Duster, wat fijn. Hopelijk doet ie dat wat vaker. Lauwie en Juud, die manager gaf aan dat hij volgende week ging overleggen met de directeur en dat hij op basis daarvan ging beslissen. Juud, voor mij is het ook 2 uur treinen.
duster, ik heb toen ik pas bevallen was ook een aantal mensen gevraagd of ze zin hadden om te komen kijken en dan een voorstel gedaan wanneer het me uitkwam. fijn dat je vanochtend lekker kon slapen! sjorsje, spannend!
Goeiemorgen meiden! Ik zit lekker met Ise op schoot te computeren: zij kijkt naar filmpjes van Nijntje en ik naar zp Wel stom dat ze de leukste filmpjes op nijntje.nl hebben ingekort... :x Ise heeft trouwens al twee dagen koorts, waar ze vooral 's nachts last van heeft. Er zijn twee hoektanden aan het doorkomen, maar daar krijg je toch geen koorts van? Hoop niet dat het weer haar oren zijn. Verder oogt ze helemaal niet ziek, overdag merk je niks aan haar. Maar 's avonds gaat ze gloeien. Gisternacht een paracetamol gegeven en vannacht zelfs twee (23.00 en 5.00 uur...) Hier nog meer zieke kindjes volgens mij. Iedereen beterschap! Sorry dat ik geen persoonlijke reacties geef, heb wel alles gelezen, maar niet alles onthouden
Chantico, ze zeggen dat koorts niet kan bij tandjes doorkomen, maar Lianna heeft het ook wel eens gehad. Ik zit eigenlijk een beetje te twijfelen over m'n kledingkeuze voor vanavond. Ik heb dus een hele mooie jurk gekocht, maar ik ben er een beetje bang voor dat ik overdressed ben. Dit is 'm: C&A - avondjurk - wehkamp.nl
@ sjorsje, mooie jurk hoor, waar ga je heen vanavond, voor naar de kroeg vind ik hem te netjes, maar voor een etentje is hij prachtig
chantico, hier ook regelmatig koorts/ verhoging bij tanden. sjorsje, wat heb vanavond? madam wil haar allstars al niet meer aan
Buddynieuws van Judith: Juud is vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor een echo en daarop waren 2 mooie eitjes te zien van 20 mm en mogelijk zelfs 3 eitjes van 15 mm. Wat weinig slijm maar een redelijke kans. Als het raak is een erg grote kans op 2 of zelfs 3 kindjes.... Ze moeten nu seksen als konijnen . Mocht het deze maand niet lukken dan volgende maand hormonen spuiten. Einde buddynieuws
@ Sjorsje, ik nvind hem voor zo'n gelegenheid zeker niet overdressed. Doe je er een leuk vestje ofzo overheen?
Geboortekaartje is binnen, ons nieuwe buurjongetje heet Sjonnie.... 3140 gram en 49 cm. Vannacht nog een buurmeisje geboren: Fenna. Zusje van Thijmen en Thijmen zijn mama zat bij mij op zwangerschapsgym met Tymen. Grappig: Tymen en Thijmen, Silke Fenna en Fenna...
juud konijn ze! Ik hoop zo dat dit julie maand is.. Tess voelt zich alleen maar slechter, ze is super benauwd/kortademig en ze heeft waterdunne ontlasting van de antibiotica. Ze eet en drinkt niet en heeft na vanacht 03.00 nog geen plasluier gehad. Mark haalt nu maar even ijsjes want die wil ze dan meestal gelukkig wel.
juud, klinkt goed, veel plezier! sjorsje, mooie jurk voor die gelegenheid! setteke, mooie naam fenna! duidelijk dezelfde smaak . enneh sjonnie? klinkt niet echt fries.. tesske, hopelijk wil ze de ijsjes wel! ik heb alweer hoofdpijn. vorig weekend ook al. zo verjaardag van mijn moedertje!
Zijn ook geen friezen. Nou ja, Liwwadders, maar die hebben een heel ander taaltje... Tsja, tis ook niet mijn eerste keuze zal ik maar zeggen.... Maar als zij het maar mooi vinden denk ik dan...
@juud suces vanacht we zullen aan julie denken @lauwie wat balen dat otje die schoentjes niet meer aan wilt @teskke ahh arme tess. hoop dat ze het ijsje wilt @setteke wat leuk die namen zo. en zeg je die ander thijmen ook zoals jullie tymen.? en zeg je sjonnie gewoon zo? sorry nieuwschirig. en sjonnie klinkt in mijn hoofd meteen plat amsterdams @lique hoop dat je het wiekend niet hoeft te werken @chantico beterschap met ise @chanta ben je er nog. we missej je @toetie je bent denk al weg maar even goed fijne vakantie @sjorsje mooi jruk en zou hem ook gewoon aan doen @duster ieritand he dat de craamvistie zo laat op gang komen bij mijn was dat ok. zat maar te wachten @petra hoest met roos en suze hmm zit me te vervelen. wil eigenlijk gaan naai (met de naaimaschiene) maar Silver slaapt en ik kan hem niet zachtjes pakken boven.