Toetie fijne vakantie. Juud, waarom kom je dinsdag dan niet naar Noura? Petra, leuke foto's weer van de kids. Lauwie, ik heb wel een goed gevoel over het sollicitatiegesprek. Ben dus wel erg benieuwd.
Misschien leuk: vrienden van ons zijn een modellenburo begonnen en zoeken nog kindjes voor in hun "bestand". Inschrijven is gratis. En wie weet krijg je een keer een opdrachtje Professional Models - Info voor Modellen En dan online aanmelden!
@Juud, ik heb natuurlijk fantastisch mooie kinderen, maar op commando op de foto gaat helaas niet lukken, haha!!
sjorsje, wanneer hoor je er wat van? sjudith, maar giulia staat vast al ingeschreven... zoeken ze dan ook nog andere meisjes van dezelfde leeftijd?
@Juud, haha!! Weltrusten allemaal!! En nu allemaal hopen dat ik niet wakker gebeld word door mijn werk vannacht!
@Toetie, fijne vakantie! --- Verder niet veel blijven hangen, sorry.. mijn nichtje is net weg, die krijgt 24 april een shoot, haha! De 3e op rij! Gaat goed! Met Jamie ging het vandaag overdag goed, alleen afgelopen nacht en vanmorgen was het wel weer mis qua hoesten.. dat is nu dus al een dikke week zo.. overdag merk je niet veel aan hem hoor, tis alleen 's avonds en als hij op bed ligt.. naja, hij krijgt hoestdrankjes enzo, drinkt veel (warm voornamelijk), en hij is gelukkig verder niet misselijk, dus dat scheelt.. Zo, denk ik maar eens mijn nest opzoek.. ben er nu ook wel aan toe! Morgen drukke dag.. hubbie gaat eerst nog even aan het werk, dan 's middags wat boodschapjes halen voor 's avonds, want morgenavond vier ik mijn verjaardag... QueenieBee is zondag jarig! Dusse... goed rusten is een pré, haha! Xx
@Juud, ben cobol-programmeur. Wij lopen om de beurten dienst, zodat de fabrieken niet stil komen te staan als onze programma's onderuit gaan. @Lauwie, normaal 2 x(weken) per 6 weken, maar er wordt wel eens wat verschoven als iemand een feestje heeft ofzo!! @QB, hele fijne verjaardag!! Zo ben al sinds 7.15 uur beneden. Leuk hoor dat het weer vroeg licht wordt, maar dit is wel een gevolg ben ik bang. ach krijg ook wel weer energie van die zon. Gelukkig niet gebeld en zo maar even op pad met de kids!
@Lauwie; Mijn man wordt gewoon echt niet wakker Als hij wakker is gaat hij haar wel halen. De kraamvisite komt hier nog helemaal niet op gang. Van de ene kant wel lekker, maar ik wil natuurlijk ook graag onze meid showen @Sjudith; Ik deed het bij Matthijs ook altijd op verzoek, maar dacht dat het op het begin misschien niet zo was. Dat was het vervelende van de wissel vd kraamhulp. Ze zaaiden nu paniek omdat Jasmijn 1dag niet aangekomen was Vandaar dit belachelijke schema @Sjorsje; Spannend, ik ga voor je duimen @Setteke; Wat belachelijk vd school. Gelukkig denken je medestudenten wel goed mee. Hopelijk vind je snel een leuke stageplaats @Petra; Zoals ik ook al tegen Lauwie zei komt de kraamvisite niet op gang. Bijna iedereen belt met de mededeling: Wij bellen binnenkort om een afspraak te maken, ga eerst maar lekker genieten Bij Matthijs was dit ook zo en begon het pas na een maand. Nadeel is wel dat straks iedereen tegelijk wil komen..... Jullie willen jullie gezin nog verder uitbreiden?????? Wat een schatjes zijn het toch @FF: Dank je voor het advies. Ik wil haar zoiezo elke week even gaan wegen. Zodra ze niet of nauwelijks aankomt, komt er gewoon een voeding bij. Ik zit waarschijnlijk (met de nachtvoeding) op 7 voedingen per dag. Hoe gaat het met je voet? @QB: Veel plezier vanavond en alvast gefeliciteerd! DIRK IS VANDAAG VOOR DE EERSTE KEER UIT ZICHZELF OPGESTAAN TOEN MATTHIJS WAKKER WERD (om 6u15) EN HEEFT MAMA LEKKER LATEN SLAPEN !!!!!!!!!!