Hoi, toen mijn moeder 60 werd was haar wens dat iedereen haar geld gaf zodat ze dat kon storten voor een goed doel. (in dit geval het weeshuis in india waar ik vandaan kom) Ze heeft die dag maar liefst 950 euro opgehaald en inmiddels gestort. Ik was/ben zo apetrots op dr! nu heb ik mij bedacht dat als ik 30 word ik dat ook ga doen, ik heb een goed leven, heb niets te klagen en ben dolgelukkig, wat wil je nog meer... ( ja dat weten we wel, maar das een ander forum, haha) Misschien een ideetje.... liefs Bliek
Inderdaad een heel mooi gebaar. Lijkt mij ook mooi bij een geboorte. Vooral bij een 2e of 3e. Kinderen dragen soms de kleding niet eens en in het speelgoed kunnen ze zwemmen, terwijl in Afrika er kinderen dood gaan van de honger . Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld!
Goed idee! Bij de opening van het nieuwe kantoor van mijn vorige werkgever hebben we het ook gedaan. Anders krijg je toch van iedereen een plant of een fles wijn. Geen idee wat er destijds is opgehaald, maar wel een hoop.
ja nou precies! ik wordt dus over 2 jaar 30 en dan ga ik dat ook zeker doen! En t leuke is dat je zelf kunt uitmaken wat je met het geld doet, waar je het heen doet en het kan natuurlijk ook naar meerdere doelen Echt leuk dit zo... hahaha Doeiiiii