Ik heb nog geen idee... Koning en koningin komen in onze stad, maar weet nog niet of ik daar ga kijken. Ligt ook aan het weer wat de plannen worden. Misschien doe ik hier nog leuke ideeën op!
Euhm ik wil met dochter lief op de kleedjesmarkt staan maar gezien de weersvoorspelling zal het wss een dagje thuis blijven zijn...
Nog geen idee wat de weersvoorspelling is. Maar als het droog is ga ik waarschijnlijk even over de koningsmarkt lopen. Mogelijk met de oudste erbij.
In de ochtend de vrijmarkt, daarna de oudhollanse spellen. Vervolgens moet de oudste optreden en komt daarna de telekids roadshow. En de rest vd middag zijn er activiteiten en muziek.Na het eten kinderbingo. Maar..... dan moet het weer wel meewerken
Geen idee nog. Niet al te druk. We gaan hoe dan ook in de ochtend een rondje doen. Als het droog blijft tenminste.
Ik heb een kraampje op een rommelmarkt waar ik ga proberen zoveel mogelijk te kleine kinderkleding en speelgoed waar niet meer mee gespeeld wordt te verkopen.
Inderdaad ligt aan het weer! als het droog blijft ff een rondje in het winkelcentrum bij ons in de buurt en anders gewoon thuis blijven
Ik wil wel even het centrum in, lekker langs de kleedjes wandelen en misschien kom ik nog wel iets leuks tegen. Niet te lang, dat houdt mijn zoontje niet vol. Uurtje of anderhalf is genoeg. Daarna lekker terug naar huis, of misschien een oranje tompoes eten bij mijn moeder
Ben voor het eerst in jaren vrij met koninginne/koningsdag. De weersverwachting is niet zo best, maar denk dat we even naar een stad hier in de buurt gaan waar van alles te beleven valt, van vrijmarkt tot live muziek en 's avonds even ergens een hapje eten.
Ik hoop net bevallen te zijn haha (30 april uitgerekend dus paar dagen voor Koningsdag ). Maar anders even een rondje lopen niks bijzonders dit jaar....