Het zijn audities voor het programma de lama's dat zijn van de grappemakers die inproviseren. Af en toe zitten er echt grappige mensen tussen. Het is nu nog bezig!
Ja ik kijk het wel, met een half oog hihi MAar ik kan niet wachten tot de gewone lama's weer beginnen... Hoe slecht kunnen sommige mensen zijn zeg!
Jup... Laten we hopen dat er een goede uit gekozen wordt en de ECHTE lama's snel weer op de buis komen
Ik kijk het ook, ben echt een fan van De Lama's... maar had eigenlijk wel verwacht dat ze zelf ook een rol in Lama Gezocht hadden. Er zitten wel een paar goeie tussen trouwens hoor.
hier ook een lama fan helaas gisteren gemist dus ga van de week zeker naar de herhaling kijken! maar ook ik vind de gewone lamas leuker! mag van mij wel weer beginnen! en hopen dat ze er wel een goeie lama bij vinden natuurlijk!
Ben ook een Lama fan \/ Helaas kan ik niet naar alle afleveringen kijken door me werk #-o Heb het gister helaas moeten missen. Maar lang leven de herhalingen . Ben ook erg benieuwd wie zich straks een echte Lama mag noemen. De echte lama's zijn natuurlijk het beste maar we zullen ook wel wennen aan de nieuwe Lama's
Wanneer zijn eigenlijk die uitzendingen? Ik ben -itt mijn man- een Lama-fan, maar ben heel slecht in het volgen van dit soort progs. Ik ben altijd net te laat.