Dit is echt heel raar misschien, maar wie weet herkent iemand dit. Sinds 1 a 2 weken zijn bij mij, de weinige, symptomen die ik had zo goed als weg... Op wat flinke hoofdpijnen na.. Nu zou je moeten denken, jippiee.. maar ik vind het toch wel eng... nu merk ik haast niks en maak ik mezelf dehele tijd druk of het wel allemaal goed is met mn klein wormpje Herkent iemand dit?
ik herken het niet want ik zit nog vol met misselijk heid en overgeven maar ik weet wel dat het naar een paar weken weg kan gaan bij de ene is het naar 3 maanden pas en bij de ene langer en bij de ene korter als je het niet vertrouwt zou ik als ik jou was gewoon even de verloskundigen bellen, Sterkte er mee
ja heb de vk gebeld, moest ik eigenlijk volgende week heen maar nu as donderdag omdat zij de hoofdpijn niet vertrouwt..
Ja niks heel engs ofzo hoor... maar ze wil gewoon checken of mijn bloeddruk wel oke is en mijn bloedsuikers geloof ik..
Het is normaal dat je je rond deze tijd beter gaat voelen. De kwaaltjes veranderen. Zo is de misselijkheid nu bij de meeste vrouwen weg en krijg je idd hoofdpijn ervoor in de plaats (of een ander kwaaltje). Maak je dus maar niet druk!
Nee maak me ook niet druk.. maar als het idd een lage/hoge bloeddruk of suikerspiegel is dan is er wat aan te doen en dat is dan wel weer fijn