moest ook meteen denken aan doornroosje vind het een mooie naam maar wel een beetje ouderwets misschien..
Met name de uitspraak vind ik heel lastig. De naam is niet mijn smaak, maar ik vind het ook geen tokkie-naam ala Shirley of Samantha.
Tokkie? Hoezo dat? Ik vind het eerder wat New Agerig... het doet mij denken aan het nummer Aurora van Foo Fighters, wat wel een heel mooi nummer is. Ik vind het een mooie naam maar zou het dennk ik als guilty pleasure houden... Aan de andere kant: als ze het later zelf niet zo leuk vindt kan ze er nog Auri of Rory ofzo van maken misschien. En/of als je een 'normale' tweede naam neemt scheelt dat ook al heel erg (haha ik vind het toch wel een mooie naam dus!!!)
pers niet mijn smaak maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak. zelf heb ik een rollende R ik kan de naam hierdoor echt niet uitspreken doordat er Ro Ra staat ik breek hier echt mijn tong over haha maar goed daar heeft natuurlijk niet iedereen last van.
Volgens mij heeft de dochter van Wilma Nanninga zo... haha, dat je het maar even weet. Het is niet mijn smaak maar ik vind hem ook zeker niet tokkie..
nee, geen tokkie hoor, en ook geen kak. idd een beetje new-age. Ik vind de uitspraak wel lastig en persoonlijk vind ik de naam ook te lang, maar dat is een kwestie van smaak. Laura/Laure/laurie vind ik leuker!
Dank jullie wel voor de reacties! Dat het kak of ouderwets is vind ik niet zo erg,wel dat het zweverig is. Dat zei een vriend van me ook