Nog tijd zat, maar we zijn alvast namen aan het verzinnen voor onze toekomstige spruit. Meisjesnamen hebben we al, maar we hebben wat meer moeite met jongensnamen. Het moet ook passen bij de naam van ons dochtertje: Elisa. Dus wat vinden jullie `t leukst? En tips zijn ook van harte welkom, alvast bedankt!
Alexander - leuk! Aron - niet leuk Bram - leuk Hugo - leuk Samuel - heel leuk Thomas - leuk Twan - niet leuk, beetje geweest ook wel Conclusie: bijna allemaal mijn smaak, mijn voorkeur gaat uit naar Samuel en daarna Alexander.
Ik heb Alexander gestemd, maar Aron zou ik met dubbel A als Aaron schrijven. Dat is gebruikelijker. Aaron en Samuel ook leuk.
Ik vind alle namen wel leuk (alleen Thomas wat minder) maar Alexander of Hugo vind ik er het mooist bij Andere ideetjes: Alex Alwin Anthony Arthur Bastian, Bastiaan Benjamin Casper Daan David Floris, Florian Jasper, Jesper Job Joep Jonas Jonathan Joris Jorn, Joren, Jorian Jurre Jurrian, Jurriaan Lars Lucas Matthias Merijn Niek Niels Oscar Otto Pepijn Philip / Filip Sebastian, Sebastiaan Simon Stef Thijs Thom / Tom Timo Tobias Victor Xander
Bedankt 7Michelle7!! Er zitten een hoop leuke namen bij, een heel aantal valt helaas af omdat deze in onze kennissenkring/familie voorkomen, maar Tobias zet ik op m`n lijstje erbij
Wat grappig dat de naam Samuel ineens zovaak genoemd word op z.p mooie naam! Ik zou hem zo uitkiezen . Alleen zitten er al zoveel Samuels in onze kerk. Thomas blijft ook een geweldige naam. Hugo ook.
Geen van allen mijn smaak. Samuel en Thomas vind ik redelijk,de rest niet mooi en Bram,Alexander en vooral Twan verschrikkelijk.