Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hierbij verklaar ik Suze voor beter!!!

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wij zijn weer thuis.; dus heb net een was gedraaid. nu schoonmaken en zometeen boodschapjes doen. hahahahah

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ juud, veel plezier!

@ Petra, dat is mooi!

@ Mik, welkom terug.

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo keuken is bijna klaar, pff! Ben hele weekend bezig geweest!

En Sabrina, je hebt mooie naam, Elvira ook, ik heb 3 namen, Kalinka Neeltje Hendrika, Kalinka is zo vernoemd naar muziek, russische muziek. En Neeltje Hendrika is vernoemd naar mijn oudste tante. Me ex noemde Kaneeltje toen! Vreselijk, haha!

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Carmen, fijn dat het met Tess beter gaat zeg. Hopelijk blijft het nu even goed gaan.

Petra; Suze beter, fijn hoor!

Juud; veel zwemplezier!Enne, wij willen straks wel foto's zien he ;)

Ik zit nog in mijn pyama. Moet zo nog even strijken en kleed me daarna wel aan. Heb de was bijna allemaal gewassen en gevouwen. NU de strijk dus nog. Maar dat doe ik strkas als Danique even een half uurtje gaat slapen. Ze zit nu naast me te tekenen. Leuk hoor hoe goed ze dat al kan :D

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, wat een weertje! Wij zijn even lekker een blokje om geweest en hebben de eendjes gevoerd

Bekijk bijlage 56520

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemiddag,

Gisterenavond zijn we eerst heerlijk uit eten geweest en daarna door naar het feest. Ik heb bijna de hele avond staan dansen (nou ja, wat voor mij dan dansen is) en om 1.45 uur besloten we toch maar naar huis te gaan (na een puntzakje frietjes). Dus om 2.30 uur lagen we pas in bed en vanmorgen om 9.30 uur was ik alweer wakker. Kindjes hebben we inmiddels ook al opgehaald en die liggen lekker in bed.

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    mmm, foto is niet zo duidelijk.

Setteke, leuke foto's.

Lauwie, dat wordt dus morgen elitehaver halen voor mij.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke leuke foto's voor al die dat ze zo aanhet genieten zijn met ze 3

@sjorsje mooi jurk. en een heerlijke avond gehad dus

zo wij gaan zo eens even lekker wandelen. en daarna naar de vereniging leker even zitten. en kletsen.

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @juud, gelijk zo'n feestje huren voor Gulia's verjaardag, haha! 10 springende kids op je flat, zie het nu al voor me. verder leuke dingen voor redelijke prijs!

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ook wij zijn vanmiddag heerlijk op pad geweest.
    Naar de kinderboerderij en naar opa en oma.
    Was weer supergezellig. En nu is Danique net in bad geweest en ligt ze nu heerlijk te slapen.

Juud; die vind ik echt gaaf. Ga het onthouden voor het verlanglijstje voor als Danique jarig is.

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    wij besloten vanmorgen dat we zin hadden om te brunchen dus dat zijn we gaan doen in de stad met mijn ouders. Tess heeft het wel even naar haar zin gehad maar had wel heel veel moeite met ademhalen. Ik begrijp niet goed dat ze zo kortademig blijft ondanks de medicatie. Ze heeft wel elk half uur behoefte aan ventolin maar zo vaak mag dat natuurlijk niet. Morgen maar weer de ka bellen. Ze is vanmiddag trouwens gevallen en heeft haar lip en neusje kapot en een dikke buil op het achterhoofd. Wat een pechvogeltje.

Juud ga nu reageren!

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey dames!

Na een weekje ziek te zijn geweest ben ik er gelukkig helemaal weer! Manlief nog steeds aan de diarree dus voor hem maar ff de huisarts bellen morgen....

carmen: sneu zeg voor tess!

zo ga ff terug lezen...

15. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Ik meld me weer even na een erg leuke en gezellige dag!
    Het begon met dat ik heerlijk mocht uitslapen. Tot 10 uur, wat een verrassing zeg...heerlijk bijgekomen.
    Ik slaap nu sinds 2 dagen met mn voetenend omhoog en ik moet zeggen dat ik minder pijn heb, ook wel ehel fijn!!!!

Mijn voet gaat beter...doet niet meer zo'n pijn gelukkig

Oh ja en Britt heet voluit, Britt Sofie!

Britt klimt sinds deze week ook overal op en af....
    ook op haar kinderstoel, wat iik vreselijk eng vind....toevallig klimt haar nichtje 3 maanden oder sinds deze week ook in haar kinderstoel. Ze gaan naar hetzelfde kdv, toch eens vragen of ze daar dat leren????

carmen
    hoe is het met je meisje vandaag?? en lijkt de extra dosis te helpen??
    ik lees net dat het nogh niet denderend is, spijtig zeg. Sterkte morgen met de KA.....
    en zeker een pechvogel, wat zieleig arm meisje

setteke
    is je haar alsnog gekleurd??? doe je dat nopoit zelf meid, kan toch niet verkeerd gaan, er zit zoveel in dat flesje en dat met jouw lengte haar.....is echt wel genoeg om niks over te slaan.

petra
    meid wat lekkr dat je kleine meisie is opgeknapt, kan je weer gaan genieten en bijkomen

miepie
    hè jakkes een hele week ziek van die buikgriep, dat is klling en zeker als je zwanger bent. Met de zwangerschap alles goed???

mik
    welkom thuis, verder alles goed gegaan?en hoe voel jij je nog met je zwangerschap????

sjorsje
    leuke foto en leuke avond gehad.

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ff, nog niet gemeld vandaag, maar ik zie dat je er bent. hoe gaat het?

chantal, ik heb ook het idee dat ik er florisanter uitzag voor dat ik moeder was. alleen al vanwege de kilo's..
    jij bent nu toch een milf geworden :p

setteke, haar al geverfd?

carmen, wat gezellig met zijn allen eten in de stad. sneu dat ze gevallen is terwijl ze ook al ziek is. hoop dat het toch snel aanslaat. vind het echt zielig!

juud, hoe was het zwemmen? foto's!?!

petra, fijn dat suze beter is!

mik, nog wel een lekkere vakantie gehad verder? hoe is het met donique haar gezichtje?

linka, wat goed dat je zo gepoetst hebt. voorjaarskriebels? ik vind neeltje een hele leuke naam!

alieke, hier ook zo'n tekenfan. maar alleen nog krassen. maakt danique al andere dingen dan krassen?

sjorsje, mooi hoor! en leuk dat jullie zo'n leuke avond gehad hebben.

binna, naar wat voor vereniging ga je dan? was het gezellig?

miepie, mooi dat je weer beter bent. nu je man nog..

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    otje heeft vandaag voor het eerst op het potje geplast!!!
    gedeeltelijk dan. ze stond op toen ze plaste.

we waren naar de ikea geweest. (ging om 11u open en om 10 over 11 was het al hel. en veel aso mensen die gewoon parkeren op de inlaadplaatsen ;)). we hadden oa een potje gekocht, zodat we er 1 in huis hebben als ze er aan toe is.
    toen we thuis de spullen neerzetten, ging ze op het potje zitten en zei ze 'plassen'. ik heb haar toen in de badkamer op het potje gezet en toen plaste ze.. er grotendeels naast :D. maar ik vind het al heel wat dat ze het idee begrijpt.
    vanavond heeft nijntje op het potje geplast :D

18. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    lauwie
    ik ben er hoor...zit te kijken online naar een groot bed voor Britt.
    We willen haar van de zomer als we zijn verhuisd en die baby uit de wieg is gegroeid....Britt in een groot bed laten slapen.
    Maar we kopen het straks al, zodat we het alvast hebben staan in het nieuwe huis. Alleen bouwen we het pas van de zomer.

Is anders teveel achter lekaar ben ik bang
    Ze krijgt straks een zusje of broertje....we verhuizen in juni. Dus wanneer ze daar helemaal gewend is, gaat ze over!
    We doen er wel een bedverkleinder bij en een zijkant

Deel Deze Pagina