heeft elk kind sterker als ze op deze leeftijd zijn mama's zijn alles

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier zijn beide kids helemaal papa als hij thuis is.... Ik vind het niet zo erg, ik heb ze de hele dag al. Maar kan me van A. wel voorstellen dat hij het niet zo leuk vind. Komt hij thuis van zijn werk moet ze niks van papa weten... Ik weet wel dat het fases zijn en je doet er niks aan helaas....

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Bina, leuk setje heeft ze aan :)

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hey meiden

hier gister met bradley naar de Ha geweest omdat hij hele erge uitslag in zijn gezichtje heeft.. nu is het waarschijnlijk eczeem.. even in de gaten houden en goed smeren.. djayden had prcies hetzelfde.. :(

kusjes

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat is niet zo mooi!

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Oei schatje, nou "gelukkig" herken je het van Djayden.

Juud, hier zijn Lianna en Yosyp allebei op het moment mama gericht. Als ik Yosyp oppak, krijg ik 'm bijna niet meer op de grond. En vanochtend bracht Ard Lianna naar beneden, maar die riep de hele tijd dat mama het moest doen.

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,
    we zijn net terug van de HAP, Suze kwam thuis en ging gelijk weer met grote golven spugen. We mochten gelukkig gelijk komen. Alles ziet er goed uit bij haar, fontanel voelt goed, longen voelen goed. Oortjes zijn zo goed als roze, temp was 36,4 ze lachte goed en was heel bewegelijk
    alleen dat spugen hè.........
    morgen gaan we weer naar de huisarts en ze moet heel vaak kleine beetjes krijgen en dat hoeft geen melk te zijn. Buikgriep kan wel een week duren (ze is zondag begonnen met spugen) maar ik vind het echt al meer dan lang genoeg

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier zijn ze ook op papa gericht
    maar af en toe heb je van die gekke fases...

schatje vervelend zeg, heeft djayden het nu ook nog?

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Petra, ach gos, het arme kleine meisje.... Hoop dat het gauw beter gaat. Wel super dat ze vrolijk blijft! Klein bikkeltje!

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ik heb vanavond mijn nagels laten doen en wou vroeg naar bed, helaas is het meisje erg benauwd al de hele avond dus slapen is er nog niet bij..

13. BoBam

BoBam Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik weet dat ik wat meer online zou zijn,
    maar we zijn druk aan het verhuizen .
    Als het goed is gaan we volgende week
    zaterdag in ons nieuwe huis.

Ennnn
    ik heb net getest

en ja hoor 2 streepjes!

ooo zo raar!
    Ik ben ook zo veel vergeten van wat ik de vorige keer allemaal
    heb gedaan.
    En wanneer ik de verloskundige moet gaan bellen enzo!
    oo raar ik weet het echt nog maar net,
    ik dacht ik moet het hier even melden haha

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    bobam, gefeliciteerd!! succes met verhuizen!

petra, wat vervelend dat suze maar niet opknapt. roos weer helemaal fit?

schatje, bij djayden is de eczeem ook over gegaan? wat smeer je er op?

duster, hier met bv de deal dat ik voed en mijn vriend opstaaat om haar te halen. fijn dat de bv zo goed loopt. heb je veel pin/ klachten?

sjudith, ottilie is bijna altijd zo op mij gericht. op papadag trekt ze naar papa toe en ze heeft wel een paar keer gehad dat ze liever papa wilde. ik weet nog wel dat giulia het een tijd geleden andersom had. niet leuk voor angelo dit!

beterschap voor alle zieken!

leuke foto's!

vanmiddag op kraamvisite geweest en morgen weer!

ik vind mijn dochter al zo groot! onderweg van het kdv naar huis kletsen we over de dag en ze kan al best wat duidelijk maken. wat heb je vanmiddag gedaan? buiten. hebben jullie nog liedjes gezongen vandaag? ja. welk liedje? molen. wat worden ze dan groot he?

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    goedemorgen!
    Ik heb tot half 2 opgezeten met het meisje en ga nu werken. Fijne dag allemaal!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen dames fijne dag vandaag
    ik hoor de vogeltjes al weer vluiten heerlijk

@bo man gefeliciteerd

@schatje jeetje dat is minder

@ Petra. Ahh die arme suze

@lauwie wat worden ze groot dan hè

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske werk ze. En wat sneu voor tess. Valt ze dan op schoot in slaap of is ze daarvte benouwd voor ?

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Tesske, dit ga jij niet lang volhouden, ik hoop dat je nu sneller aan de bel trekt

@ Binna, wat ben je heerlijk vrolijk op de vroege ochtend, ben je ook een ochtend mens.

De meiden slapen nog. Suze heeft de hele nacht weer doorgeslapen, echt knap om nog zo goed te slapen met zo weinig eten, maar ze zal wel moe zijn. Roos is best wel een heel eind opgeknapt en is supergezellig en grappig

@ Lauwie, ik herken je helemaal over het kletsen op de terugweg van het KDV, Roos kan het dan niet zo goed duidelijk maken wat ze heeft gedaan, maar ze vind het erg leuk om op te noemen wie er zijn (mama, suze, oosje)

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, ojee het ging zo goed en toch weer spugen. Nu maar hopen dat het na het weekend echt over is!!

@Bobam, gefeliciteerd!! En wat een timing net in jullie nieuwe huis!! Leuk hoor. Succes met verhuizen!

@Schatje, wat vervelend. Heeft Djayden er toen veel last van gehad? Gaat het verder allemaal lekker?

@Setteke, buurvrouw al thuis, haha!! Wordt nu meer een grapje,....sorry!

@Happy, ik zou ook nu voor een kleintje proberen te gaan. Maar dan denk ik vooral aan het feit dat het nog even zou kunnen duren en/of het leeftijdsverschil (dat is voor iedereen anders) Zou je niet gewoon met school kunnen beginnen (na deze stage neem ik aan) en een pauze inlassen als je wel zwanger blijkt? Heb je tot nu toe altijd geleerd? Of ook jaren gewerkt?

@Carmen, ojee, succes vandaag, gaaaap.

@FF, hoe ben je vandaag opgestaan??

@Juud, grow eggs, grow!!! En hier zijn ook van die fases dat mama alllles moet/mag doen.... enz..

Zo ga weer lekker aan het werk, hopelijk hier geen witte deken de komende uren/dagen. Geen zin meer in, dan maar even wat regen.....

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

Deel Deze Pagina