Naar Curaçao met twee kindjes

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kleintje88, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wie heeft er ervaring met een vakantie naar curacou met kindjes?
    Wij willen waarschijnlijk in 2014 en daar meteen trouwen, heb al veel info maar het is natuurlijk ook fijn om imfo te horen van andere moeders...

Onze kids zijn dan 4 en bijna 2 als we willen gaan..
    Heeft iemand tips voor hotels of apartementen ? (voorkeur is all in of voll pension)
    En wat adviseer je te gaan doen, zijn er leuke dingen ook voor kindjes??
    En hoe is het daar qua kosten??

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wij gaan in Febr. naar Curacao. Hoe dat gaat met 2 kleine kinderen (dan 4 en bijna 2) weet ik niet wordt eerste keer vliegen met ze kan je dan pas iets vertellen over Curacao en kleine kinderen ;) Kan je wel zeggen dat er bijna geen hotels zijn met all-inclusive of volpension. Die zijn er erg weinig. Wij gaan naar het appartementen complex Kunuku Aqua Resort waar tenminste ook voor de kleintjes wat is zoals 2 speeltuinen, glijbaan in het zwembad en auto's op accu's waar ze hele dag mee mogen rondrijden. Wij gaan een auto daar huren en eiland zelf bezichtigen. Voor de rest moeten wij nog alles ontdekken daar maar alvast veel plezier met alles uitzoeken lijkt mij prachtig om daar te trouwen ed. :D

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou heb er toch wel al een aantal gevonden die voll pension of all in hebben (nou ja 1 all in )
    Heb nu interesse in hotel sunscapes ofzoiets maar meer omdat ze daar ook tegelijkertijd een trouwarrange,ent aanbieden en dat het all in is..

Of appartementen Dolphin suites

Maar er zijn zoveel hotels en appartementen die me aanspreken haha! Moeilijk....

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja je hebt er wel maar niet zoveel. Normaal boek ik ook altijd All-in maar voor curacao wilden wij dat deze keer niet had wel gezocht. Ze hebben wel veel mooie hotels :D Handig zeg als er een hotel is waar all een wedding arrangement inzit dat is ook een goede optie! :)

5. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Wij zijn toen ik 10 weken zwanger was naar Curaçao geweest en toen zaten we indolphin suite, in een suite. Heel goed appartement!
    In april gaan we weer want vrienden van ons wonen/trouwen daar dan.
    We hebben lang zitten zoeken naar een ander hotel maar we kwamen toch iedere X terug op dolphine. Dus daar gaan we dan maar heen. :D

6. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Ik ben in Juni naar Curacao geweest, heb geen kinderen.
    Maar wat me wel opviel is dat bij Jan Thiel veel kinderen waren.
    Er daar is het ook wel een beetje op aan gepast, allerlei restaurants en een leuk speeltuintje op het strand.
    Er zitten daar geloof ik een paar appertementen en ook een bungalowpark. Maar of ze daar all inclusive hebben weet ik niet.

Wij zaten zelf bij mambo beach in lions dive and beach resort.
    Daar kon je wel een all inclusive boeken, maar dat is 's avonds geen buffet maar kun je gewoon elke avond vanaf de menukaart bestellen.
    Bij hotel van der Valk kontiki beach heb je geloof ik wel all inclusive...

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Bij Jan thiel zitten drie bungalowparken, niet all in. Nou is dat op Curaçao ook niet echt nodig. Vanuit bv Jan thiel gaan er gratis pendelbusjes naar de supermarkt. Koop voor drie dagen in en klaar.
    Oeh wil ook wel weer naar Curaçao!

Deel Deze Pagina