ik ben op zoek naar luierbroekjes voor kinderen van ongeveer 25 kg. zijn die er uberhoupt? zag bij kruidvat wel speciale nachtbroekjes maar vond die eerlijk gezegt aardig aan de prijs. in vergelijking met de grote pakken luierbroekjes van het kruidvat dan.... heb een pak pampers luierbroekjes 16+ kg mee genomen maar die zijn aan de krappe kant en vannacht weer een nat bed
Als je zoekt op pyamabroekjes in plaats van luierbroekjes bij kruidvat dan heb je grotere maten. Alleen zijn die inderdaad duur, in maat M tot 30 kg, 10 voor 5,50 (overigens zijn ze nu wel in de aanbieding zag ik) je hebt er ook maar 1 per nacht van nodig (als het goed is)
De huggies drynites hebben bij onze zoon heel lang prima gewerkt, hij kreeg ze vergoed, maar je hebt er idd normaal maar 1 per nacht nodig, dus dan is het te overzien. Mijn zoon lekte er op een gegeven moment elke nacht mee, dus inmiddels heeft hij ander incontinentiemateriaal, maar hij is nu ook 8, 1m40 en 30 kilo....
Je kunt ook pakken Tena luierbroekjes in verschillende maten kopen. Weet niet wat ze kosten maar de kindjes op het MDKV waar ik werk krijgen ze via de apotheek.
Voor welke leeftijd? Weet het niet zeker maar volgens mij kan je het ook vanaf een bepaalde leeftijd vergoed krijgen?
onze dochter droeg snachts drynites of kruitvat merk nacht broekjes. Als ze in de aanbieding waren nam ik direct een aantal pakken mee. Uiteindelijk een goede plaswekker aangeschaft via mp en ze was er zó vanaf. Ze was toen 10 en ik vond het jammer dat ik dit niet 3 jaar eerder had geprobeerd.
Mijn 8 jarige zoon draagt de allerkleinste nu van tena en dan met extra inlegger zodat ze wat beter aansluiten, bij 20 kilo lijken ze me veel te groot. Nu is mijn zoon erg smal, en werden de drynites vooral te kort (maat groter zakte af), dus wellicht is het anders met een andere bouw. Volgens mij zijn de tena's veel duurder dan drynites trouwens, maar wij krijgen ze opgestuurd en de verzekering betaalt, dus ik weet het niet wat ze kosten.
Voor zover ik heb begrepen, krijg je alleen vergoed bij ook dagonzindelijkheid en diagnose (bijvoorbeeld lichamelijke of verstandelijke of psychiatrische beperking). Hoewel er laatst iemand ook vergoeding kreeg bij alleen nachtplassen, maar wel ook diagnose. Verder is het vanaf 5 jaar bij dag onzindelijkheid of eerder als eerder overduidelijk is dat het niet zindelijk zijn aan de beperking ligt (maar dan is het coulance van de zorgverzekeraar), voor mijn zoon krijgen we vergoed sinds hij 4,5 jaar is.
Hier de luierbroekjes van pampers maat 6 of van Lidl ( die zijn verrassend goed) maat 6. Passen prima. En kids zijn dik boven de 20 kilo.