Vind dat ze een slecht voorbeeld geven wat een aupair in houd. Mijn nichtje in dit ook geweest, maar dan voor 1 jaar bij 1 gezin. Ze kon niet zomaar weg als ze haar dit niet beviel. Het lijkt wel lang leven de lol voor deze meiden 3 maanden vakantie vieren. Eisen stellen enz. Ben benieuwd hoe het verder gaat met ze
Nou inderdaad. Kan mij ook niet voorstellen dat het zo gaat. Kom op het zijn 3 maanden. Tanden op elkaar en hup.
1 van de au pairs van mijn zus zat dezelfde week al in t vliegtuig terug, ze vond t te druk met kinderen en vond t nederlandse eten vies... Was nogal en eh bijzonder type uit de vs... dus die kon wel zo weg. Die meid had wel wat van charel, op t eerste gezicht vlotte spontane meid en in t echt viel t eh tegen. 1 au pair is overigens in nederland gebleven, ze ging studeren,vond de liefde en trouwde en kreeg zelf kinderen. En die komt nog steeds op bezoek bij mijn zus nu 14 jaar later.
Maar normaal zou je wel al contact hebben met je gezin natuurlijk via skype. Dan had Gohar denk ik gelijk al afgehaakt bij het horen van 4 kinderen bijvoorbeeld. En Leah misschien ook omdat moeder anders in het leven staat. Daarnaast blijft het tv. Ik denk dat ze daarom ook geen standaard gastgezinnen hebben gezocht. Het moet toch ‘leuk’ zijn om te kijken (dus wat sensatie hebben)
Ik vind die sharel met de week minder leuk worden. Lilly heeft het echt getroffen, vind dat echt een leuk gezin.
Nou, ze wisselen allemaal wel vaak van gezin, maar misschien ook omdat ze in sommige gevallen wel extreme types treffen. Volgens mij deed Leah weinig met Wyatt alleen, omdat die moeder er eeuwig bovenop zat. Vond het gedrag van het kind ook een beetje vreemd, zag hem zowat alleen maar rondjes rennen. In ieder geval denk ik dat het jochie een ware shock wacht als hij naar school moet, kinderdagverblijf enz. Waar hij ‘nee’ te horen krijgt, andere kinderen hem opzij duwen en anderen geen interesse hebben om 10 keer achter elkaar als treintje rond te lopen. Vond het van Gohar ook wel sneu in dat tweede gezin, die hebben haar geeneens de kans gegeven en volgens mij was het meer het idee van de moeder dan van de kinderen, want die snapten niet eens waarom ze vertrok. Snap sowieso niet waarom ze een au pair wilden als de moeder zich overal mee bemoeit.
Persoonlijk denk ik dat het een veeeel beter programma had kunnen zijn, als ze de gezinnen ietsje beter hadden gecast. Een beetje sensatie snap ik, maar de meeste hier voelen alsof er niet eens een kans van slagen was.. zo jammer (om nog maar niet te spreken over hoe onrealistisch het is geworden)
Nou dat vind ik dus ook, en die meiden hoppen maar van gezin naar gezin... Wordt een beetje een flop zo.
Ik kijk vaak een paar dagen later. Vind het wel allemaal bijzonder. Sommige al meerdere gezinnen gehad, Veel eisen en lang leven de lol
Ja ik kijk ook nog iedere week. Ik erger me ook aan Sharel. Wel vind ik het nu meer over de tripjes gaan dan over het aupair zijn zelf.
Ja ik had ook een hele andere opzet verwacht... dit gaat idd meer over wat ze in hun vrije tijd doen dan het werkelijk werken bij de gezinnen.
En Sharel wil kinderombudsman worden. Ze kan denk ik prima met kindjes werken maar je moet ook met mensen kunnen werken
Wat een verschrikkelijk mens die Sharel! Gewoon echt een naar karakter Ik vind die andere 3 meiden echt super leuk! Die vrouw waar Leah bij kwam kreeg ik ook de kriebels van, wat een controlfreak.