Hallo Allemaal We hebben gisteren te horen gekregen dat we een klein mannetje verwachten in september hartstikke blij mee maar we vinden het zo moeilijk om een naam te bedenken. Voor een meisje hadden we Steffie bedacht ! nu zegt man lief waarom noemen we hem niet Stef maar ik wil eigenlijk de optie open houden voor het geval er ooit nog een meisje bij komt om haar Steffie te noemen en dan vind ik stef en steffie niet leuk bij elkaar. Denken jullie dat ik het met een aantal jaartje nog wel een leuke naam vind of dat ik dan toch voor wat anders zou kiezen? Iemand nog leuke opties voor een jongen ? ik houd wel van korte namen maar Daan en Sem vallen af! Groetjes Christel
Hoihoi, gefeliciteerd! Heb je nog iets van 'ik wil moderne namen' of juist 'ouderwetse' of andere leidraden/eisen?
Ehm ik ben niet zo'n namen crea bea, maar ik zal het proberen: Sam Jip Tijn Vince Thijs Mees Sjoerd Sjors Max Joost Deze richting?
De jongensnaam die we bij de 1e hadden, zouden we nu waarschijnlijk niet meer kiezen. Ik zou zelf gaan voor de naam die je nu leuk vind, en bij een volgend kindje gewoon weer opnieuw kijken welke naam je het leukst vind. Tenzij je Steffie echt al jaren in je hoofd hebt, dan krijg je die er waarschijnlijk niet meer uit als favoriet persoonlijk vind ik Stef veeeeel leuker dan steffie, maar dat vroeg je niet. nog wat suggesties: Ties Jorn Niek Joris Guus Teun Tijs Pim Max Stan Lars Luuk Lucas Timo
het maakt me niet zoveel uit als het modern is of ouderwets wel kort/middel en krachtig het probleem met de kort en krachtige namen is dat ze nu zo in zijn en ik bang ben dat er straks 4 kids bij elkaar in de klas zitten met dezelfde naam. en ben ik zo'n beetje de laatste in onze fam die een kindje krijgt dus de leuke namen zijn al vergeven haha Steffie vind ik nu leuk dus misschien idd met een aantal jaartje wel niet meer ik heb het liefst een naam zonder R omdat ik zelf een Rollende R heb is dat lastig voor me.
Hierbij mijn suggesties voor een korte jongensnaam: - Mats - Roan - Cas - Boas - Tijl - Maes - Kick - Lenn - Stan - Mick - Rens - Boy - Vigo - Tim - Fabe - Teun - Key - Mex - Job - Guus - Mias - Ralf
bedankt voor het meedenken allemaal. we zijn er nog niet helemaal uit maar er staan zeker leuke namen tussen