We dachten dat er geen eind aan zou komen .bloed zweet en tranen heeft het gekost en zwaar met een dikke buik...maar yessss! vandaag zit ik op mijn bankie in ons nieuwe huis ..alles aan kant heerlijk nu kunnen we ook aan de babykamer beginnen , wat ook wel tijd begint te worden ..we hebben er zin in
O heerlijk zeg. Dat heb je lekker achter de rug. Wij gaan zelf ook verhuizen als ik straks 6 maanden zwanger ben. Ik zie er wel een beetje tegenop, dus ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent. Heerlijk om lekker alles aan kant te hebben. Alleen de babykamer nog. Succes ermee. X Linda
ik heb gelijk in je album gekeken, maar geen foto's van je bank... *teleurgsteld* Maar wel van je dochter en je prachtige buik, dus ik heb me niet verveeld, mooi hoor!
Heey Asjuh, Wat fijn dat je nu in jullie nieuwe stekkie zit. Nu heb je alle rust om je echt voor te bereiden op de komst van de kleine. Geniet er maar lekker van. liefs Hope
hahahah nee nog niet van het nieuwe huis met ikke op de bank ...fijn dat je je toch niet verveeld hebt ik zal wat foto`s laten maken ..
gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje, een hele gezellige gelukkige tijd daar en nou hup hup hup aan de babykamer
dank je wel allemaal ....men wat kan een mens gelukkig zijn met een opgeruimd huis , als je weken in de troep hebt geleefd