dank je wel alicia. inderdaad een goed idee. ik kijk vandaag even hoe het gaat anders ga ik ff naar de apotheek!
ik heb ook soms last van die buikpijn ofja echt pijn doen het niet maar prettig voelt het ook niet, heb vorige week echo gehad maar was nog super klein en niet zo heel veel op te zien, ik moet over 2 weken weer een nieuwe echo laten maken, duurt me allemaal veel te lang, wil het nu zien Maar ik ben ook bij ieder pijntje in mijn buik bang dat ik weer een mk krijg. misschien moeten we elkaar allemaal maar wat moed inspreken
Ik heb af en toe een zeurende trek in mijn lies. En als ik 's avonds ontspannen in mijn bed lig heb ik het in mijn hele onderbuik. Hoort dit er ook bij?
Dank je voor je reactie! Blijft toch spannend he! Zeker omdat ik als enigste van de nichtjes "spontaan"zwanger ben geraakt. Duurde wel even maar tis ons dan wel zelf gelukt!
Ik vind het nog redellijk snel er zin er genoeg die er langer over doen helaas. Ik ben ook steeds heel onzeker hoor ik eb vrijdag de eerste echo en ben ook bloed nerveus en dat terwijl ik 2 weken geleden nog het hartje heb gehoord bij de VK
Ja weet ik dat t nog redelijk snel is. Dus jij hebt met de 9 weken het hartje gehoord? Leuk zeg! Ik mag 2 juni naar de VK dan ben ik bijna 9 weken. Hoop het dan ook te horen. Echo weet ik eigenlijk niet of VK die maakt of dat ik die later bij t DC heb. Maar veel plezier vrijdag!
Grappig he? Dan is de wereld toch klein. Dan moet jij zeker ook naar eindhoven voor echo's...(ikdenk het wel.) De verloskundige was erg leuk. Het hartje horen is zo bijzonder....Maar schrik niet als je het hartje niet hoort met 9 weken want ik was een uitzondering zeiden ze tegen mij. Vandaar dat ze denken dat ik al wat verder ben.
Ja denk dat dat goed zou kunnen. Aan de telefoon gister had de vk het nog niet over een echo dus denk dat ik dat tijdens de afspraak wel hoor. Heb heel erg de kriebels om naar helmond te gaan. Daar zit een bureau dat met de 7/8 weken al een echo doet....maar ja....
Ja maar das dan voordat ik naar de vk ben geweest. Vind dat zo gek. Kost eigenlijk niks. Of ja niet veel. 30,- en je krijgt een foto. Maar ook een bon van 30,- die je in kan wisselen als je een pretecho laat maken. Dus ja eigenlijk is dat gratis dan. Als je tenminste een pretecho laat maken.
ow das leuk want wij willen met 27 weken ofzo een pret echo laten maken. Wat is het adres of internet adres van hun. Kun je dat in een PBtje sturen?
Zo heb t gedaan! Zat toevallig net op die site te kijken. Je kan echo's zien vanaf 7 weken. Das best stoer.