iemand ervaring met een sluimerende /niet acute blindedarmontsteking?

Discussie in 'De lounge' gestart door luckynumber4, 23 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik loop al een paar maanden rond met buikpijn rechtsonder. Dan is het weer een paar dagen weg, dan komt het weer opzetten. Soms straalt het uit naar mijn hele zijkant. Ook is mijn temperatuur van gemiddeld 37 graden gestegen naar tussen de 37,5 en 38 graden. Ik dacht in eerste instantie dat het mijn eierstok /eileider was omdat het precies op die plek zit, ook loslaatpijn. Doorgestuurd naar gynaecologie maar die konden niks vinden. Weer naar de huisarts en ik zit nu te wachten op de verwijsbrief naar de darmendokter (weet de naam niet :)). De laatste paar dagen echter begint het wel heel erg op te spelen met vandaag als hoogtepunt. Vanaf het opstaan al continue licht stekende pijn, met regelmatig pijngolven, waarvan ik soms echt krom loop. Ook met tillen en hoesten wordt het erger. Natuurlijk net op de dag van het verjaardagsfeest van onze zoon. Het liefst bel ik nu gelijk de huisarts, maar aangezien ik zijn feestje niet wil verpesten, probeer ik het uit te zingen tot na het feestje.
    Mijn vraag is dus of iemand dit herkend als een sluimerende blindedarmontsteking? Wat voor klachten had jij in de maanden / weken voor de diagnose?

2. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Tja vanachter een computertje kunnen wij vrij weinig zeggen he. Als je zo'n pijn hebt bel je toch gewoon de huisarts?

Een feestje kan een andere keer nog gevierd worden, vind je je gezondheid niet belangrijker?

4. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    ik kan nu ivm een onrustig kind niet goed reageren. maar ga naar spoedeisende hulp als je van de pijn niet kan lopen. laat je bloed testen op ontstekingen en vraag om een echo rond om je blindedarm. ik heb ook een dergelijke blindedarm ontsteking gehad die vanzelf over is gegaan. maar ik was wel een hele week onder de controle in het ziekenhuis voor het geval ingrijpen nodig was! maar ik lag echt krom van de pijn... succes ermee. hoop dat het niks bijzonders zal zijn, maar blijf er niet mee rondlopen meid.

5. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Als de pijn echt zo erg is, zou ik wel de ha post bellen. Als het de blindedarm is en hij knapt straks, ben je verder van huis.

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Zijn het geen galstenen?? Zo begonnen die krengen bij mij namelijk!

Deel Deze Pagina