Aupairs

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MomK, 18 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Lilly is in alle afleveringen echt zoals ze is. Leuke grappige meid. Gohar precies zo en Leah ook. Tja kan niet te veel zeggen want dan verklap je een hoop voor de mensen die het nog niet hebben gezien

2. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Ken je ze persoonlijk?

3. Nieuwsgierigbijtje

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Nee natuurlijk niet :roflmao: we hebben het over het programma toch en over hoe je het bekeken hebt. Ik heb alle afleveringen inmiddels gezien en 1 van de dames vind ik persoonlijk een norse drama queen.

Jij had het over Lilly welke jij juist nep vind. Is een smaken verschillen kwestie denk ik.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Wat een vreselijk huishouden waar Gohar terecht is gekomen. Volgens mij hebben die ouders zelf geen zin om de opvoeding op zich te nemen en structuur aan te brengen en denken ze dat Gohar dat mooi mag opknappen.

Zulema vindt dit leuk.
  5. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

nou echt hè, ik word al gillend gek als ik er alleen maar naar kijk. Wat een chaos.

6. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.479
    6.093
    113
    Vrouw
    Ik vind Sharel juist vreselijk. Hoe ze bij het gastgezin is vertrokken.. echt een attitude. Om je ogen uit je kop te schamen.

7. Nieuwsgierigbijtje

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ja nou echt hè :| die bedoelde ik dus ook. Vreselijk! Lily, Leah en Gohar vind ik echt 3 leuke meiden!

8. CrazyMom

CrazyMom Niet meer actief

Ik weet niet waarom... Maar ik word echt ontzettend onrustig van dit programma :roflmao:

9. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    nou inderdaad!! Wat een verschrikking. Ik weet niet hoe ik ermee om zou gaan hoor. Ik wil best wat structureren enzo. No problem met hard werken. Maar dan moet je er ook wat voor terug krijgen. En op z’n minst ook ouders hebben die hun best doen om dingen op de rails te krijgen. Daar voelt het volledig uit balans.
    Ben benieuwd naar de volgende afleveringen :)

10. MomK

MomK Bekend lid

27 okt 2019
    568
    425
    63
    Nou dat dacht ik dus ook!

Ik vind het programma nu wel leuker worden en ben dan ook benieuwd naar de volgende afleveringen :)

Jo79 vindt dit leuk.
  11. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Voor mij echt onbegrijpelijk dat je als ouder een tiener van net 19 in huis haalt die zonder enige ervaring voor je kinderen moet gaan zorgen...

Een keer oppassen begrijp ik wel. Maar dit is echt dag (en soms nacht) vullend terwijl de ouders er niet zijn.

Ook zijn au pairs vaak afkomstig uit een ander land, spreken de taal beperkt en hebben andere cultuur en normen en waarden.

12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Zo sharrel is wel een bijzonder sneeuwvlokje die zelf nog een oppas nodig heeft

Sokkie87, Poolvos en mum2be2 vinden dit leuk.
  13. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    nou echt he, irritatie ten top!
    Rechtstreeks naar huis vliegen graag...

14. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.103
    14.815
    113
    Vrouw
    Nou echt zeg! Dat die mensen nu niet in de gaten hebben dat de kinderen niet voor de chaos zorgen. Maar zijzelf!
    Kom op tijd uit je bed en zorg voor je kinderen!! Zo zielig, kinderen worden op het laatste nippertje uit bed geplukt,aangekleed en in de auto gezet. Zonder ontbijt en lunch op school gedropt.:eek: ik heb ze maar beloofd dat we na school naar de Mac gaan:cry:

En dan 's avonds om 10 uur nog eten staan koken. Gek zeg, dat de kinderen niet uit bed te krijgen zijn:rolleyes:

Jo79 vindt dit leuk.
  15. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Nou he jeetje. Ik vond die moeder wel iets te overdreven en vooral over hun dochter. Maar vanaf het begin deed sharel ook niet echt haar best ik vind haar best een afstandelijk persoon.

Beausecret vindt dit leuk.
  16. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Die moeder plaatste haar kind wel echt op een voetstuk. Ook niet echt heel normaal.
    Maar ik denk ook dat we niet alles hebben gezien waarom het zo escaleerde. Ik heb het idee dat er meer gebeurd is dan wij hebben meegekregen waardoor sharel nu allemaal shit over zich heen krijgt.

Poolvos vindt dit leuk.
  17. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Ik heb me flink lopen irriteren aan sharel, ze kwam zo highclass en verwend over, haar gast gezin ging ook echt te ver maar vond het best sneu voor het kind.

18. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik vind t gezin waar Leah in terecht is gekomen ook wel apart. Ik vraag me af of dat leuk is, dat je zo weinig te doen hebt, je komt daar toch om te werken als au pair. Die moeder lijkt de gehele dag thuis te zijn en alles zelf strak in de hand te willen houden. Leah zelf vind ik erg tof. Vind ook dat Lily en Gohar het heel goed doen. Wel wat medelijden met Gohar, geen enkele structuur in het gezin. Lijk idd net of zij dat moet oplossen en dat met 4 kids. Misschien wat veel gevraagd van een 22 jarig meisje die dit voor het eerst doet. Hoop dat ze zelf haar grenzen gaat aangeven.
    Over Sharel laat ik me maar even niet uit:eek:

Zulema vindt dit leuk.
  19. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Dat was ook het eerste wat ik dacht over het gezin van Leah. Waarvoor heeft zij een aupair nodig?
    Lijkt me verschikkelijk om daar te zitten, de hele dag die vrouw op je lip en niets te doen te hebben.

Poolvos en Gliss vinden dit leuk.
  20. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Die Charel, nee zo arrogant vind haar ook totaal niet leuk met kinderen.

Verder vind ik het wel een vreemd concept. Gaat dat altijd zo raar :confused: Ben haar naam even kwijt maar zij die met die vegan moeder is, zie dat die daar ook weg gaat en niet op een leuke manier ook. En aan het eind van het filmpje gaat gohar ook alweer weg bij haar 2de gezin. Vreemde bedoeling.

Alleen Lilly lijkt het getroffen te hebben.

Deel Deze Pagina