@Shanai, hmm, lekker rondje fietsen en even op de koffie ergens? @Setteke, wat een naam van je buurjongen, haha! Leuk dat Silke vernoemd is kan je vriendin niet even komen verven?? @Tesske, hoe is het nu met Tess? @Petra, Suze niet meer gespuugd vandaag? @Noura, beterschap! @Alieke, lastig die hoofdpijn en vermoeidheid! @Juud, mooie eieren!! Doe jullie best. Goed geslaagd vandaag!! @Vernoemen, Sam en Djim hebben niet meer dat deze namen en zijn niet vernoemd. Sam komt van Sam Noordermeer (uit Westenwind) en Djim vond ik gewoon stoer! Weinig bijzonders dus. @Doordrammen, Djim zegt alleen maar papa en mama en daarnaast maakt hij alles duidelijk door te schreeuwen wijzen en huilen. Tot in het extreme, dus ook een heerlijke doordrammer! @Werken, helaas was ik net op visite en moest ik naar huis om te werken. Zo zit nu lekker op de bank. Vanmorgen boodschappen en op de koffie bij zusje en Jack. Daarna lekker thuis gerommeld. Vanmiddag op visite, maar werd helaas gebeld om te werken. Vriend was naar AZ dus kids maar even achtergelaten. Net opgehaald en gelijk daar meegegeten. Weinig bijzonders dus!
hier ook zo'n gevaarlijk dametje. Ze klimt overal op en als ik zeg dat dat niet mag omdat ze dan valt dan zegt ze nee hoor! Als ze gevaarlijk doet en ik zeg niets dan zegt ze de hele tijd 'goed he' tot dat ik reageer haha
Ach arme Tess!! Heel veel sterkte!!! Set; grrr mannen die te relaxed zijn vreselijk! Petra; fijn dat het met Suze beter gaat. Oh ja, Danique kan ook zo trots kijken als ze weer eens iets doet wat ze niet mag. En dan die grijns op haar gezicht. Om ja lachten bijna niet in te kunnen houden. @ik denk zelf dat het misschien wel bloedarmoede kan zijn. Maar heb er ook geen verstand van dus weet ik veel
Ik zat dus ook naar "ik hou van holland te kijken" met de laptop op schoot, inmiddels wordt er alweer druk gezapt van de ene naar de andere schietfilm.....:x
Haha, dat moet ik ook eigenlijk niet vragen maar zeggen. Maar in dat geval heeft het er volgens mij ook mee te maken dat ze zich nog niet op haar gemak voelt. Met je jas aan blijf je niet. Het gekke is dat ze tegelijkertijd ook zo makkelijk kan zijn. Ze zegt ook heel vaak 'oké!' als ik iets vraag of zeg. Wat herken je dan nu pas waar anderen het al eerder over hadden? En wat schattig van Roos bij de IKEA. Dat stoepje zitten is hier ook erg populair en het liefst idd met papa en mama ernaast. Nog leuke dingen gekocht bij de IKEA?
heb je het al gegeven? heb je het idee dat het helpt? vervelend hoor dat ze weer zoveel medicijnen nodig heeft.
setteke, gezellig avondje bij jullie? heb je hilbrand al gevraagd of hij je haar nu zou willen verven? hoef je ook die films niet meer aan te zien.. of heeft ie dan te weinig bedenktijd?
Hé meiden, kom ff binnenwippen... Wilde fotos op de laptop zetten van de kleine man, maar nu zijn de batt. van de camera leeg en laat ik nou eens geen zin hebben om nieuwe te pakken... Vandaag druk geweest, opruimen, speelgoedkist verven etc. (boterkoek bakken, hahaha) en kwam een cd tegen met mijn naam erop, dacht wat was dat ook alweer.....??? Zit het nu te bekijken, gaaffff, fotos van mijn brandweeropleiding, zo leuk!!! Carmen: jeetje, tess is er weer slecht aan toe lees ik. Ik hoop dat deze pufjes snel aanslaan zodat ze weer mag minderen.... Veel sterkte en beterschap met de kleine meid!!!
Hebben jullie ook wel is, dat als jullie fotos zien van een paar jaar geleden of misschien gewoon voor je zwangerschap dat je dacht van, zo, ik zag er goed uit daar, gezond, goed kleurtje, fris en fruitigggg.... En nu.... Ben er echt volledig van overtuigd dat mijn huid sinds mijn zwangerschap niet meer de elastisciteit heeft wat die had en ook de rimpels beginnen zichtbaar te worden, vreselijk....
Nee, want als hij zegt dat hij erover na moet denken heeft hij idd te weinig bedenktijd als hij het nu zou moeten doen.... Mannenlogica.....
Hallo!!! Petra, wat fijn dat suze niet had gespuugd!! FF, hoe is het met jou? Sjorsje, wat de namen zeg, mooie jurk! Juudje, is nog gelukt, hihi! Carmen, hoe is nu met Tess, vervelend allemaal, knuff! Alieke, je hebt drukke vakantie gehad denk dat oorzaak is anders ff bij dokter langs Namen: Myrna Leona Flora: Myrna hebben wij gewoon genoemd, haar vader vond de naam Mirna, maar ik vond met Y nog mooier. Leona is vernoemd naar mijn ex hartsvriendin dr 2e naam en Flora, vernoemd naar mijn moeder ! Jeslyn Hanna: Jeslyn vonden wij zo mooie naam, niks vernoemd, Hanna is vernoemd naar Henk en Anja (combinatie naam, ouders van Jeroen)
Goeimorgen meisjes @teske hoest vanacht gegaan met Tess @sjorsje hoe was je feesftje qua naam Silver Roxy. Ik wou altijd al me kindje Roxy noemen maar omdat Steve en ik allebei een naam met de S hebben wouden we dat nu ook voor ons kindje en dit. Vonden we de leukst Silver en daar achter dus Roxy Qua mijn eigen naam id ook grapig Ik heet Sabrina Elvira. En toen ik geboren werd waren ze het er nog niet over eens welke naam mijn eerst naam Zou worden maar me pa ging mijn aan geven e. Die besloot dus. En Sabrina is naar. Een gehandicapt meisje in me. Pa ze taxi die toen 's over leden
tess heeft doorgeslapen vanacht (heb haar 1x in haar slaap gepuft) en ze heeft 120 cc pap op. Ze is nog wel heel kortademig maar klinkt niet meer als een fluitketeltje zoals gister. Gelukkig!
Wij gaan nu voor het eerst zwemmen En de onderwatercamera gebruiken Ben benieuwd! @ Carmen, heel fijn dat het ietsje beter gaat! Wil je nog even op mijn pb reageren, ivm de planning?