Ik vind Elodie en Gisele allebei mooi. Celine, Juliette, Josephine vind ik ook erg geslaagd. Madeleine vind ik het minst eigenlijk... moet dan aan die koekjes denken. En aan de "Hollandse uitspraak", want mijn vroegere klasgenootje werd structureel letterlijk Madeleine genoemd. Daar gaat je Franse naam
Hoi, Ik vind Eloïse een mooie franse naam, Sharina is ook een franse naam. Maar misschien niet jullie richting. Madeleine vind ik mooi, doet me denken aan namen van vroeger. Succes!
Cecile, Noelle, Juliette, Emilia, Florine, Isabelle/a? Maar vind eigenlijk geen van die namen zo mooi als Madeleine! Super mooie naam! Wij hebben naast Madeleine ook Olivia erg hoog staan voor een meisje.. Misschien is t iets?
Madeleine, erg mooi! Phileine vind ik zelf ook een mooie franse naam, net iets minder ekend ook denk ik. Van je lijstje vind ik Aurélie ook mooi.
Ik ben zelf niet zo van de Franse namen en al helemaal niet als ze wat langer zijn. Daarom vind ik het moeilijk om te zeggen welke ik het mooiste vindt. Eerder werd Olivia geopperd, ik weet niet of dat een Franse naam is maar die vind ik wel mooi, net als Philleine. Ik heb wel een paar Franse collega's (en daarmee ken ik dus ook enkele Franse namen): Veronique, Deborah, Laura, Delphine en Aude (dat spreek je uit als Ood, met een een beetje een afgezwakte e op het eind, een beetje als Oode dus)
Staan mooie namen tussen, ik vind Aurelie persoonlijk het mooist. Verder kan ik nog bedenken: Mignon Jeanette Theresa/Thérèse Estelle Maeve Eleanor Helene Geneve