hoi meiden ik heb dringend jullie hulp nodig. ik heb deze rok besteld maar wat moet ik daar op doen? ik heb glazende huidskleur pantys eronder en draak witte pumps! en de rok zelf glimt een beetje wat moet ik er in vredesnaam op dragen. ik wil het niet te netjes dragen, maar wel netjes genoeg zeg maar haha. en ik ben wel een vrouw met een maatje 42. en niet 1 met maatje 36 hihi kunnen jullie mij alsjeblieft helpen? Brooker - rok - wehkamp.nl voor als jullie hem wat groter willen zien. a;vast heel erg bedankt
goudkleurige top? Of zoiets met een mooie bolero?: C&A - top - wehkamp.nl Of deze, en dan met een witte bolero of jasje/vestje: Miss Etam - top - wehkamp.nl Weet niet of dat je smaak een beetje is?
leuk speels bloesje?Zigga - blouse - wehkamp.nl of deze..Frans Molenaar at C&A - blouse - wehkamp.nl of ditte ook leuk Miss Etam - blouse - wehkamp.nl Succes!
Een basic trui van de Hema (die voorverpakte, donkergroen of bruin, evt wit) en daarop een blazer of gilet (zwart, of zwart gemêleerd) en een flinke, opvallende zilverkleurige ketting zonder teveel kleurtjes die tot onder je borst komt. Dat had ik gedaan. Succes ermee!
een simpele witte blouse,met daaroverheen een zwart of jeans giletje,lekker los laten hangen,en daarbij nog een paar mooie opvallende kettingen... ik ben helemaal gilet freak,en het kleedt gelukkig ook mooi af. succes,liefs petra
ik heb al heel veel leuke dingen voorbij zien komen, meiden heel erg bedankt!!!! natuurlijk zijn nog meer voorbeelden altijd welkom hihi
leuke rok . Ik denk dat als je voornemens bent om witte pumps te dragen je wel iets óp je rok dient te dragen waar óók wit in zit. Persoonlijk zou ik niet zo snel voor een goudkleurig topje kiezen op een rokje met witte pumps, maar ieder zijn smaak natuurlijk . Om het toch een beetje feestelijk te houden; wat dacht je van een wit topje met pailletten...? Wat ik zelf heel leuk vind voor op een rokje; Ya Ya - top - wehkamp.nl (maar dan wel met zwarte pumps en die heb je al bij Van Haren voor 2 tientjes..?). Deze vind ik ook leuk op een rokje; Brooker - top - wehkamp.nl en ook echt kerstmis, maar daar moet je dan weer een jasje op dragen (mooi getailleerd bijvoorbeeld, ik weet niet hoe chic je kerst is, anders een vlotte zwarte bolero erop dragen die je ook uit kunt doen) Deze kan ook erg goed; Sara Kelly - top - wehkamp.nl en deze kun je later ook leuk combineren met een spijkerbroek (geldt voor alle topjes), grijs is ook echt een kleur van dit seizoen natuurlijk. Hopelijk kun je hier iets mee...???
De top is zwart, met goudkleurige boobies (en dan een witte bolero) Shit ik heb ook al weer wat in mijn winkelwagentje,...
Je legt hiermee wel de nadruk op je heupen he, tja, maakt mij niet uit, maar ik heb zelf ook maat 42 en ik zou niet zo snel voor dat topje kiezen puur omdat er aan de onderkant elastiek zit (lees; nadruk op heupen... vind ik he), verder vind ik het topje idd erg leuk en zoals DaniP zegt; met een witte bolero zou dat heel leuk kunnen staan , nog wat leuke accessoires en klaar .
ja ik vind de topjes erg leuk, maar ik ben erg klein dus als ik dan iets langs op een rok draag dan lijkt het net een jurk op een rokje dus dat lijjjkt niet bij mij dus ik moet iets korts dragen!
Ohja, shit das waar, niet bij stilgestaan, sorry (ik ben zelf best lang), ik zal nog eens verder kijken voor je...
ja dat vond ik ook. je hoeft niet bang te wezen dat je meteen ga aanvallen hoor hier bij dit topic mag je helemaal je eigen mening hebben lekker he maar ik heb maat 42 omdat het allemaal bij mijn buik zit en niet bij mij heupen ben niet breed in mijn hopen en ook mijn benen zijn niet dik. alleen mijn buik is erg dik vergeleken bij de rest van mijn lichaam dus een beetje een kl*te figuur zeg maar