Ongesteld & Misschien toch zwanger?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Butterfly26, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb al een een tijd last van zw-symptomen. Nu had ik al een aantal keer getest en die waren negatief. Zondag ben ik ongi geworden, en heb van me afgezet dat ik niet zwanger ben. Nu moet ik morgen weer beginnen met me pil, en is mijn ongi nu al bijna over ! Normaal als ik morgen weer begin met slikken word het zaterdag pas minder.. Ben ook minder heftig ongi als normaal. Mijn borsten zijn nog steeds erg gevoelig, veel steken, en nog meer aders.. Wat ik normaal ook niet heb tijdens mijn ongi. Sinds 2 dagen heb ik kleine steekjes in mijn liezen, zijn niet pijnlijk. Vind het allemaal maar vreemd.
    Wie heeft hier ervaring mee, of kan mij helpen.. Word hier echt onzeker van.. :rolleyes:

2. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ben je nog gewoon aan de pil of begin je nu weer? Als je de pil afgelopen maand niet vergeten bent ofzo, is de kans erg klein dat je zwanger bent hoor! En ook al ben je die vergeten, is de kans ook niet zo heel groot. Er worden immers maar weinig mensen in de eerste ronde zwanger!

De pil bootst een zwangerschap na, dus misschien komen je klachten daardoor? Gevoelige borsten en steken kunnen ook bij ongi horen. En die aders, zijn die nieuw of vallen ze nu misschien op, omdat je erop let?

En als je én negatieve testen hebt én ongi bent geworden... 't lijkt me erg sterk dat je zwanger bent...

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hoi butt3rfly, ik ben 2x de pil vergeten, normaal als ik de pil vergeet heb ik dit nooit. Daarom vind ik het zo vreemd. Mijn ongi is gestopt terwijl ik net me pil heb genomen. Aders waren eerst niet zoveel.. vielen opeens erg op. Ik wou me er vanaf zetten, maar dat lukt nu niet echt door die ongi.. Ow ja, en mijn temp is ook nog steeds 37.0 !

4. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Als je het echt zeker wilt weten, kan je natuurlijk nog een testje wagen?
    Je leest erg vaak verhalen hier van meiden die van alles voelen en niet zwanger blijken te zijn. Ikzelf denk ook steeds allerlei symptomen te voelen of te zien, maar die heb ik waarschijnlijk altijd al gehad, want ik ben echt niet zwanger. Ik dacht ook eens veel aders te zien lopen vlak voor m'n NOD. Maar die blijk ik dus altijd gewoon te hebben, maar het was me nooit zo opgevallen!

Vanaf wanneer ben je begonnen met tempen? Misschien is 37,0 wel je gewone temp? Je kan geloof ik pas echt weten of die 'hoog' is als je ook voor je ei getempt hebt. En wellicht heb je je ei wel helemaal niet gehad, aangezien je de rest van de dagen we pil hebt geslikt....

Ik kan natuurlijk vanaf hier moeilijk uitsluiten of je zwanger bent of niet, maar de kans is wel erg klein... Nog een testje doen (nu of over een paar dagen) is de enige manier om zekerheid te bieden. En anders even langs de HA ofzo als je echt nog blijft twijfelen.

Succes!

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    alles is mogelijk !
    mijn moeder is daar een bewijs van.
    na 4 maanden kwam ze erachter zwanger te zijn, ze was gewoon ongi geworden in die 4 maanden en heeft de pil geslikt.
    mijn moeder had niet eens symptonen.

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Bedankt voor jullie reacties !
    Mijn normale temp is 36.6 ong.. Heb eigenlijk de hele tijd tussen de 37.0 en 37.4 getemd en 1x was die 36.8 ! En aders heb ik normaal niet, op me ene borst zie je er wel 1 normaal en de andere niet, en nu zie je op allebei erg duidelijk aders lopen.. Ik ga binnekort weer een test wagen, en anders even naar de HA..

Liefs..

7. cadeau

cadeau Lid

22 mrt 2008
    17
    0
    0
    En ben je zwanger?

8. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hoi Cadeau, ik denk het niet. Heb nog wel steeds last van me boobies, vooral gisteravond. Ga morgen nog 1x testen, en als die nega is dan vind ik het mooi geweest :p !

9. kaykekay

kaykekay Actief lid

6 mei 2007
    126
    0
    0
    huisvrouw
    roosendaal
    ik was ook zwanger slikte de pil en werd ongesteld
    ik wist niet dat ik zwanger was maar met 19 weken dacht ik dat ik darmonsteking had en ging naar huisarts die stuurde me door naar ziekenhuis inwendige echo was niks op te zien maar uitwendige echo bleek dat ik 19 weken zwanger was.
    en voor de rest niks gemerkt terwijl i al 3 kids had.
    dit was ons kado
    dit is mijn verhaal dus het kan wel.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als je aan de pil bent en zwanger wordt je volgens mij ha wel vaker ongesteld.....het kan dus wel!

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Heb gisteren getest maar nega.. Dus ga er vanuit dat ik niet zwanger ben.

Liefs..

Deel Deze Pagina