nou ja zeg...! Dat die gyneacoloog dat zo lomp aanpakt. Lijkt me dat ze zoiets eerst es goed uitzoekt voordat ze uitspraken over een eventuele miskraam gaat doen. Hartstikke goed van je dat je zo positief blijft. Geniet van je vakantie! Waar ga je heen? We lopen weer parallel, qua vakantie dan, heb ook vandaag vakantie gekregen. We vertrekken zondag naar Italië. fijne vakantie! liefs.
Lieve aurelie, ik kom even hier bij je kijken. Wat een bot mens. Maar idd, het kan zeker zo zijn dat de echo nog te vroeg is. En dat je zo positief bent, is alleen maar goed. IK hoop dat je volop gaat genieten van je vakantie en dat je dan 30 juli, een heel mooi hartje ziet kloppen. Tot gauw weer, liefs Hope
Thanks meiden! Jullie steun doet me weer goed. Ik vertrek vannacht om 4h00 voor 3 weken naar zuid-frankrijk. Ik ben klaar met pakken en de nare ervaring van vanmiddag bijna weer vergeten. Dat er zulke lompe mensen zijn in deze branche is inderdaad niet te geloven, maar goed we moeten het er toch maar meedoen. Ik ga lekker genieten en goed voor mijn vruchtzakje zorgen, zodat ik 30 juli wel een kloppend hartje te zien krijg! Jullie ook een fijne vakantie en nogmaals bedankt liefs, Aurelie
Nou nou wat een botte reactie van die gyn. zoiets zeg je toch niet! Maar vind het erg goed van je dat je zo positief blijft! Nou ik hoop dat alles goed mag gaan, en doe maar rustig aan!
Weet dat je nu op vakantie bent, maar wil je toch even feliciteren en heerlijk dat je zo positief blijft! En je hebt ook geen reden om aan te nemen dat het niet goed zou zijn!
Ook van mij van harte gefeliciteerd! Heb net met grote verbazing het verhaal van die gyn gelezen. Soms begrijp je niet dat zulke botte mensen arts worden! Ga maar lekker genieten op vakantie en laat die botte gyn maar eens wat zien de 30e!
Hallo Meiden, Drie weken lang kunnen genieten van de zon en het niks doen. Maar het woord miskraam heeft wel mij als een schaduw achter volgt. Maar HET ZIT ER NOG! Het blijft spannend en eng. Ben wel steeds erg moe en om het minste geringste supermisselijk. Hierdoor heb ik ook niet alles kunnen doen in de vakantie wat ik graag had willen doen, maar ik ga er eigenlijk van uit dat dit allemaal positieve symptonen zijn en dat heb ik natuurlijk graag voor over . Ik ben nog steeds erg positief, maar ik durf pas echt blij te zijn wanneer we morgen om 16h00 een kloppend hartje op de echo zien. Ondertussen heb ik ook geen last gehad van bloedverlies, dus eigenlijk niks negatiefs gevoeld de afgelopen weken, dus dan zit het zit toch gewoon goed? Ik hoop het zo liefs, Aurelie
Hoi Aurelie, Klinkt als goed nieuws. Spannend hoor, morgen de echo. Zo te horen zit het vast goed allemaal. Fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad. Heb je het "iedereen" verteld? liefs.
Ik was met de de hele familie op vakantie, dus daar kon ik het echt niet geheim houden. Mijn ouders en zussen + aanhang weten het allemaal nu. Mijn schoonouders nog niet en omdat ik nu heel graag een kloppend hartje op de echo wil zien, ga ik hen pas morgenavond vertellen. Ze wonen dicht in de buurt en we gaan daar morgen eten. Hopelijk kan ik ze dan goed nieuws vertellen. Voor de rest heb ik nog aan bij niemand verteld. Ik wil het over 2 weken op werk gaan vertellen, want dan heb ik de magische grens van 12 weken gehaald. Maar ja of ik dat vol ga houden, weet ik nog niet. Morgen is pas weer de eerste dag na mijn vakantie en als ik net zo misselijk ben als de afgelopen weken, dan is het onmogelijk om het geheim te houden. Voorlopig zit ik hem toch flink te stressen voor mijn echo morgen. Ook al zegt een stemmetje in mij dat het goed zit, het woord miskraam blijft toch door mijn hoofd spoken. Stomme gyn ook! Houd je op de hoogte! liefs, Aurelie
Lieve Aurelie, je doet 't geweldig. Je hebt toch mooi 3 weken de spanning weten 'vol te houden'. Dat zou niet iedereen je nadoen.. Ik duim keihard voor dat prachtige hartje morgen. Ik heb er een goed gevoel over. Hou je taai, morgen weet je 't. liefs Amber
De afgelopen 24 uur waren slopend en ik zat me werkelijk helemaal op te vreten. Het is natuurlijk ook niet niks om 3 weken in onzekerheid te leven met het gegeven dat de gyn in eerste instantie verwachtte dat het een miskraam ging worden. Ik kan er nog kwaad om worden dat mensen zo lomp kunnen zijn.:x In mijn vakantie heb ik mij groot gehouden en er weinig aangedacht, maar sinds zondagmiddag kon ik aan niks anders meer denken. Vandaag om 16h00 was het zo ver. Ik was als de dood dat ik weer de vervelende gyn van de vorige keer zou hebben en mijn angst werd werkelijkheid. Daarnaast was er ook nog een assistant. Maar dankzij de tip Amber70 heb ik die assistant gauw geloosd, want mijn zenuwen konden het nu echt niet aan om als leerobject gebruikt te worden. Gelukkig begreep de gyn dit en werd er niet moeilijk overgedaan. Ze was ook veel begripvoller een subtieler dan de vorige keer. Zou ze er misschien van geleerd hebben? Daar lag ik in de stoel met die fantastische beugels. De tranen branden al achter mijn ogen en het waren echt de spannendste seconden uit mijn leven. Maar er was geen twijfel mogelijk, er leeft echt een wondertje in mijn buik en hartje ging als een razende tekeer. Ben spontaan in huilen uitgebarst en hiermee zelf de gyn ontroert. Jeetje wat kan een mens zich onzeker en hulpeloos voelen. Maar nu voel ik me helemaal top! Manlief en ik hebben een mooie foto van de echo mee gekregen en bewonderen nu om de haverklap het 2.2 cm grote mensje in mijn buik. Het is zoiets ongelooflijks en zoiets moois. Ik zit weer heerlijk op mijn roze wolk en kan weer gaan genieten. Volgende week dinsdag heb ik weer een echo. Schijnt een standaardprocedure te zijn. Ik vind het allemaal best. Ik voel me super opgelucht en kan weer aan leuke dingen denken. Wat is het leven toch een gecompliceerd maar mooi gegeven. liefs, Aurelie
Heeey, Aurelie, lieverd, ik heb nog heel vaak aan je moeten denken en ben zo blij dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Geweldig... En ik vind het al heel knap dat je de spanning zo lang hebt kunnen dragen, zoals Amber zegt. Ik ben degene die het je niet na zou doen. Toen ik rond de 10 weken was, was ik opeens al mijn symptomen kwijt en dat was de vorige keer ook het geval. Wat ben ik bang en in paniek geweest en toen alles goed bleek te zijn, heb ik net als jij gehuild bij het zien van het kloppende hartje en het op en neer stuiterende vruchtje. (er zit heel veel verschil in de beweging van het beebje bij een echo van 9 en 10 weken). Ik weet dus waar je doorheen bent gegaan. Maar nu is alles goed en kun je genieten van je zwangerschap! Er komt een hele mooie Aureliebaby in februari of maart! Is het niet geweldig? Een dikke knuffel van, Marla
Hey Marla, Bedankt voor je lieve woorden en ik weet dat je precies weet waar ik door heen bent gegaan. Jij ook nog gefeliciteerd met je superecho ! Durf nu wel een beetje te genieten en ik heb vandaag het goede nieuws op mijn afdelingen verteld en die reageerden gelukkig voornamelijk positief. En die foto van de Jip en Janneke champagne komt eraan