@ MamatoB, vond je berichtje gister heel lief! Ik heb een beetje hetzelfde hier. Ik ben ook de enige met kinderen en kan er dus zeer weinig of niet over praten. Wil het als ik met vriendinnen ben ook niet constant over de kinderen hebben. En hier kan ik zeuren, en leuke verhalen kwijt! Jullie zijn gewoon me forumdinnetjes! Dat met je ouders komt me bekend voor. Me schoonvader woont ook hier in Zoetermeer en die heeft Noah pas 5-6 keer gezien sinds die geboren is. Die heeft z'n prioriteiten ergens anders. Moet die ook allemaal zelf weten, vind het een gemis voor hem! Mijn vader die woont in Emmeloord dus die zien we ook niet zo vaak, maar die komt wel 2x per maand hierheen! En zelfs dan is het al moeilijk voor zo'n kleintje om een band op te bouwen. Rosalie is helemaal gek van hem, maar Noah moet altijd ff wennen als die er is. Me schoonmoeder en eigen moeder zien ze regelmatig, vaak toch wel minimaal 1x per week. @potjes/vers; Hier krijgt Noah gemengd. Dus de ene dag is het vers, de andere dag uit een potje. Ik kook altijd zonder zout, dus wat er over is van ons avond eten dat pureer ik en vries ik in. @ Relatie; ja hier is er niets veranderd sinds Noah er is. Toen Rosalie net geboren was, was het wel een enorme omslag. Vooral Vin met z'n ADHD kan niet heel goed tegen verandering, maar deze keer wist ie al een beetje wat die kon verwachten. @ Eerised, ben benieuwd wat je zo te vertellen hebt! En nee hoor ben helemaal niet nieuwsgierig! @ Babybjorn, daarin kunnen ze toch ook van je af kijken? Ik heb de Chicco draagzak en daar kan het wel in. Ik gebruik alleen altijd de draagdoek, die is wat beter voor me rug
Ariel, ik zit even de preview van de 4000e afl. gtst te kijken! Dan douchen en aankleden, wassie draaien en dan ben ik er straks weer. X
@relatie: hier eigenlijk niets veranderd. Gisteren zijn we eindelijk bij het huis wezen kijken en hebben ter plaatse een bod gedaan. Nu maar afwachten...... Zodra de telefoon gaat schiet mn hart iedere keer in mn strot. Spannennnnnnnnnnnd.
@ MamatoB; het is toch tot 4 maanden dat ze met het gezichtje naar je toe moeten? Tenminste in de draagdoek kunnen/mogen ze vanaf 4 maanden met het gezichtje van je af!
HAAAIIII! @ relaties: hier op euhh jeweetwel-gebied geen dips..alleen was het ff zoeken en soms bij bepaalde standjes nog wat gevoelig/pijnlijk. Maar nu het met Roos zo moeizaam gaat met eten, hebben we daar wel meningsverschillen over. Lief is spartaans opgevoed, echt met harde hand en vind dat ie er niet slechter van is geworden. Dus hij vind dat Roos ook maar aangepakt moet worden. Tja...een baby van 6 maanden aanpakken? Hij vind, bijvoorbeeld, dat ze maar eten MOET, gedwongen dus, hoe dan ook. ik niet. Verder is de afstand moeilijk. Je mist elkaar enerzijds en aand e andere kant voel ik me ook op ouder-gebied best wel eens erg alleen. En als ie hier is is ie ook best moe van een week werken. Nu heeft ie ook zwaar lichamelijk werk hoor..maar toch. Hij slaapt dan ook graag uit en dan denk ik ook wel eens "hallo...en ik dan?". Ja..het is een hele verandering van stel naar ouderpaar. Dat is zeker. @Bloedverlies: hier niet aan de pil, maar voor ik zwanger was wél superonregelmatig en hoogstzelden een eisprong. Dus tja...ik hou het maar op een ovulatiebloeding, maar dan zou dat ei wel erg vroeg zijn geweest voor mijn doen. Enne..overgang kan wel hoor..collega van me is 37 en mooi in de overgang!
Het is nu nog droog, ik ga maar lekker even met Sem naar dorp wandelen, even naar de slager enne......kijken of dat leuke rokje wat ik gezien heb nog kan scoren Tot straks (en jullie ondertussen duimen dat de makelaar met goed nieuws belt he)