Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @jenny super gefelicteerddd met mylan. gaat dat hart dan he
    Tja bij mijn mag het ook. ben alleen bang dat er dan maar een paar kunnen komen. want er pasen er niet zo veel bij ons in huis. en is ook best ver voor somige.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    #162 lique80, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
    @Binna, jahoor die hebben we hier ook. Wat kostte hij?

@Petra, Setteke battle of the BBQ

@Jenny, gefeliciteerd met Mylan. je heb het steeds over je gezicht, doel je dan op die voorhoofdholtes??

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique 24 euro. maar ik heb hem al weken terug gezien. was toen al verliefd en was er nu met steve en alleen deze hing er nog maar. nog wel genoeg in het blauw en steve was ook verliefd dus meteen mee genomen maar of ze er dus nog zijn

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    #164 lique80, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
    @Binna, zal eens zien. ben ook nogal een schrale daarin... maar kan altijd even kijken! Het sneeuwt hier weer als een gek, bij jullie ook!

5. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Jenny gefeliciteerd met Mylan

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique heer sneeuwde het wel de hele middag maar was het nate sneeu. nu zijn het echt vlokken.

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wat een leuke foto's zijn er gemaakt gisteren. Wie komen er eigenlijk allemaal naar Noura? Ik weet eigenlijk alleen Chantal.

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Bleh, hier ook weer sneeuw....

Sil vindt Xboxen ook leuk haha!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Sjorsje, zou best willen, maar door de week is voor mij niet te doen helaas... ;)

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    sneeuw??? hier heeft de zon de hele dag geschenen

@lique: ja bedoel mijn holtes inderdaad, normaal ben ik niet zo;n zeur met iets maar dit is toch wel heel irritant en pijnlijk

@binna: max 5 mama's ofzo kan toch ook lijkt me gezellig

@petra: we horen graag wanneer het bij jou kan, heb je paardjes aan huis? mylan is gek op paardjes

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    dank je wel voor felicitaties van mylan, hij snapt er niks van natuurlijk ;)

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hallo,

Hier ben ik dan weer :) Even snel een kleine update. Alles gaat goed. Vandaag zijn Jasmijn en ik terug gekomen uit het ZH en Matthijs reageert er super op. Gisteren in het ZH keek hij mij nog geeneens aan.

Jasmijn is echt een poppetje. Ze eet en slaapt. Afgelopen nacht heeft ze zelfs van 00.00uur tot 6u30 geslapen (toen hebben we haar wakker moeten maken) Omdat ik weer erg veel voeding heb, spuugt ze wel regelmatig.

De rest van mijn verhaal volgt nog ;)

Liefs Silvia

13. Hé ladies...

check ff in ;)
    dankje voor de complimenten op mn filmpje!

@ jenny: wat jammer van de huishoudbeurs zeg... Zou wel balen!
    Maar ja daarentegen ben je ook niet helemaal fit... Heb geen tips verder....helaassjjj

@ QB en Lique:
    Ik heb de tip van het sapvasten van Toetie gekregen.
    Het is van het merk Ceréal. Op de fles (van 750ml) staat dat je 1 zo'n fles moet drinken op een dag, daarnaast min. 2 liter aan water, thee, bouillon, etc. Je mag NIETS eten. Toetie gaf aan dat je wel een komkommertje mag ofzo, maar ik heb maar 1 dag een halve komkommer gedaan, want je hebt eigenlijk echt geen honger en het voelt aan alsof je je aan het vervreten bent.
    Je mag dit bij goede conditie max. 4-5 dgn doen.
    Gezien de gebrek aan conditie heb ik het 3dgn gedaan en heb op de laatste avond wel rijst gegeten, want merkte dat ik toen ook gewoon even wat moest hebben.

Voor mij was het ook net even dat duwtje denk ik wat ik nodig had, want het lukte me niet om onder de 66 te komen en vanochtend stond er 65,2 op de weegschaal!
    Ook verminderd het je eetlust, aangezien je een aantal dagen niet hebt gegeten.

Meer kan ik er eigenlijk niet eens over vertellen, gewoon doen!

@ lauwie: dankje meid ;) Maar ik weeg nog steeds 2 kilo zwaarder dan voor mn zwangerschap en het zijn net die kilotjes wat maakt dat mijn kleding niet lekker zit of net iets te strak...
    Dus mijn doel is gewoon om weer lekkerder in mijn eigen kleding te zitten, alles meer is gewoon mooi meegenomen!

Sorry verder weet ik het ff niet meer, ben moe joh, bah... Tygo is al anderhalve week elke ochtend rond 6 uur wakker.... Ben er zo klaar mee... bleh...

Heb net boterkoek gemaakt, kijken of die te vreten valt, straks nog eten maken, helemaal geen trek... Maar ja kids zijn hier, dus zal ze iets voor meoten schotelen...

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Grrrr, Dirk is even snel boodschappen doen, belt hij net op dat zijn auto niet meer start :x Hij moet min. een uur wachten op de ANWB. We moeten nu nog eten, Jasmijn moet rond 19uur eten en Matthijs moet dan naar bed. Ik word wel meteen in het diepe gegooid :( En om nou te zeggen dat het erg soepel gaat (ik heb een flinke knip en ben gehecht.....)

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ duster, te gek dat jke wat laat horen en zo te lezen heb je geen keizersnee gehad. Ik hoop toch zo dat het je is meegevallen

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    duster: oeh je staat er even alleen voor lijkt me pittig, maar gaat je vast lukken ;)

chantal: klinkt heerlijk meid zo'n kuur.. BRAAK haha mij niet gezien (ook zwangerloos niet, dan maar sporten)

17. @ duster: zo je word meteen in het diepe gegooid, wat vervelend... succes... kan je niet snel iemand bellen die je kan helpen?

@ jenny: hahaha, nou het viel me echt wel heel erg mee hoor.
    en sporten, ja ik weet gewoon niet waar ik de tijd vandaan moet halen...
    René is over het algemeen 2 avonden weg van huis ik 1 avond dus blijven er 2 avonden doordeweeks over dat we uberhaupt samenzijn....

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Duster, wt leuk dat je al even langs komt. Gelukkig dit keer geen ks, maar dus wel een flinke knip. En nu direct in het diepe voor het eerst met je 2 kindjes. Vergeet niet te genieten he ;)

Meeting mag ook bij mij in de tuin hoor, lijkt me best heel gezellig!

Er zijn nieuwe foto's op mijn hyves ;)

19. Oh ja , dat was ik ook nog vergeten, ik had me huis ook al een keer aangeboden voor een meeting, maar kan me voorstellen dat dat voor sommigen ook te ver rijden is...?

Iedereen is welkom hoor! ;)

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: ik vind Zumba wel wat voor jou lekker thuis beetje dansen. als ik straks gebigt heb dan ga ik dat ook weer lekker doen. beetje bewegen.

Deel Deze Pagina