Ik heb (euh had!) een banner van http://www.babytijd.com/. Zo'n leuke waarin de termijn werd aangegeven en daaronder tekst van de week waarin je zit. Nu zie ik alleen een kruisje staan. Als ik erop klik, krijg ik een vreemd venster waar ik moet inloggen (zie er ook heel amateuristisch uit). Weet iemand wat er aan de hand is?
geen idee, ligt niet aan zwangerschapspagina maar ik hoop wel dat iemand wat meer weet, misschien problemen met de site van babytijd?
Geen idee, wellicht kun je ze een mailtje sturen? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Als je naar www.babytijd.nl gaat krijg je alleen het inlogscherm, staat nergens een verwijzing naar een e-mail adres @Beheer, weet jij misschien een email adres van hun?
Zie Facebook: Babytijd.com | Facebook Voor zover ik hun laatste bericht van 27 november nog kan lezen (deze is gelinkt aan hun website wat nu niet werkt), was hun site nogal verouderd en kwetsbaar voor aanvallen. Volgens mij zijn ze nu bezig met het maken van een vernieuwde website.
@Be Happy, Thx voor je FB link! Ik heb ze via hun fb site een berichtje geschreven. Hopelijk snel een reactie
Kheb m vandaag ook vervangen, hoop wel de ie snel terug online komt, waren leuke banners bij, idd met informatief tekstje erbij.
Dan wacht ik nog eventjes of ze de boel weer op orde krijgen, want zijn idd leuke banners. En geen zin om een nieuwe te maken, dat ook
De reactie op de site van babytijd: Tickers verdwenen Gepubliceerd in Diversen Wegens een groot beveiligingsrisico voor onze website en bezoekers, hebben we moeten besluiten de tickers van de website te halen. We konden de betrouwbaarheid niet meer garanderen, daarom zijn de tickers niet meer beschikbaar. Hopelijk kunnen we in de toekomst de tickers op een veilige manier weer herintroduceren. @Beheer, hier mag een slotje op.